Načítám Akce

« Všechny Akce

Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads? Praktický workshop

13.10.2020 - 10:00 - 16:00

Oslovte zákazníka přímo. Přesně ve chvíli, kdy na internetu hledá právě váš produkt, vaši službu! Zvyšte návštěvnost vašeho webu/e-shopu. Jak? Pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu.

Přijďte na workshop „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads“ a získejte ověřený návod, jak na to


A: Co se na workshopu naučíte?

  • Jaký je rozdíl mezi systémy Google Ads a Sklik?
    – který z nich je pro vaši reklamu vhodný a jak to poznat.
  • Jaké typy a formáty reklam si můžete zvolit?
  • Postup, jak si vytvoříte vlastní reklamní kampaň a jak ji můžete optimalizovat.
  • Kterým fatálním chybám v nastavení kampaně se vyhnout.
  • Návod, jak si ušetříte čas nastavením automatických pravidel.
  • Vyhodnotit si úspěšnost kampaně:
    – jaké nástroje k tomu budete potřebovat,
    – které metriky je potřeba sledovat.
  • Dávat si data do souvislostí a zvyšovat tak svoji úspěšnost.

Přihlaste se na webinář ještě dnes. Zbývá už jen ?? volných míst!

Cena workshopu:

bez DPHs DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


B: Je workshop vhodný pro mě?

Workshop je pro vás vhodný, pokud:

  • jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
  • chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
  • nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
  • jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
  • chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
  • nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
  • kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.

C: Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Naučíte se orientovat a pracovat v rozhraní Google Ads.
  • Budete umět si sami vytvořit a optimalizovat kampaně ve vyhledávačích a na internetu tak, aby fungovaly.
  • Zvládnete vyhodnocovat přínos kampaní pomocí různých analytických nástrojů.
  • Ze zjištěných dat dokážete své reklamy dále optimalizovat a tím zvyšovat jejich výkonnost.
  • Pokud vám kampaně spravuje externista či agentura, bude schopni s nimi lépe komunikovat a lépe rozumět jimi prezentovaným výsledkům.
  • Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky.
  • Skvělé občerstvení během celého kurzu.


D: Kdo bude lektorem?

Michal Baturko Olbert
Vizionář, analytik a ředitel digitální agentury In creative. Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení.

 Michal Bureš
Zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative. Majk odpovídá za výsledky PPC kampaní u nejvýznamnějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého In creative dosahuje meziročního růstu obratu o 130 %. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe
    2. Interaktivita
    3. Bez zbytečných řečí
    4. Intenzita výuky
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem
    6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
    7. Skvělé občerstvení během kurzu
    8. Rychlá a free wi-fi
    9. Moderní prostory Florentina
    10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT

     

     

    Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ

Podrobnosti

Datum:
13.10.2020
Čas:
10:00 - 16:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , , , , , , , , , , , ,
Webová stránka:
edukis.cz

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Hospodářská komora ČR Florentinum, recepce A Na Florenci 2116/15 110 00  Praha 1
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa