„Vypadněte, tady nemáte co dělat!“ Trénink krizové komunikace nejen s médii. Praha-Florentinum
29.2.2024 - 9:30 - 16:00
Průšvih ve firmě?
Zvládejte krizovou komunikaci na jedničku. Připravte se Jak na krizovou komunikaci – písemně, po telefonu, před kamerou i na sítích.
Že se vás to netýká? Ale kdeže!
– Stačí, že vás pomluví bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence.
– Stane se u vás nehoda.
– Ve firmě vám vypukne nákaza.
– Stanete se obětí hackerského útoku, uniknou vám data…
Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se šíří „zaručené“ zprávy bleskovou rychlostí.
Spousta firem si myslí, že problém pořeší až když se objeví? Chyba! Rozjetou krizi a hlavně „humbuk“ okolo už možná nezastavíte. Situaci je třeba uchopit správně, včas a komunikovat s médii aktivně. Říká se tomu Reputační management.
A: Co se na akci naučíte?
• Jak připravit svou firmu, sebe nebo tým na možnost nenadálé události.
• Že špatně vedená krizová komunikace s médii bývá pro společnost často fatální.
• Jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události.
• Varianty, zákonitosti a nástroje krizové komunikace s médii.
• Jak můžete při správném postupu obrátit pohromu v příležitost.
• Co je to krize a jaké jsou její typy a proč se vyplatí je znát:
o jak vzniká a komu hrozí
o příprava na ni – krizový audit a scénář
o proč je dobré mít krizový tým, komunikační plán, web
o když krize propukne – jak myslet, čeho se držet
o role zaměstnanců firmy v krizi
o co udělat pro to, aby se podobná situace neopakovala
o krizové Public Relations na příkladech z praxe
Přihlaste se na akci ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
Kurz ocení každý, kdo se:
– podílí na řízení pověsti firmy
– má vliv na způsob její komunikace s veřejností.
Od majitele, jednatele, přes pracovníky marketingu a komunikace až po manažery odpovědné za řízení lidí.
D: Proč se mám na akci přihlásit?
Protože štěstí přeje připraveným.
Protože vám ukážeme, jak může vypadat váš firemní krizový komunikační manuál.
Na vlastní kůži si vyzkoušíte: Jaké to je stát pod tlakem před televizní kamerou.
Získáte možnost jedné online konzultace s lektorkou zdarma i po skončení kurzu.
D: Kdo vás bude školit?
Hana Hejsková – certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka.
S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations. V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.
V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.
Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na akci od Hospodářské komory:
Ověřené znalosti z praxe
Interaktivita
Bez zbytečných řečí
Intenzita výuky
Možnost osobních konzultací s lektorem
Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
Skvělé občerstvení během kurzu
Rychlá a free wi-fi
Moderní prostory Florentina
Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
Na webu používáme cookies. Pokud si myslíte, že je to v pořádku, klikněte na „Přijmout všechny“. Kliknutím na „Nastavení“ si také můžete vybrat, jaké soubory cookie chcete.
Read our cookie policy
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Read our cookie policy
Funkční Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Průšvih ve firmě?
Zvládejte krizovou komunikaci na jedničku.
Připravte se Jak na krizovou komunikaci – písemně, po telefonu, před kamerou i na sítích.
Že se vás to netýká? Ale kdeže!
– Stačí, že vás pomluví bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence.
– Stane se u vás nehoda.
– Ve firmě vám vypukne nákaza.
– Stanete se obětí hackerského útoku, uniknou vám data…
Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se šíří „zaručené“ zprávy bleskovou rychlostí.
Spousta firem si myslí, že problém pořeší až když se objeví? Chyba!
Rozjetou krizi a hlavně „humbuk“ okolo už možná nezastavíte. Situaci je třeba uchopit správně, včas a komunikovat s médii aktivně. Říká se tomu Reputační management.
A: Co se na akci naučíte?
• Jak připravit svou firmu, sebe nebo tým na možnost nenadálé události.
• Že špatně vedená krizová komunikace s médii bývá pro společnost často fatální.
• Jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události.
• Varianty, zákonitosti a nástroje krizové komunikace s médii.
• Jak můžete při správném postupu obrátit pohromu v příležitost.
• Co je to krize a jaké jsou její typy a proč se vyplatí je znát:
o jak vzniká a komu hrozí
o příprava na ni – krizový audit a scénář
o proč je dobré mít krizový tým, komunikační plán, web
o když krize propukne – jak myslet, čeho se držet
o role zaměstnanců firmy v krizi
o co udělat pro to, aby se podobná situace neopakovala
o krizové Public Relations na příkladech z praxe
Přihlaste se na akci ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
B: Cena workshopu:
CHCI SE PŘIHLÁSIT
C: Je akce vhodná pro mě?
– podílí na řízení pověsti firmy
– má vliv na způsob její komunikace s veřejností.
D: Proč se mám na akci přihlásit?
D: Kdo vás bude školit?
Hana Hejsková – certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka.
S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations. V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.
V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.
Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na akci od Hospodářské komory:
CHCI SE PŘIHLÁSIT
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:
SEZNAM KURZŮ
Details
Organizer
Venue