CzechTourism zaostřuje na italský turistický trh

23.11.2007

Od listopadu má agentura CzuechTourism zahraniční zastoupení v Miláně. Českou republiku jako turistickou destinaci již propaguje 26 zastoupení této agentury ve světě. „Miláno není pro CzechTourism zcela novou destinací. Již několik let zde působilo zahraniční zastoupení tzv. druhého stupně. To znamená, že marketingovou činnost vyvíjela tamní cestovní kancelář. Protože však Italové tvoří dlouhodobě třetí nejpočetnější skupinu turistů v České republice a jeví velký zájem o cestování do naší země, rozhodli jsme se v Miláně změnit statut tohoto zastoupení,“ uvedl ředitel CzechTourism Rostislav Vondruška.

Zastoupení bude Italům nabízet českou kulturu, lázeňství, aktivní dovolenou, církevní památky a památky UNESCO, kongresovou a incentivní turistiku. Záměrem ředitele zastoupení Luboše Rosenberga je, aby se osmdesát procent italských turistů, kteří přijíždějí jen do Prahy, rozptýlilo do všech českých regionů.

A jaký vlastně je italský turista? Nejvíce ocení dobrou kuchyni, výhodné nákupy a pohodlí během pobytu. Italové jsou velmi citliví na kvalitu poskytovaných služeb. Výrazný potenciál trhu tvoří senioři, kteří se zajímají o venkovskou turistiku a rádi tráví čas v přírodě. Kombinace služebních cest s rekreací, kongresová a incentivní turistika jsou v Itálii velmi rozšířené a Praha je oblíbenou destinací incentivních programů.

/hledate-skoleni-delame-je-skoleni-seminare-webinare-komora/