Načítám Akce

« Všechny Akce

Tvořte firemní časopisy a newslettery, které mají smysl! Workshop

28.2.2019 - 9:00 - 15:00

Firemní časopis a newsletter není přežitek! Může zvýšit radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě. Ano, tištěná a digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na našem kurzu získáte to správné know how. V době digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.

Nestačí jen dobrý text, žijeme v době fotografií a vizuální komunikace, právě vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a může být ideálním nástrojem pro budování značky zaměstnavatele – to v dnešní době nízké nezaměstnanosti je mimořádně důležité.


A: Co se na workshopu dozvíme?

  • Poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
  • Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.
  • Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.

Nezapomeňte, že celková kapacita workshopu omezená jen na 13 míst!

Cena workshopu:

 
bez DPHs DPH
Cena člen komory3.000 Kč3.630 Kč
Cena ostatní3.729,75 Kč4.513 Kč

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT NA KURZ

 

Detailní obsah školení formou workshopu:

  • Redakce časopisu a interní proces tvorby
  • Návaznost na jednotný visuální styl dané značky – správná barevnost
  • Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
  • Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč
  • Firemní či obecní periodikum – styly psaní
    • interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
    • externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
  • Obrázek pomáhá zvýšit čtenost
  • Infografika – jak ji používat
  • Titulní stránka – proč ji řešit
  • Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura
  • Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
  • Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat

Specifika šíření periodik v on-line světě

  • CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty
  • Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba
  • Jak získávat nové kontakty a oslovit nové zákazníky
  • Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor

B: Je workshop vhodný pro mě?

  • Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
  • Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.

C: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?

  • Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou sebou na školení.
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi.
  • Aktivní trénink.
  • Výklad obohacený příklady z praxe.
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.

D: Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant

Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive. Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

              1. Ověřené znalosti z praxe
              2. Interaktivita
              3. Bez zbytečných řečí
              4. Intenzita výuky
              5. Možnost osobních konzultací s lektorem
              6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
              7. Občerstvení během kurzu
              8. Rychlá a free wi-fi
              9. Moderní prostory Florentina
              10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

          CHCI SE PŘIHLÁSIT NA KURZ

           

          ZPĚT NA SEZNAM KURZŮ

Podrobnosti

Datum:
28.2.2019
Čas:
9:00 - 15:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , ,
Webová stránka:
http://edukis.cz

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
havlikova@komora.cz
Telefon
702167874

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz