Načítám Akce

« Všechny Akce

Jak tvořit nápaditá videa pro náborovou komunikaci. Tipy & triky jak hledat zaměstnance. Workshop

23.6.2020 - 10:00 - 16:00

Bestseller 2019

  • Nedaří se vám sehnat správné zaměstnance?
  • Náborová inzerce na pracovních portálech se pro vás stává drahou a přestává být efektivní?

Najít nové a vhodné uchazeče o zaměstnání je dnes pro personalisty jako hledání pověstné jehly v kupce sena – doba nízké nezaměstnanosti znamená vysokou náročnost práce personalisty a v praxi často také nízkou úspěšnost náborové komunikace.

Uchazeče o práci zaujme na první pohled zajímavé video. Originální video marketing radikálně zvýší atraktivitu zaměstnavatele a přitáhne ty správné lidi!

Přihlaste se na workshop „Jak tvořit nápaditá videa pro náborovou komunikaci. Tipy & triky jak hledat zaměstnance“ a najděte své nové zaměstnance ještě dnes.


A: Co se na workshopu dozvíte?

  • Poznáte, jak dělat nábor skutečně efektivně
  • Pochopíte, jak využít příběhy pro video marketing na sociálních sítích
  • Naučíte se originálním způsobem prodat a vytvářet své benefity pro zaměstnance
  • Zvýšíte zábavnost své HR komunikace
  • Pochopíte, jak do náborové komunikace dostat emoce a oslovit svým příběhem odpovídající uchazeče o zaměstnání

„Značky jsou budovány kolem příběhů.“  Bill Dauphinais


B: Detailní obsah školení formou workshopu:

  • Značka – co znamená brand management a značka zaměstnavatele.
  • Firma a její marketingová strategie.
  • Audiovizuální produkce – forma a obsah, jak to nepokazit.
  • Co je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat.
  • Co je skutečný firemní benefita a co není – originalita a nuda.
  • Motivace – jak ji správně komunikovat navenek i uvnitř.
  • Jak představit zaměstnance firmy – spokojenost zaměstnanců.
  • Proces tvorby video marketingu – kdo je kdo v týmu.
  • Typy příběhů a jejich cílové skupiny.
  • Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy.
  • Co je to příběh– jak ho definovat a strukturovat.
  • Příběhy a sdílené emoce.
  • Tvorba videa jako team building.
  • Jak šířit video dále – sociální sítě, web, newsletter, portály práce.
  • Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor, co ohrozí důvěru

Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývá už jen 15 volných míst!

 

Cena workshopu:

 
bez DPH s DPH
Cena člen komory 3.500 Kč 4.235 Kč
Cena ostatní 4.400 Kč 5.324 Kč

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


C: Pro koho je workshop vhodný?

Workshop ocení zejména:

  • Personalisté a oddělení HR
  • Zadavatelé a tvůrci náborové inzerce pro HR marketing
  • Specialisté marketingu

Poznámka:
Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019!


D: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?

  • Krátká analýza stávající náborové komunikace
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

E: Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory v roce 2019.
  • Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
  • Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
  • Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.
  • Skvělé občerstvení během kurzu


F: Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant

Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.

Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe
    2. Interaktivita
    3. Bez zbytečných řečí
    4. Intenzita výuky
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem
    6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
    7. Občerstvení a teplý oběd během kurzu
    8. Rychlá a free wi-fi
    9. Moderní prostory Florentina
    10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT

     

     

    Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ

Podrobnosti

Datum:
23.6.2020
Čas:
10:00 - 16:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , , , , ,
Webová stránka:
edukis.cz

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz