Velikonoce přinášejí cestovním kancelářím víc klientů i do jižních krajin

14.03.2008

Tradičně patří k Velikonocům pomlázka, ale i lyžařské pobyty, pokud to sněhové podmínky dovolí. Většina cestovních kanceláří nabízejících lyžařské pobyty hlásí jejich plnou obsazenost. Češi však stále mění své nákupní chování i v oblasti dovolených, proto vyrážejí o svátcích jara i na méně tradiční a jižněji položená místa. K vyhledávaným patří hlavně jih Evropy či severní Afrika. Vyplývá to z ankety společnosti GE Money Multiservis mezi předními českými cestovními kancelářemi.

 

Tradičně patří k Velikonocům pomlázka, ale i lyžařské pobyty, pokud to sněhové podmínky dovolí. Většina cestovních kanceláří nabízejících lyžařské pobyty hlásí jejich plnou obsazenost. Češi však stále mění své nákupní chování i v oblasti dovolených, proto vyrážejí o svátcích jara i na méně tradiční a jižněji položená místa. K vyhledávaným patří hlavně jih Evropy či severní Afrika. Vyplývá to z ankety společnosti GE Money Multiservis mezi předními českými cestovními kancelářemi.„Velikonoce jsou obdobím, kdy naše letecká společnost zaznamenává zhruba dvacetiprocentní nárůst zájmu o lety v porovnání se zbytkem roku. Převážně je poptávka po letech na jih Evropy, obzvláště pak do Řecka,“ uvedl Milan Baka, manažer marketingu a obchodu pro Českou republiku společnosti SkyEurope.   Češi si také začínají zvykat na krátkodobější pobyty a poptávají například tzv. eurovíkendy, neboli prodloužené víkendy v evropských metropolích. Zajímají se ale také o dovolené na klíč, které lze přizpůsobit vlastním představám o délce i účelu pobytu.

/hledate-skoleni-delame-je-skoleni-seminare-webinare-komora/