Ochranné pomůcky


AKTUÁLNĚ (29.3.2021)

Vážení klienti,

dovolujeme si Vás informovat, že sortiment nabízených výtěrových i slinných antigenních testů je průběžně naskladňován. 

Snažíme se ve spolupráci s našimi partnery, co nejrychleji znovu zajistit dostupnost všech nabízených produktů, případně nabídku rozšířit o další výrobky. V případě Vašeho zájmu je možné zaslat požadavek prostřednictvím objednávkového formuláře.

S ohledem na složitost situace a momentální nízkou dostupnost antigenních testů od ostatních distributorů doporučujeme využít možnosti testovacích kapacit odběrových míst a laboratoří. Více informací naleznete ZDE.

Zároveň se zvýšenou poptávkou po zajištění níže nabízených ochranných prostředků a s ohledem na výrobní kapacity našich partnerů může dojít k prodloužení doby doručení objednaného zboží. Předpokládána doba doručení je 7-10 dní. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.

Předcházíme situaci, aby vás nedostatek roušek a dalších ochranných pomůcek již nepřekvapil.

V rámci preventivních aktivit proti COVID 19 jsme se rozhodli umožnit podnikům nákup ochranných prostředků od českých výrobních firem v cenových relacích odpovídajících nákupům státních subjektů, a s možností uskladnění u vybrané české logistické firmy.

 

 

Proč právě přes nás?

  • nabízíme kvalitní ochranné pomůcky certifikované Výzkumným ústavem pro bezpečnost práce
  • možnosti privátního uskladnění
  • výhodné ceny ochranných prostředků, celkové logistiky a privátního uskladnění
  • nabízíme české i zahraniční výrobky

Jak na objednávkový proces?

  1. Na vašich dodávkách ochranných pomůcek spolupracujeme se společností MONTO, s.r.o., která je bude podnikatelům distribuovat a uskladňovat.
  2. Ochranné prostředky objednávejte pomocí konkrétních kontaktních formulářů přes Hospodářskou komoru ČR.
  3. Objednávky na přímé dodávky či uskladnění zboží budou uzavírány průběžně, po vyplnění kontaktního formuláře a konzultací se zástupcem společnosti MONTO s.r.o.
  4. Objednávka je akceptována po úhradě faktury (podrobnější informace poskytne MONTO, s.r.o. prostřednictvím zástupce společnosti Pavla Trachty, pavel.trachta@monto.cz, tel. 775 518014).
  5. Pro fakturaci za ochranné prostředky bude využita dceřiná společnost R.A.T.C. spol. s r.o. sloužící pouze k nákupu a prodeji v rámci této činnosti, bez jakýchkoliv jiných pohledávek a závazků.
  6. Následně firma MONTO s.r.o. dle konkrétního zájmu podnikatelů zajistí distribuci či uskladnění zboží u svých partnerů.
  7. V případě potřeby vyskladnění zboží, po učinění požadavku na e-mail Pavla Trachty pavel.trachta@monto.cz bude zboží vyskladněno nejpozději do 48 hodin od výrobce/logistické společnosti.

Kdo proces realizuje?

  • Hospodářská komora ČR – vyplnění kontaktního formuláře (zde), následně budete kontaktování zástupcem MONTO, s.r.o.
  • MONTO, s.r.o. – členská firma HK ČR, provozující Asistenční kancelář HK ČR v Srbsku a Kazachstánu s podnikatelským rozsahem v dalších zahraničních destinacích. Přes své obchodní kontakty se podařilo navázat spolupráci s výrobci ochranných zdravotnických prostředků. MONTO, s.r.o. nabízí zajištění dodávek výše uvedeného materiálu pro ostatní členské i nečlenské firmy.
  • R.A.T.C. s.r.o. – dceřiná firma MONTO, s.r.o.
  • Cool agency s.r.o. – výrobní firma www.promedor24.com
  • GOLD SERVICE s.r.o. – skladování a logistika zakoupených ochranných prostředků www.goldservice.cz

Jaká je cena výrobků v souvislosti s množstevní objednávkou?

Cena výrobků bude aktualizována každé pondělí u konkrétního výrobku (viz výše).

Pokud objednávka nebude vyšší než 10.000 Kč bez DPH, bude klientům účtováno balné a poštovné ve výši 82 Kč + DPH.

Jaká je cena za uskladnění zboží a dopravu?

Minimální počet kusů pro uskladnění bude řešen individuálně, ideálně však paletová jednotka.

 

Nabízíme také využití potenciálu firem začleněných v Asociaci nanotechnologického materiálů ČR.  Více informací naleznete zde

jak-vybrat-ty-nejlepsi-zamestnance-v-jakekoli-dobe-webinar-komora/