Načítám Akce

« Všechny Akce

Tvořte si sami videa pro náborovou komunikaci. Tipy & triky. Workshop

19.9.2019 - 9:00 - 15:00

Nejsou lidi? Uchazeče o práci zaujme na první pohled zajímavé video – ano, video marketing radikálně zvýší atraktivitu zaměstnavatele a přitáhne ty správné lidi!

Najít nové a vhodné uchazeče o zaměstnání je dnes pro personalisty jako hledání pověstné jehly v kupce sena – doba nízké nezaměstnanosti znamená vysokou náročnost práce personalisty a v praxi často také nízkou úspěšnost náborové komunikace. Náborová inzerce na pracovních portálech jako Jobs.cz se může stát finančně nákladnou a vzhledem k vysoké konkurenci i méně efektivní…

Přihlaste se na workshop „Tvořte si sami videa pro náborovou komunikace. Je to snadné!“ a najděte své nové zaměstnance ještě dnes.


A: Co se na workshopu dozvíme?

  • Poznáte, jak dělat nábor skutečně efektivně
  • Pochopíte, jak využít příběhy pro video marketing na sociálních sítích
  • Naučíte se originálním způsobem prodat a vytvářet své benefity pro zaměstnance
  • Zvýšíte zábavnost své HR komunikace
  • Pochopíte, jak do náborové komunikace dostat emoce a oslovit svým příběhem odpovídající uchazeče o zaměstnání

„Značky jsou budovány kolem příběhů.“

Bill Dauphinais

Nezapomeňte, že celková kapacita workshopu omezená jen na 15 míst!

Cena workshopu:

 
bez DPHs DPH
Cena člen komory3.200 Kč3.872 Kč
Cena ostatní3.929,75 Kč4.755 Kč

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP

 

Detailní obsah školení formou workshopu:

  • Značka
  • Firma a její strategie v oblasti marketingu, komunikace a reklamy
  • Typy příběhů a jejich cílové skupiny
  • Jak správně příběh strukturovat?
  • Audiovizuální produkce – forma a obsah, jak to nepokazit
  • Co je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat
  • Co je skutečný firemní benefit a co není – originalita a nuda
  • Motivace – jak ji správně komunikovat navenek i uvnitř
  • Jak představit zaměstnance firmy – spokojenost zaměstnanců
  • Proces tvorby video marketingu – kdo je kdo v týmu
  • Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy
  • Co je to příběh – jak ho definovat a strukturovat
  • Příběhy a sdílené emoce
  • Tvorba videa jako team building
  • Příběh firmy a značky
  • Jak šířit video dále – sociální sítě, web, newsletter, portály práce
  • YouTube už není dávno jen pro mladé
  • Facebook video – specifika
  • Jak dávat video na Instagram
  • Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor, co ohrozí důvěru

B: Pro koho je workshop vhodný?

Workshop ocení zejména:

  • Personalisté a oddělení HR
  • Zadavatelé a tvůrci náborové inzerce pro HR marketing
  • Specialisté marketingu

C: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?

  • Krátká analýza stávající náborové komunikace
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

D: Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant

Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.

Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

              1. Ověřené znalosti z praxe
              2. Interaktivita
              3. Bez zbytečných řečí
              4. Intenzita výuky
              5. Možnost osobních konzultací s lektorem
              6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
              7. Občerstvení během kurzu
              8. Rychlá a free wi-fi
              9. Moderní prostory Florentina
              10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

          CHCI SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP

           

          ZPĚT NA SEZNAM KURZŮ

Podrobnosti

Datum:
19.9.2019
Čas:
9:00 - 15:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , ,
Webová stránka:
edukis.cz

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz