office@komora.cz +420 266 721 300 Florentinum, Na Florenci 2116/15 110 00 Praha 1
Ochranné pomůcky
AKTUÁLNĚ (29.3.2021)
Vážení klienti,
dovolujeme si Vás informovat, že sortiment nabízených výtěrových i slinných antigenních testů je průběžně naskladňován.
Snažíme se ve spolupráci s našimi partnery, co nejrychleji znovu zajistit dostupnost všech nabízených produktů, případně nabídku rozšířit o další výrobky. V případě Vašeho zájmu je možné zaslat požadavek prostřednictvím objednávkového formuláře.
S ohledem na složitost situace a momentální nízkou dostupnost antigenních testů od ostatních distributorů doporučujeme využít možnosti testovacích kapacit odběrových míst a laboratoří. Více informací naleznete ZDE.
Zároveň se zvýšenou poptávkou po zajištění níže nabízených ochranných prostředků a s ohledem na výrobní kapacity našich partnerů může dojít k prodloužení doby doručení objednaného zboží. Předpokládána doba doručení je 7-10 dní. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.
Předcházíme situaci, aby vás nedostatek roušek a dalších ochranných pomůcek již nepřekvapil.
V rámci preventivních aktivit proti COVID 19 jsme se rozhodli umožnit podnikům nákup ochranných prostředků od českých výrobních firem v cenových relacích odpovídajících nákupům státních subjektů, a s možností uskladnění u vybrané české logistické firmy.
Proč právě přes nás?
- nabízíme kvalitní ochranné pomůcky certifikované Výzkumným ústavem pro bezpečnost práce
- možnosti privátního uskladnění
- výhodné ceny ochranných prostředků, celkové logistiky a privátního uskladnění
- nabízíme české i zahraniční výrobky
Jak na objednávkový proces?
- Na vašich dodávkách ochranných pomůcek spolupracujeme se společností MONTO, s.r.o., která je bude podnikatelům distribuovat a uskladňovat.
- Ochranné prostředky objednávejte pomocí konkrétních kontaktních formulářů přes Hospodářskou komoru ČR.
- Objednávky na přímé dodávky či uskladnění zboží budou uzavírány průběžně, po vyplnění kontaktního formuláře a konzultací se zástupcem společnosti MONTO s.r.o.
- Objednávka je akceptována po úhradě faktury (podrobnější informace poskytne MONTO, s.r.o. prostřednictvím zástupce společnosti Pavla Trachty, pavel.trachta@monto.cz, tel. 775 518014).
- Pro fakturaci za ochranné prostředky bude využita dceřiná společnost R.A.T.C. spol. s r.o. sloužící pouze k nákupu a prodeji v rámci této činnosti, bez jakýchkoliv jiných pohledávek a závazků.
- Následně firma MONTO s.r.o. dle konkrétního zájmu podnikatelů zajistí distribuci či uskladnění zboží u svých partnerů.
- V případě potřeby vyskladnění zboží, po učinění požadavku na e-mail Pavla Trachty pavel.trachta@monto.cz bude zboží vyskladněno nejpozději do 48 hodin od výrobce/logistické společnosti.
Kdo proces realizuje?
- Hospodářská komora ČR – vyplnění kontaktního formuláře (zde), následně budete kontaktování zástupcem MONTO, s.r.o.
- MONTO, s.r.o. – členská firma HK ČR, provozující Asistenční kancelář HK ČR v Srbsku a Kazachstánu s podnikatelským rozsahem v dalších zahraničních destinacích. Přes své obchodní kontakty se podařilo navázat spolupráci s výrobci ochranných zdravotnických prostředků. MONTO, s.r.o. nabízí zajištění dodávek výše uvedeného materiálu pro ostatní členské i nečlenské firmy.
- R.A.T.C. s.r.o. – dceřiná firma MONTO, s.r.o.
- Cool agency s.r.o. – výrobní firma www.promedor24.com
- GOLD SERVICE s.r.o. – skladování a logistika zakoupených ochranných prostředků www.goldservice.cz
Jaká je cena výrobků v souvislosti s množstevní objednávkou?
Cena výrobků bude aktualizována každé pondělí u konkrétního výrobku (viz výše).
Pokud objednávka nebude vyšší než 10.000 Kč bez DPH, bude klientům účtováno balné a poštovné ve výši 82 Kč + DPH.
Jaká je cena za uskladnění zboží a dopravu?
Minimální počet kusů pro uskladnění bude řešen individuálně, ideálně však paletová jednotka.