Načítám Akce

« Všechny Akce

Tvořte systematicky firemní časopisy a newslettery, které osloví lidi na 1. pohled! Workshop

25.8.2020 - 10:00 - 16:00

Bestseller 2019!

Firemní časopis a newsletter je vysoce efektivní marketingový nástroj. Tištěná nebo digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na kurzu získáte to správné know how jak na to.

Zvyšte radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě díky unikátnímu obsahu své firemní komunikace. Ve věku digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.

Nestačí jen dobrý text, žijeme v době vizuální komunikace, právě dobré vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a je vhodným nástrojem pro budování značky zaměstnavatele – to v dnešní době nízké nezaměstnanosti je důležité.


A: Co se na workshopu dozvíte?

  • Poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
  • Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.
  • Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.

B: Detailní obsah školení formou workshopu:

  • Redakce časopisu a interní proces tvorby – co je cílem komunikace.
  • Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost.
  • Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
  • Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč?
  • Firemní či obecní periodikum – styly psaní:
    • interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
    • externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
  • Obrázek pomáhá zvýšit čtenost.
  • Infografika – jak ji používat?
  • Titulní stránka – prodává obsah uvnitř.
  • Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat?
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura.
  • Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
  • Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat.

C: Specifika šíření periodik v on-line světě

  • CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty
  • Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba
  • Jak získávat nové kontakty a oslovit nové cílové skupiny
  • Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor

Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývá už jen 15 volných míst!

 

Cena workshopu:

 
bez DPH s DPH
Cena člen komory 3.500 Kč 4.235 Kč
Cena ostatní 4.400 Kč 5.324 Kč

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


D: Je workshop vhodný pro mě?

  • Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
  • Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.

Poznámka:
Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019!


E: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?

  • Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou sebou na školení.
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi.
  • Aktivní trénink.
  • Výklad obohacený příklady z praxe.
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.

F: Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory v roce 2019.
  • Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
  • Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
  • Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.
  • Skvělé občerstvení během kurzu


G: Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant

Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive. Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe
    2. Interaktivita
    3. Bez zbytečných řečí
    4. Intenzita výuky
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem
    6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
    7. Skvělé občerstvení během kurzu
    8. Rychlá a free wi-fi
    9. Moderní prostory Florentina
    10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT

     

     

    Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz