Bankovní klub úspěšných podnikatelů

18.09.2007

Konkurenční klání o klienty z řad malých a středních podniků mezi bankami stále pokračuje. ČSOB odstartovala v září letošního roku projekt Klub úspěšných podnikatelů, jehož hlavní náplní jsou specializované webové stránky, které přinášejí menším firmám novinky a rady z finanční, daňové a právní oblasti.

Cílem projektu je oslovit hlavně menší firmy, drobné podnikatele a živnostníky, kteří si většinou nemohou dovolit nákladný právní a daňový servis. Klub úspěšných podnikatelů přináší bezplatné poradenství nejen pro klienty banky, a to do konce letošního roku. V prvním pololetí roku 2008 by se projekt z lákadla nových zákazníků měl změnit ve službu pouze pro klienty ČSOB.  „Klub je další z řady projektů, kterým chce ČSOB vyjít vstříc potřebám a požadavkům této skupiny podnikajících s cílem lepšího poznání našich klientů, ale i zvýšení jejich důvěry v bankovní sektor. Počítáme s tím, že konkurence zareaguje. Ale chceme si udržet předstih,“ uvedla Jarmila Hla Shwe z ČSOB.

Jedním z již zavedených projektů zaměřených na segment menších podnikatelských subjektů je rating pro malé a střední firmy, který banka realizovala ve spolupráci s pražskou hospodářskou komorou.

/hledate-skoleni-delame-je-skoleni-seminare-webinare-komora/