
- akce již proběhla.
Tvořte si sami videa pro náborovou komunikaci. Tipy & triky. Vyprodáno!
19.9.2019 - 9:00 - 15:00
Navigace pro Akce

Nejsou lidi? Uchazeče o práci zaujme na první pohled zajímavé video – ano, video marketing radikálně zvýší atraktivitu zaměstnavatele a přitáhne ty správné lidi!
Najít nové a vhodné uchazeče o zaměstnání je dnes pro personalisty jako hledání pověstné jehly v kupce sena – doba nízké nezaměstnanosti znamená vysokou náročnost práce personalisty a v praxi často také nízkou úspěšnost náborové komunikace. Náborová inzerce na pracovních portálech jako Jobs.cz se může stát finančně nákladnou a vzhledem k vysoké konkurenci i méně efektivní…
Přihlaste se na workshop „Tvořte si sami videa pro náborovou komunikace. Je to snadné!“ a najděte své nové zaměstnance ještě dnes.
A: Co se na workshopu dozvíte?
- Poznáte, jak dělat nábor skutečně efektivně
- Pochopíte, jak využít příběhy pro video marketing na sociálních sítích
- Naučíte se originálním způsobem prodat a vytvářet své benefity pro zaměstnance
- Zvýšíte zábavnost své HR komunikace
- Pochopíte, jak do náborové komunikace dostat emoce a oslovit svým příběhem odpovídající uchazeče o zaměstnání
„Značky jsou budovány kolem příběhů.“
Bill Dauphinais
Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.200 Kč | 3.872 Kč |
Cena ostatní | 3.929,75 Kč | 4.755 Kč |
WORKSHOP JE VYPRODANÝ
Detailní obsah školení formou workshopu:
- Značka
- Firma a její strategie v oblasti marketingu, komunikace a reklamy
- Typy příběhů a jejich cílové skupiny
- Jak správně příběh strukturovat?
- Audiovizuální produkce – forma a obsah, jak to nepokazit
- Co je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat
- Co je skutečný firemní benefit a co není – originalita a nuda
- Motivace – jak ji správně komunikovat navenek i uvnitř
- Jak představit zaměstnance firmy – spokojenost zaměstnanců
- Proces tvorby video marketingu – kdo je kdo v týmu
- Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy
- Co je to příběh – jak ho definovat a strukturovat
- Příběhy a sdílené emoce
- Tvorba videa jako team building
- Příběh firmy a značky
- Jak šířit video dále – sociální sítě, web, newsletter, portály práce
- YouTube už není dávno jen pro mladé
- Facebook video – specifika
- Jak dávat video na Instagram
- Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor, co ohrozí důvěru
B: Pro koho je workshop vhodný?
Workshop ocení zejména:
- Personalisté a oddělení HR
- Zadavatelé a tvůrci náborové inzerce pro HR marketing
- Specialisté marketingu
C: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?
- Krátká analýza stávající náborové komunikace
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
D: Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
WORKSHOP JE VYPRODANÝ