Odbor vnější komunikace

11.04.2017

Vydává tiskové zprávy a organizuje tiskové konference, dále připravuje mediální přehledy, vydává časopis Komora.cz. Připravuje a zajišťuje veškeré reklamní a propagační materiály komory, organizuje veškeré eventové akce, spravuje agendu udělování záštit a podpory HK ČR, dále organizuje semináře a konkrétní akce odborného i společenského charakteru.

V oblasti obchodu a marketingu:

  1. definuje v souladu s celkovými strategickými záměry komory celkovou strategii značky komory mezi domácí a zahraniční podnikatelskou veřejností, včetně propagace komory na veletrzích, výstavách a všech akcích;
  2. zodpovídá a aktivně se podílí na přípravě, návrzích a realizaci všech činností vyplývajících z  marketingového plánu komory na aktuální období;
  3. v oblasti strategického plánování:
    • provádí průzkumy a analýzy,
    • připravuje marketingový plán pro aktuální období,
    • identifikuje, vyhodnocuje a spolupodílí se na rozvoji nových příležitostí HK ČR;
  4. zajišťuje reklamu na úrovni celé komorové sítě;
  5. vytváří a rozvíjí systém firemní kultury komory;
  6. připravuje a zajišťuje veškeré reklamní a propagační materiály;
  7. zajišťuje veškeré event marketingové akce;
  8. zajišťuje externí materiály a podporu marketingové komunikace;
  9. aktualizuje informace o komoře v katalozích a databázích;
  10. vydává tiskoviny, bulletiny, letáky a další propagační materiály;
  11. zajišťuje propagační předměty;
  12. spravuje agendu udělování záštity a podpory Hospodářské komory České republiky;
  13. organizuje a zajišťuje cykly seminářů a jednotlivé akce odborného i společenského charakteru;
  14. definuje obchodní a prodejní strategii;
  15. zajišťuje komplexní styk s partnery komory se zaměřením na plnění uzavřených smluv;
  16. identifikuje a vyhodnocuje rozvoj všech obchodních příležitostí komory;
  17. zajišťuje akviziční činnost partnerů v souladu se strategií komory;
  18. provádí obchodní vztahy se současnými a potencionálními partnery komory;
  19. koordinuje interní procedury spojené s obchodními aktivitami;
  20. projednává možnosti partnerství Hospodářské komory České republiky;
  21. připravuje smlouvy partnerského či propagačního charakteru, vypořádává podmínky uvedené ve smlouvách;
  22. zajišťuje provoz centrálního registru produktů a firem.

V oblasti PR:

  1. vytváří komplexní systém externí komunikace mezi komorou a všemi médii;
  2. zajišťuje obsahovou redakci a design www stránek komory;
  3. zajišťuje realizaci časopisu Komora.cz;
  4. zpracovává podklady pro elektronické zpravodaje.
Publikace