office@komora.cz +420 266 721 300 Florentinum, Na Florenci 2116/15 110 00 Praha 1

- This event has passed.
🔴 Používat datovou schránku budete muset i vy! On-line webinář
28.3.2023 - 9:00 - 11:30

Od začátku roku 2023 platí povinnost používat datovou schránku nejen pro firmy, ale i pro OSVČ. Bez výjimek a bez ohledu na velikost obratu!
A jejím prostřednictvím komunikovat s úřady. Třeba ohledně daňových přiznání.
Nenechte se zaskočit a buďte připraveni komunikovat s úřady prostřednictvím datové schránky.
– Víte, co je datová schránka?
– Znáte principy jejího fungování?
– Dokážete si ji uživatelsky nastavit a efektivně ji používat?
– Máte představu, jak posílat datové zprávy a jak je archivovat?
Přihlaste se na webinář „Povinnost požívat datovou schránku se týká i vás!“ a získejte konkrétní návod jak na to.
A: Co se na webináři naučíte?
- Co je datová schránka a jak funguje?
- Jak používat datovou schránku pro příjem a odesílání datových zpráv?
- Jaký je rozdíl mezi dodáním a doručením datové zprávy?
- Kdy mám a nemám povinnost datovou schránku používat?
- Jak se dá přes datovku poslat daňové přiznání?
- Co je fikce doručení a jak s ní pracovat?
- Jak si datovou schránku uživatelsky nastavit, aby mi žádná datová zpráva “neutekla“?
- Proč a jak využívat datovou schránku i komerčně?
- Je výhodnější používat datovou schránku nebo klasickou poštu?
- Je nutné všechny datové zprávy převádět do listinné podoby?
- Jak efektivně provádět archivaci datových zpráv?
- Nejčastější chyby při práci se schránkou a jak se jich vyvarovat.
Přihlaste se na workshop ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
B: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
C: Je webinář vhodný pro mě?
Od ledna 2023 stát výrazně rozšířil okruh subjektů, kterým automaticky zřizuje datovou schránku ze zákona.
Povinně ji dostávají všechny fyzické podnikající osoby (OSVČ) a právnické osoby, které ji doposud nemají zřízenou.
Akce je vhodná hlavně pro:
- OSVČ, která zatím nemá datovou schránku a bude jí tak automaticky zřízena
- OSVČ, která datovou schránku již má , ale chce se dozvědět podstatné a praktické informace pro její používání
- Statutární zástupce spolků, nadací, ústavů, společenství vlastníků jednotek, obecně prospěšných společností…
- Pracovníky, kteří datovou schránku budou nově obsluhovat
D: Proč se mám na webinář přihlásit?
- Uspoříte až 30 % svého času na její obsluhu
- Budete připravení na elektronickou komunikaci prostřednictvím datových schránek s úřady
- Chcete znát důsledky a povinnosti, vyplývající z existence vaší datové schránky
- Nechcete chybovat při příjmu a odesílání datových zpráv
- Chcete umět schránku ovládat a nastavit si jednotlivé oznámení o poště v ní
- Potřebujete vědět, jak postupovat při archivaci datových zpráv
- Chcete se vyhnout nejčastějším chybám
E: Kdo bude školit?
Ing. Tomáš Macnar
Expert Hospodářské komory, který se od roku 2009 se věnuje problematice komunikace prostřednictvím datových schránek, je školitelem a metodikem pracovníků Kontaktních míst veřejné správy.
Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč se přihlásit na kurz od Hospodářské komory:
-
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Nesestříhaný video záznam z akce pro každého účastníka akce
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: