
- akce již proběhla.
🔴 Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads? On-line webinář
6.5.2020 - 10:00 - 14:00
Navigace pro Akce

Oslovte zákazníka přímo. Přesně ve chvíli, kdy na internetu hledá právě váš produkt, vaši službu! Zvyšte návštěvnost vašeho webu/e-shopu. Jak? Pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu.
Trápí vás nízká návštěvnost vašeho webu či e-shopu? Máte pocit, že potřebujete zvýšit povědomí o vaší značce, ale nejste si jistí, jak na to? Trápí vás nedostatečný výkon vašeho webu nebo e-shopu? A jak se projevila současná korona krize na cenách za reklamu? Všechny tato témata mají společnou jednu věc. PPC reklamu. Ta může být jedním z nástrojů, který vám s těmito problémy pomůže.
Přihlaste se na webinář „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads“ a získejte ověřený návod, jak na to.
A: Co se na webináři naučíte?
- Jaký je rozdíl mezi systémy Google Ads a Sklik?
– který z nich je pro vaši reklamu vhodný a jak to poznat. - Jaké typy a formáty reklam si můžete zvolit?
- Postup, jak si vytvoříte vlastní reklamní kampaň a jak ji můžete optimalizovat.
- Kterým fatálním chybám v nastavení kampaně se vyhnout.
- Návod, jak si ušetříte čas nastavením automatických pravidel.
- Vyhodnotit si úspěšnost kampaně:
– jaké nástroje k tomu budete potřebovat,
– které metriky je potřeba sledovat. - Dávat si data do souvislostí a zvyšovat tak svoji úspěšnost.
- Na praktickém příkladu si ukážeme dopady korona krize na hledanost klíčových slov a jejich ceny.
Přihlaste se na webinář ještě dnes. Pro velký zájem jsme navýšili kapacitu, ale i tak zbývá už jen ?? volných míst!
Každý účastník kurzu navíc získá zdarma bonus, 10 minutovou telefonickou konzultaci s lektory.
B: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
C: Jak webinář funguje?
Je to velmi jednoduché:
- V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
- Na ten kliknete, otevře se vám naše YouTube studio a je to!
- Nemusíte nikde nic stahovat ani instalovat.
- Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
- Na ní uvidíte živě lektora včetně jeho prezentace.
- Komunikovat s ním i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.
Časové parametry webináře:
- Jde o plnohodnotný půldenní webinář, který trvá od 10:00 – 14:00 hodin
- jednotlivé bloky trvají 40 minut, následuje 10 minut na dotazy a pak 10 minut přestávka.
D: Je webinář vhodný pro mě?
Webinář je pro vás vhodný, pokud:
- jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
- chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
- nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
- jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
- chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
- nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
- kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.
E: Proč se mám na webinář přihlásit?
- 4 hodiny nabité spoustou praktických informací.
- Spousta tipů, které můžete použít nyní, ale i až korona virová krize pomine a (dost možná) se změní v jinou.
- Praktické a přehledné informace z českého prostředí.
- On-line chat s lektorem i ostatními účastníky po celou dobu webináře.
- Bonus zdarma – 10 minut telefonické konzultace s lektorem.
- Prezentace & video záznam z webináře ke stažení pro každého účastníka.
- Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
- Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
- Žádné speciální nároky na počítač, internet.
- Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.
D: Kdo bude lektorem?
Michal Baturko Olbert
Vizionář, analytik a ředitel digitální agentury In creative. Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení.
Michal Bureš
Zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative. Majk odpovídá za výsledky PPC kampaní u nejvýznamnějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého In creative dosahuje meziročního růstu obratu o 130 %. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.
Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč se přihlásit na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Skvělé občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: