EU 8/22 Politická reklama – zvýšení transparentnosti, T:20.1.2022

Evropská komise zveřejnila k připomínkování návrh nařízení přijatý Komisí k politické reklamě – zvýšení transparentnosti.

Komise hodlá předložit balíček opatření k zajištění větší transparentnosti politické reklamy, zvláště nyní, kdy se politické kampaně přesouvají stále více na internet. Tato iniciativa se zaměřuje na hospodářské subjekty, politické strany EU a další aktéry. Cílem je:

  • podporovat fungování jednotného trhu pro reklamní služby
  • zajistit transparentnost zdrojů a účelu reklamy
  • bojovat proti dezinformacím a zásahům do demokratických systémů zemí EU

Níže naleznete dokumenty – EU 8_22 EK Návrh nařízení, EU 8_22 EK Příloha a EU 8_22 EK Souhrn posouzení dopadů v českém jazyce ve formátu pdf (jiný formát bohužel není k dispozici).
Připomínky prosím zasílejte ve formátu Word na adresu eupripominkovani@komora.cz do 20. 1. 2022.

/jak_na_firemni_a_osobni_linkedIn_webinar_komora/