Načítám Akce

« Všechny Akce

Kdy potřebujete profesionála aneb nebojte se agentur. Konference

27.8.2019 - 10:00 - 16:00

Mnoho věcí dokážeme sami – třeba vyléčit si rýmu, namazat bolavé koleno… Ale troufli byste si kurýrovat srdeční arytmii? Vytrhnout nosní mandli? Léčit žaludeční vředy?

Malé a střední podniky se dnes bez marketingu a komunikace neprosadí. Většinou to majitel nebo management zvládají sami. Nebezpečí číhá v bodu obratu, kdy už se neobejdete bez specialistů. Jaké nebezpečí? Že už tento to bod máte dávno za sebou a nevíte o tom.

Konference by vám měla ukázat, kde hledat v takovém případě pomoc. Jak neutrácet zbytečně, jak dosáhnout maximální efektivity. Jednotliví řečníci mají letité zkušenosti s projekty, které vás mohou inspirovat:

  • Marketingová strategie,
  • Jak zlepšit účinnost letáků, brožur,katalogů,
  • Content marketing,
  • Sociální sítě,
  • Direct marketing,
  • Marketingová automatizace…

Přihlaste se na konferenci „Kdy potřebujete profesionála aneb nebojte se agentur“ a využijte možnosti se inspirovat a ptát se řečníků na cokoliv.


A: Program konference

10:00 – 10:30 Mýty

Marek Hlavica, Asociace komunikačních agentur

Televize je jen pro velké firmy, B2B nepotřebuje marketing, agentura je vždy dražší než zaměstnanec, komunikaci rozumí každý.

  • To jsou jen některé mýty, jejichž neotřesitelnost se zdá být věčná. Opravdu?

10:30 – 11:00 Marketingová strategie versus plán

Markéta Vesecká , Dorland

Strategie je frekventované slovo a nikdo se dobrovolně nepřizná k tomu, že ji nemá. Ale často je jedinou „strategií“ reakce na okamžité potřeby a poptávku.

  • Proč bez podnikové a marketingové strategie vyhazujete peníze oknem
  • Co má strategie obsahovat a proč
  • Jaký je rozdíl mezi strategickým a taktickým marketingem
  • Proč potřebujete znát potřeby svých zákazníků
  • Jak moc dobře znáte své konkurenční výhody a co musíte vědět o konkurenci
  • Jaká je návratnost investice do strategie

11:00 – 11:30 Tisknete?  

Martin Vymětal, Boomerang

Brožury, katalogy a letáky – zdánlivá banalita. Rozdíly v účinnosti mohou být ale propastné.

  • 5 kroků, jak zlepšit firemní tištěné materiály
  • Jak zajistit svým publikacím dlouhotrvající dopad na zákazníky a obchodní partnery
  • Jak nepodcenit distribuci

11:30 – 11:40 Přestávka

11:40 – 12:10 Hodně TV muziky za málo peněz

Michal Novák, Czech Promotion

Televize je obecně považována za nejdražší medium a pro řadu malých a středních firem se často jeví jako nedostupná.

  • Jak udělat TV kampaň, která prodává, i když na ní nemáte desítky milionů korun.
  • Jak třeba i s desetinovým rozpočtem dosáhnout vysokého a kvalitního zásahu zákazníků.
  • Kdy a pro koho to má vlastně vůbec smysl.

12:10 – 12:40 Content marketing

Jan Javornický, Ellite Solutions

Obsahový marketing není exkluzivní specialita pro velké holky a kluky z korporátů sedící na mnohamilionových rozpočtech. Je to tradiční a zároveň moderní forma komunikace, která zkrátka funguje.

  • Jak dělat marketing, který budou vaši zákazníci, obchodní partneři a zaměstnanci sami vyhledávat a sdílet
  • Jaký obsah je vhodný pro vaši firmu a jak pomáhá budovat sílu značky
  • Jak kontent marketing pomáhá v B2B komunikaci a obchodě

12:40 – 13:10 Sociální sítě jako marketingový nástroj

Petr Struna, Ogilvy

Případová studie vás provede cestou od obrázků, které možná baví děti, až k nejvyužívanějšímu kanálu zákaznické péče a k úspěšné prodejní kampani. To vše na Facebooku.

  • Proč by se o firemní sociální sítě neměly starat sekretářky
  • Proč lajky nejsou měřítkem úspěchu

13:10 – 14:00 Přestávka na oběd

14:00 14:30 Direkt marketing

Pavel Buršík, GERONIMO

Případová studie z oboru stavebnictví ukáže, co zvládne obchodní oddělení a na co je lepší si najmout agenturu:

  • Dvakrát měř – testování kampaně není ztráta času
  • Kapacita, kterou nemá smysl si ve firmě držet
  • Kupecké počty – návratnost investice na jediném novém zákazníkovi

Případová studie představí, jak – i když klient všechno měl a všemu rozuměl, agentura pomohla splnit obchodní cíl.

14:30 – 15:00 Marketingová automatizace aneb co zvládne chytrý program

Milan Janecký, Wunderman

Co je automatizace ve výrobě asi víte. Automatizace ale může fungovat i v marketingu. Zjistíte, co se skrývá pod pojmem marketingová automatizace a jak z toho může profitovat vaše firma.

  • Proč je lepší personalizovat vaši odchozí komunikaci se zákazníky
  • Jak zákazníka můžete oslovit nejen jménem v mailu, ale že může mít i personalizovanou webovou stránku
  • Jak získávat zákaznická data nutná k personalizaci
  • Jak správně nastavená automatizace může pomoci k lepším prodejům

15:00 – 16:00 Ptejte se. Neworking & číše vína

Přítomní odborníci budou po dobu jedné hodiny k dispozici k osobním konzultacím. Diskutujte s nimi u sklenky dobrého vína.

Přihlaste se ještě dnes. Zbývá už jen 10 volných míst

Cena konference:

 
bez DPHs DPH
Cena člen komory2.000 Kč2.420 Kč
Cena ostatní2.500 Kč3.025  Kč

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


B: Pro koho je konference vhodná?

  • Pro všechny, kterých se nějakým způsobem dotýká propagace firmy
  • Pro majitele společností
  • Pro markeťáky

Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
  7. Občerstvení během kurzu
  8. Rychlá a free wi-fi
  9. Moderní prostory Florentina
  10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

ZPĚT NA SEZNAM KURZŮ

 

Podrobnosti

Datum:
27.8.2019
Čas:
10:00 - 16:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , , , ,
Webová stránka:
www.edukis.cz

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz