Podnikatelské soutěže PX FIRMA ROKU 2007 a Makro ŽIVNOSTNÍK ROKU 2007 odstartovaly 22. května 2007

24.05.2007

Nový ročník soutěží PX Firma roku 2007 a Makro Živnostník roku 2007 byl slavnostně odstartován na pražském Václavském náměstí. Vyhlašovatelem tohoto klání úspěšných podnikatelů jsou již tradičně Hospodářské noviny. „Chceme těmito soutěžemi podpořit a také ocenit odvahu lidí, kteří se v Česku dali do podnikání. Berou riziko a zodpovědnost nejen za sebe, ale za desítky, stovky a tisíce lidí, které zaměstnávají. Zaslouží si, aby o nich společnost věděla a aby si jich vážila,“ uvedl při této příležitosti šéfredaktor Hospodářských novin Petr Šimůnek.

Nový ročník soutěží PX Firma roku 2007 a Makro Živnostník roku 2007 byl slavnostně odstartován na pražském Václavském náměstí. Vyhlašovatelem tohoto klání úspěšných podnikatelů jsou již tradičně Hospodářské noviny. „Chceme těmito soutěžemi podpořit a také ocenit odvahu lidí, kteří se v Česku dali do podnikání. Berou riziko a zodpovědnost nejen za sebe, ale za desítky, stovky a tisíce lidí, které zaměstnávají. Zaslouží si, aby o nich společnost věděla a aby si jich vážila,“ uvedl při této příležitosti šéfredaktor Hospodářských novin Petr Šimůnek. U příležitosti vyhlášení druhého ročníku této soutěže byla na Václavském náměstí postavena papírová zeď, která symbolizovala bariéry, které musí podnikatelé překonávat – především v podobě administrativy a byrokracie. O její zbourání se alespoň symbolicky v rámci tohoto happeningu postarali zástupci partnerů soutěží, tedy Bohumil Mazač z ČEZ, šéfredaktor HN Petr Šimůnek, Markéta Světlíková z Cash & Carry, Jaromír Sladkovský z Raiffeisenbank, Petr Koblic z pražské burzy a Jaromír Drábek z Hospodářské komory ČR. .  Zájemci o účast v soutěžích se mohou registrovat na webových stránkách www.firmaroku.cz a www.zivnostnikroku.cz do konce června. Krajská kola proběhnou v září a říjnu a vítězové budou vyhlášeni koncem listopadu. Zatímco v případě uchazečů o titul FIRMA ROKU 2007 bude rozhodovat odborná porota na základě objektivních kritérií, u kandidátů na titul ŽIVNOSTNÍK ROKU půjde zejména o originální podnikatelský příběh. Proto ve finále této soutěže opět rozhodne hlas veřejnosti stejně jako v loňském roce, kdy do závěrečného hlasování prostřednictvím sms přišlo přes 40 tisíc hlasů. Titul ŽIVNOSTNÍK ROKU tak získala Linda Vavříková a její firma na zážitky. Držitelem loňského titulu FIRMA ROKU se na základě posouzení odborné poroty stala společnost Linet, jež je výrobcem zdravotnických lůžek.  „Soutěž Firma roku a Živnostník roku prokázala už během prvního ročníku, že má pro své účastníky a především oceněné nesporný význam. Firmy, které mají co nabídnout a nebojí se porovnání s jinými, díky ní mohou poměřit síly a dát o sobě vědět široké veřejnosti. Jsem rád, že taková soutěž je a že jí Hospodářská komora může být partnerem,“ říká Jaromír Drábek, prezident Hospodářské komory ČR.Hospodářská komora ČR je jedním z partnerů soutěží, do hledání nejlepší firmy a nejlepšího živnostníka roku 2007 se ale zapojí i další, kterými jsou společnosti Telefónica O2, Raiffeisenbank a Skupina ČEZ. Mediální podporu soutěžím zajistí, vedle Hospodářských novin, i ČRo 1 – Radiožurnál a ČT 24, kteří jsou mediálními partnery akce. Organizátorem soutěží je komunikační agentura Bison & Rose.PX FIRMA ROKU 2007 a Makro ŽIVNOSTNÍK ROKU 2007 jsou soutěže určené všem podnikatelům s obratem do 1,4 mld. Kč a každému živnostníkovi v zemi. Do soutěže se nemusejí hlásit pouze sami podnikatelé, ale je možné je také nominovat. Ambicí pořadatelů je oslovit každého podnikatele v zemi a nabídnout mu nejen možnost soutěžení, ale také pomoci a přínosu v informacích, které budou se soutěžemi spojeny.V jednotlivých odborných porotách budou hlasovat marketingoví odborníci, ekonomičtí novináři, zástupci státní správy s gescí za rozvoj podnikání, zástupci partnerů, Hospodářské komory, krajských úřadů.

/hledate-skoleni-delame-je-skoleni-seminare-webinare-komora/