
- akce již proběhla.
Jak tvořit nápaditá videa pro náborovou komunikaci. Tipy & triky jak hledat zaměstnance. Workshop
23.6.2020 - 10:00 - 16:00
Navigace pro Akce

Bestseller 2019
- Nedaří se vám sehnat správné zaměstnance?
- Náborová inzerce na pracovních portálech se pro vás stává drahou a přestává být efektivní?
Najít nové a vhodné uchazeče o zaměstnání je dnes pro personalisty jako hledání pověstné jehly v kupce sena – „korona doba“ nabízí možnost získat nové kvalitní zaměstnance ale taky znamená vysokou náročnost práce personalisty a v praxi často také nízkou úspěšnost náborové komunikace.
Uchazeče o práci zaujme na první pohled zajímavé video. Originální video marketing radikálně zvýší atraktivitu zaměstnavatele a přitáhne ty správné lidi!
Přihlaste se na workshop „Jak tvořit nápaditá videa pro náborovou komunikaci. Tipy & triky jak hledat zaměstnance“ a najděte své nové zaměstnance ještě dnes.
A: Co se na workshopu dozvíte?
- Poznáte, jak dělat nábor skutečně efektivně
- Pochopíte, jak využít příběhy pro video marketing na sociálních sítích
- Naučíte se originálním způsobem prodat a vytvářet své benefity pro zaměstnance
- Zvýšíte zábavnost své HR komunikace
- Pochopíte, jak do náborové komunikace dostat emoce a oslovit svým příběhem odpovídající uchazeče o zaměstnání
„Značky jsou budovány kolem příběhů.“ Bill Dauphinais
B: Detailní obsah školení formou workshopu:
- Značka – co znamená brand management a značka zaměstnavatele.
- Firma a její marketingová strategie.
- Audiovizuální produkce – forma a obsah, jak to nepokazit.
- Co je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat.
- Co je skutečný firemní benefita a co není – originalita a nuda.
- Motivace – jak ji správně komunikovat navenek i uvnitř.
- Jak představit zaměstnance firmy – spokojenost zaměstnanců.
- Proces tvorby video marketingu – kdo je kdo v týmu.
- Typy příběhů a jejich cílové skupiny.
- Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy.
- Co je to příběh– jak ho definovat a strukturovat.
- Příběhy a sdílené emoce.
- Tvorba videa jako team building.
- Jak šířit video dále – sociální sítě, web, newsletter, portály práce.
- Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor, co ohrozí důvěru
Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývající volná místa: Už jen ??
Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
C: Pro koho je workshop vhodný?
Workshop ocení zejména:
- Personalisté a oddělení HR
- Zadavatelé a tvůrci náborové inzerce pro HR marketing
- Specialisté marketingu
Poznámka:
Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019!
D: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?
- Krátká analýza stávající náborové komunikace
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
E: Proč se mám na workshop přihlásit?
- Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory v roce 2019.
- Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
- Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
- Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.
- Skvělé občerstvení během kurzu
F: Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Občerstvení a teplý oběd během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: