Jak přilákat turisty a obchodníky z Japonska, Ukrajiny a Itálie

13.02.2008

Odborný program Know How Forum připravila pro 17. ročník středoevropského veletrhu cestovního ruchu Holiday World 2008 státní agentura CzechTourism. V jeho rámci získají podnikatelé a zástupci krajů mnoho informací a rad, jak si získat zahraniční turisty a zvláště obchodní klientelu z Japonska, Ukrajiny a Itálie. Obchodníci na svých zahraničních cestách využívají více a dražších služeb a utrácejí více peněz než běžní turisté.

 

Odborný program Know How Forum připravila pro 17. ročník středoevropského veletrhu cestovního ruchu Holiday World 2008 státní agentura CzechTourism. V jeho rámci získají podnikatelé a zástupci krajů mnoho informací a rad, jak si získat zahraniční turisty a zvláště obchodní klientelu z Japonska, Ukrajiny a Itálie. Obchodníci na svých zahraničních cestách využívají více a dražších služeb a utrácejí více peněz než běžní turisté.Holiday World 2008 slavnostně zahájí na pražském Výstavišti v Holešovicích 14. února. O den později se v jeho rámci uskuteční Know How Forum. Odborníci na jednotlivé trhy přiblíží důvody, proč klientela z jednotlivých zemí volí Českou republiku jako cíl svých cest, které regiony patří mezi nejvyhledávanější, jaké jsou nové trendy v cestování, jaké jsou požadavky turistů i obchodníků na služby poskytované v cestovním ruchu.Záměrem CzechTourismu je poskytnout co nejvíce informací a předat zkušenosti podnikatelům a zástupcům krajů, který chtějí spolupracovat se zastoupeními této agentury a svou propagační činnost zaměřit nejen na běžné turisty, ale také na obchodní klientelu.Veletrh Holiday World potrvá do 17. února.

/jak-na-uspesne-tiskove-sdeleni-a-konference-workshop-komora/