Načítám Akce

« Všechny Akce

Využívejte svá data k řízení pohledávek, závazků a zásob chytře! Seminář zdarma

1.10.2019 - 10:00 - 13:00

Opravdu máte pro svá finanční a manažerské rozhodnutí reálná data nebo sázíte na zkušenost a schopnosti vašich pracovníků? Jakou mají hodnotu pro efektivní řízení cashflow? A jaké rizika hrozí vaší firmě při jejich nedostatku?

Získejte náskok před vaší konkurencí. Přijďte na seminář zdarma, kde:

  • Se naučíte, jak efektivnějším řízením závazků, pohledávek a zásob vaší firmě výrazně ušetříte.
  • Odhalíte rizika nákupního procesu, a zjistíte, jaké negativní důsledky to může mít na chod vaší firmy.
  • Se seznámíte s datovou analytikou v oblasti řízení cashflow, pracovního kapitálu a jaké konkrétní přínosy to může mít pro vaši firmu.
  • Přijďte diskutovat s experty přední poradenské společnosti EY, a získejte jejich cenné a v praxi ověřené zkušenosti.

Přihlaste se na konferenci „Využívejte svá data k řízení zásob, pohledávek a závazků chytře!“ a získejte návod, jak chytře vylepšíte cashflow vašeho podniku


A: Co se na konferenci dozvím?

1. Jaké jsou trendy v řízení závazků, pohledávek a zásob?

Na úvod nezávislý expert Jan Burian z IDC představí:

  • Moderní trendy v oblasti manufacturingu.
  • Nástup nové vlny moderních technologií ve výrobních firmách.
  • Digitální transformace a její vliv na řízení pracovního kapitálu.

2. Ušetřete chytrým řízením podnikového cashflow 

Ve druhé části vám Michal Albert ukáže praktické tipy, jak efektivním řízení závazků, pohledávek a zásob můžete ve své firmě ušetřit peníze.

  • 5 klíčových faktorů úspěchu řízení závazků, zásob a pohledávek. Co je to pracovní kapitál a jaký je jeho zásadní vliv na cashflow podniku?
  • Proč prosté sledování splatností faktur a stavu skladových zásob k vylepšení peněžní pozice společnosti často nevede?
  • V zásobách a pohledávkách máte vázané peněžní prostředky. Jak je snížíte a získáte více hotovosti?
  • Závazky vůči dodavatelům jsou pro jistou formou bezúročné půjčky. Jak s nimi můžete efektivně pracovat?

3. Odhalte rizika, která na vás denně číhají během nákupního procesu

V tomto bloku se Jana Beniaková zaměří na rizika, která souvisí s obcházením pravidel nákupního oddělení. Na praktických ukázkách uvidíte mnohdy zjevné, ale častokrát velmi podceňované případy. Ty se většinou začínají řešit až ve chvíli, když nastane problém, což už bývá většinou dost drahé. Získáte návod, jak se tokovým situacím vyhnout. 

  • 7 reálných rizik, která můžou nastat při obcházeni nákupního procesu.
    • Jak tím můžete ohrozit fungování své firmy?
    • Proč je dobré, aby vaši zaměstnanci tato rizika znali?
  • Příklady z praxe a ukázky řešení

4. Šetřte své peníze s datovou analytikou

V závěrečné části se podíváme s Vladislavem Severou na to, jak vám datová analytika a jak může pomoci v optimalizaci rizik, cashflow a pracovního kapitálu.

  • Když dodavatelům prodloužím splatnost o týden, kolik  tržeb navíc mi to přinese?
  • Dokážu nějakým způsobem přimět zákazníky, aby mi platili dříve?
  • Můžu nějakým způsobem predikovat, kdy mi, který zákazník zaplatí
  • Jaká je optimální výše zásob z pohledu krátkodobého plánování?

Přijďte na seminář a odhalte tipy a triky, jak zlepšit cashflow ve své firmě. Diskutujte s řečníky ale i o s ostatními účastníky, kteří řeší ve svých firmách denně stejné situace jako vy.

Přihlaste se ještě dnes. Účast je zdarma. Zbývá už jen 14 volných míst!

Cena konference:

 
bez DPH s DPH
Cena člen komory 0 Kč 0 Kč
Cena ostatní 0 Kč 0 Kč

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


B: Je konference vhodná pro mě?

Akce je vhodná pro majitele a vedoucí finanční pracovníky z firem, které:

  • Se řadí na českém trhu mezi velké a středně velké
  • Mají nákupní oddělení s 5 a více zaměstnanci
  • Chtějí se více dozvědět o aktuálních trendech datové analytiky v oblasti financí

C: Kdo bude spíkrem?

Jan Burian
Ředitel výzkumu trendů v oblasti výrobních podniků ve společnosti IDC (Research Director – EMEIA Manufacturing Insights). Působil dlouhodobě v poradenských firmách, kde se věnoval zvyšování výkonnosti výrobních firem, zavádění digitalizace a automatizace. Před působení v poradenství pracoval ve společnostech IDEAL Automotive a GHE HAPPICH CZ.

Ve společnosti IDC se věnuje definování trendů v rámci využití nejmodernějších digitálních technologií v automobilovém, chemickém, strojírenském, potravinářském a ocelárenském průmyslu v regionech střední a východní Evropy, západní Evropy, Afriky a Blízkého východu. Rovněž se zaměřuje vytváření a zavádění strategií digitální transformace ve výrobních podnicích.

Intenzivně se věnuje rozšiřování povědomí mezi výrobními firmami o současných trendech v oblasti průmyslové digitalizace.

Jana Beniaková
Má více než 12 let zkušeností v oblasti nákupu a strategického outsourcingu pro nadnárodní společnosti. Momentálně Jana působí ve společnosti EY na pozici Supply Chain and Operations Manager. Je expertkou na řešení procesní a digitální propojení nákupních procesů, která šetří podnikům jejich peníze.

Michal Albert
Je manažerem společnosti EY a lídrem týmu Supply Chain and Operations. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti controllingu, účetnictví, finančního řízení a manažerského reportingu. V současné době se zaměřuje na rozvoj automatizace procesů souvisejících s finančním řízením a manažerským reportingem pro firmy. Michal je absolventem VŠE v Praze a současné době dokončuje kvalifikaci dokončuje jednu z nejprestižnějších celosvětově uznávaných kvalifikací v oblasti finančního řízení, managementu a účetnictví ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants). Je členem globální finanční komunity EY.

Vladislav Severa
Je partnerem společnosti EY s více než dvacetiletou zkušeností s vedením projektů v oblasti financí, businessových a datových analýz pro mnoho významných klientů ve střední Evropě. Vladislav je absolventem MFF UK v Praze, kde vystudoval teoretickou fyziku a získal doktorát v matematice. Od roku 2002 je členem CFA Institutu a nositelem titulu CFA Charterholder. V roce 2016 absolvoval data science bootcamp DSR v Berlíně.

Přítomní odborníci budou po dobu jedné hodiny k dispozici k osobním konzultacím.

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


 

Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
  7. Občerstvení během kurzu
  8. Rychlá a free wi-fi
  9. Moderní prostory Florentina
  10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 

Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

SEZNAM KURZŮ

Podrobnosti

Datum:
1.10.2019
Čas:
10:00 - 13:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , , , , , , , , , , ,
Webová stránka:
www.komora.cz/kurzy

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz