Loading Events

« All Events

„Vypadněte, tady nemáte co dělat!“ Trénink krizové komunikace nejen s médii. Praha-Florentinum

29.2.2024 - 9:30 - 16:00


Průšvih ve firmě?
Zvládejte krizovou komunikaci na jedničku.
Připravte se Jak na krizovou komunikaci – písemně, po telefonu, před kamerou i na sítích.

Že se vás to netýká? Ale kdeže!
– Stačí, že vás pomluví bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence.
– Stane se u vás nehoda.
– Ve firmě vám vypukne nákaza.
– Stanete se obětí hackerského útoku, uniknou vám data

Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se šíří „zaručené“ zprávy bleskovou rychlostí.

Spousta firem si myslí, že problém pořeší až když se objeví? Chyba!
Rozjetou krizi a hlavně „humbuk“ okolo už možná nezastavíte. Situaci je třeba uchopit správně, včas a komunikovat s médii aktivně. Říká se tomu Reputační management.


A: Co se na akci naučíte?

• Jak připravit svou firmu, sebe nebo tým na možnost nenadálé události.
• Že špatně vedená krizová komunikace s médii bývá pro společnost často fatální.
• Jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události.
• Varianty, zákonitosti a nástroje krizové komunikace s médii.
• Jak můžete při správném postupu obrátit pohromu v příležitost.
• Co je to krize a jaké jsou její typy a proč se vyplatí je znát:
o jak vzniká a komu hrozí
o příprava na ni – krizový audit a scénář
o proč je dobré mít krizový tým, komunikační plán, web
o když krize propukne – jak myslet, čeho se držet
o role zaměstnanců firmy v krizi
o co udělat pro to, aby se podobná situace neopakovala
o krizové Public Relations na příkladech z praxe


Přihlaste se na akci ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??

 

B: Cena workshopu:

bez DPH s DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


C: Je akce vhodná pro mě?

  • Kurz ocení každý, kdo se:
    – podílí na řízení pověsti firmy
    – má vliv na způsob její komunikace s veřejností.
  • Od majitele, jednatele, přes pracovníky marketingu a komunikace až po manažery odpovědné za řízení lidí.

D: Proč se mám na akci přihlásit?

  • Protože štěstí přeje připraveným.
  • Protože vám ukážeme, jak může vypadat váš firemní krizový komunikační manuál.
  • Na vlastní kůži si vyzkoušíte: Jaké to je stát pod tlakem před televizní kamerou.
  • Získáte možnost jedné online konzultace s lektorkou zdarma i po skončení kurzu.


D: Kdo vás bude školit?

Hana Hejsková – certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka.

S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations. V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.

V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.

Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.

 


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na akci od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe
    2. Interaktivita
    3. Bez zbytečných řečí
    4. Intenzita výuky
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem
    6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
    7. Skvělé občerstvení během kurzu
    8. Rychlá a free wi-fi
    9. Moderní prostory Florentina
    10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT

     

     

    Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ