Vydává tiskové zprávy a organizuje tiskové konference, dále připravuje mediální přehledy, vydává časopis Komora. Připravuje a zajišťuje reklamní a propagační materiály komory, organizuje veškeré eventové akce například semináře, workshopy a konkrétní akce odborného i společenského charakteru, spravuje agendu udělování záštit a podpory HK ČR.
V oblasti obchodu a marketingu:
- definuje v souladu se záměry komory celkovou strategii značky mezi domácí a zahraniční podnikatelskou veřejností, včetně propagace komory na veletrzích, výstavách a všech akcích;
- připravuje a zajišťuje reklamní a propagační materiály spojené s aktuálními projekty;
- zajišťuje veškeré event marketingové akce, organizuje a zajišťuje cykly seminářů a jednotlivé akce odborného i společenského charakteru;
- spravuje agendu udělování záštity a podpory Hospodářské komory České republiky;
- definuje obchodní a prodejní strategii a identifikuje a vyhodnocuje rozvoj všech obchodních příležitostí komory;
- zajišťuje komplexní styk s partnery komory se zaměřením na plnění uzavřených smluv, provádí obchodní vztahy s potencionálními partnery komory;
- zajišťuje akviziční činnost partnerů v souladu se strategií komory;
- zajišťuje obsahovou redakci a design www stránek komory;
- informuje členskou základnu prostřednictvím direct mailů o zajímavých nabídkách a projektech.
V oblasti PR:
- vytváří komplexní systém externí komunikace mezi komorou a všemi médii;
- zajišťuje realizaci časopisu Komora;
- zpracovává podklady pro elektronický newsletter a webové stránky HK ČR;
- připravuje denní přehled nejdůležitějších mediálních událostí.