Načítám Akce

« Všechny Akce

Odhalte, jak na úspěšné tiskové sdělení a tiskové konference. Workshop

31.10.2019 - 10:00 - 16:00

Ptáte se, jak dostat vaši firmu do médií?  Jak najít téma, které novináře zaujme a jak s ním pracovat? Co to obnáší a proč publicita může prospět zájmům vaší firmy?

Přijďte na workshop, kde si posvítíme na nástroje moderního „public relations“. Povíme si, které z nich dávají ve vašem oboru největší smysl. Zamyslíme se i na nad tím jak a zda svolat tiskovou konferenci a kdy volit jiné možnosti komunikace s novináři.


A: Co se na workshopu dozvím?

  • Jak dnes fungují média a co chtějí
  • Proč a jak komunikovat s novináři
  • Jak to, že „public relations“ je mocnější než marketing
  • Proč kombinovat tradiční a online nástroje
  • Tisková zpráva a informace pro média
    • kde vzít téma, které zaujme
    • jak nabídnout informaci redakcím
    • klasická tisková zpráva a její zákonitosti
    • netradiční formy práce s informacemi
  • Tisková konference a setkání s médii
    • kdy má smysl pořádat tiskovou konferenci / briefing
    • kde ji uspořádat, koho pozvat, koho zapojit
    • co nachystat pro média
    • jak tiskovou konferenci / briefing moderovat a vést
    • na co dát pozor – tipy a triky
    • „jak být tak akorát kreativní „
  • Právo a média – máme reagovat na chybu v médiích? A jak?
  • V průběhu workshopu budete mít (volitelně) možnost vyzkoušet si vystoupení před televizní kamerou (zahájení akce pro média anebo odpověď na běžný dotaz novináře)

Přihlaste se ještě dnes. Zbývá už jen posledních 12 volných míst

Cena workshopu:

 
bez DPH s DPH
Cena člen komory 3.200 Kč 3.872 Kč
Cena ostatní 3.929,75 Kč 4.755 Kč

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


B: Je workshop vhodný pro mě?

Kurz ocení každý, kdo pracuje s médii:

  • šéfové a manažeři firem, kteří potřebují znát zákonitosti mediálního světa
  • pracovníci tiskových oddělení a píáristi

C: Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Zjistíte tipy a triky jak na PR
  • Osvojíte si komunikaci s novináři
  • Odhalíte jak nejlépe protlačit svoji informaci do médií
  • Naučíte se bruslit v tiskových zprávách
  • Zvládnete uchopit tiskové konference tím správným způsobem

D: Kdo bude lektorem?

Hana Hejsková – certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka.

S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations.

V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.

V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.

Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

                1. Ověřené znalosti z praxe
                2. Interaktivita
                3. Bez zbytečných řečí
                4. Intenzita výuky
                5. Možnost osobních konzultací s lektorem
                6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
                7. Občerstvení během kurzu
                8. Rychlá a free wi-fi
                9. Moderní prostory Florentina
                10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

            CHCI SE PŘIHLÁSIT

             

            ZPĚT NA SEZNAM KURZŮ

             

Podrobnosti

Datum:
31.10.2019
Čas:
10:00 - 16:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , , , , , , ,
Webová stránka:
edukis.cz

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz