Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

🔴 Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads? On-line webinář

6.5.2020 - 10:00 - 14:00

Oslovte zákazníka přímo. Přesně ve chvíli, kdy na internetu hledá právě váš produkt, vaši službu! Zvyšte návštěvnost vašeho webu/e-shopu. Jak? Pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu.

Trápí vás nízká návštěvnost vašeho webu či e-shopu? Máte pocit, že potřebujete zvýšit povědomí o vaší značce, ale nejste si jistí, jak na to? Trápí vás nedostatečný výkon vašeho webu nebo e-shopu? A jak se projevila současná korona krize na cenách za reklamu? Všechny tato témata mají společnou jednu věc. PPC reklamu. Ta může být jedním z nástrojů, který vám s těmito problémy pomůže.

Přihlaste se na webinář „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads“ a získejte ověřený návod, jak na to


A: Co se na webináři naučíte?

  • Jaký je rozdíl mezi systémy Google Ads a Sklik?
    – který z nich je pro vaši reklamu vhodný a jak to poznat.
  • Jaké typy a formáty reklam si můžete zvolit?
  • Postup, jak si vytvoříte vlastní reklamní kampaň a jak ji můžete optimalizovat.
  • Kterým fatálním chybám v nastavení kampaně se vyhnout.
  • Návod, jak si ušetříte čas nastavením automatických pravidel.
  • Vyhodnotit si úspěšnost kampaně:
    – jaké nástroje k tomu budete potřebovat,
    – které metriky je potřeba sledovat.
  • Dávat si data do souvislostí a zvyšovat tak svoji úspěšnost.
  • Na praktickém příkladu si ukážeme dopady korona krize na hledanost klíčových slov a jejich ceny.

Přihlaste se na webinář ještě dnes. Pro velký zájem jsme navýšili kapacitu, ale i tak zbývá už jen ?? volných míst!

Každý účastník kurzu navíc získá zdarma bonus, 10 minutovou telefonickou konzultaci s lektory.

B: Cena webináře:

bez DPHs DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


C: Jak webinář funguje?

Je to velmi jednoduché:

  • V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
  • Na ten kliknete, otevře se vám naše YouTube studio a je to!
  • Nemusíte nikde nic stahovat ani instalovat.
  • Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
  • Na ní uvidíte živě lektora včetně jeho prezentace.
  • Komunikovat s ním i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.

Časové parametry webináře:

  • Jde o plnohodnotný půldenní webinář, který trvá od 10:00 – 14:00 hodin
  • jednotlivé bloky trvají 40 minut, následuje 10 minut na dotazy a pak 10 minut přestávka.

D: Je webinář vhodný pro mě?

Webinář je pro vás vhodný, pokud:

  • jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
  • chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
  • nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
  • jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
  • chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
  • nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
  • kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.

E: Proč se mám na webinář přihlásit?

  • 4 hodiny nabité spoustou praktických informací.
  • Spousta tipů, které můžete použít nyní, ale i až korona virová krize pomine a (dost možná) se změní v jinou.
  • Praktické a přehledné informace z českého prostředí.
  • On-line chat s lektorem i ostatními účastníky po celou dobu webináře.
  • Bonus zdarma – 10 minut telefonické konzultace s lektorem.
  • Prezentace & video záznam z webináře ke stažení pro každého účastníka.
  • Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
  • Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
  • Žádné speciální nároky na počítač, internet.
  • Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.

 


D: Kdo bude lektorem?

Michal Baturko Olbert
Vizionář, analytik a ředitel digitální agentury In creative. Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení.

 Michal Bureš
Zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative. Majk odpovídá za výsledky PPC kampaní u nejvýznamnějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého In creative dosahuje meziročního růstu obratu o 130 %. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.


Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč se přihlásit na webinář od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe
    2. Interaktivita
    3. Bez zbytečných řečí
    4. Intenzita výuky
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem
    6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
    7. Skvělé občerstvení během kurzu
    8. Rychlá a free wi-fi
    9. Moderní prostory Florentina
    10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT

     

     

    Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ

Podrobnosti

Datum:
6.5.2020
Čas:
10:00 - 14:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , , , , , , , , , , , ,
Webová stránka:
edukis.cz

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Hospodářská komora ČR Florentinum, recepce A Na Florenci 2116/15 110 00  Praha 1
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa