Odbor vnější komunikace

Vydává tiskové zprávy a organizuje tiskové konference, dále připravuje mediální přehledy, vydává časopis Komora. Připravuje a zajišťuje reklamní a propagační materiály komory, organizuje veškeré eventové akce například semináře, workshopy a konkrétní akce odborného i společenského charakteru, spravuje agendu udělování záštit a podpory HK ČR.

V oblasti obchodu a marketingu:

  • definuje v souladu se záměry komory celkovou strategii značky mezi domácí a zahraniční podnikatelskou veřejností, včetně propagace komory na veletrzích, výstavách a všech akcích;
  • připravuje a zajišťuje reklamní a propagační materiály spojené s aktuálními projekty;
  • zajišťuje veškeré event marketingové akce, organizuje a zajišťuje cykly seminářů a jednotlivé akce odborného i společenského charakteru;
  • spravuje agendu udělování záštity a podpory Hospodářské komory České republiky;
  • definuje obchodní a prodejní strategii a identifikuje a vyhodnocuje rozvoj všech obchodních příležitostí komory;
  • zajišťuje komplexní styk s partnery komory se zaměřením na plnění uzavřených smluv, provádí obchodní vztahy s potencionálními partnery komory;
  • zajišťuje akviziční činnost partnerů v souladu se strategií komory;
  • zajišťuje obsahovou redakci a design www stránek komory;
  • informuje členskou základnu prostřednictvím direct mailů o zajímavých nabídkách a projektech.

V oblasti PR:

  • vytváří komplexní systém externí komunikace mezi komorou a všemi médii;
  • zajišťuje realizaci časopisu Komora;
  • zpracovává podklady pro elektronický newsletter a webové stránky HK ČR;
  • připravuje denní přehled nejdůležitějších mediálních událostí.
/7-kroku-jak-na-reklamu-na-facebooku-a-instagramu-zacatecnici-workshop-praha-florentinum/