Načítám Akce

« Všechny Akce

🔴 Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021. On-line webinář zdarma

22.9.2021 - 9:00 - 12:30

Nový termín 22.09.2021!

Odhalte triky, které na vás zkouší zákazníci během reklamací. Úspěšný webinář, který pro velký zájem opakujeme, ale letos už naposledy!

Máte pocit, že si k vám může spotřebitel cokoli dovolit? Jaká jsou vaše práva? Naučte se jak správně a rychle řešit spotřebitelské spory, jak na férovou reklamaci, nebo jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám.

Přihlaste se zdarma na webinář Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace. Nenechte si od spotřebitelů diktovat a mějte spotřební právo v malíku.


A: Co se na webináři dozvím?

  • Do kdy může od smlouvy odstoupit obchodník a do kdy zákazník
  • Reklamace vždy a za každou cenu? Ne!
  • Způsoby jak uplatnit záruku
  • Jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám
  • Řešte spotřebitelské spory jednoduše!

B: Program webináře:

09:00- 11:00 Předsmluvní informace
– co to je spotřebitelské právo,
– kdo je spotřebitel,
– co všechno musím sdělit spotřebiteli, než spolu uzavřeme obchod.
Právo na odstoupení od smlouvy
– lhůty pro odstoupení od smlouvy a jejich běh,
– dopady odstoupení od smlouvy.
Záruky
– zákonné a smluvní,
– prokazování vady,
– způsoby řešení uplatněné záruky.
11:00- 11:30 Přestávka, čas na dobrou kávu & networking
11:30- 12:30 Nekalé obchodní praktiky
– co to je a čemu se vyhnout při nabízení svých výrobků a služeb,
Alternativní řešení spotřebitelských sporů
– možnosti v České republice

B: Cena workshopu

bez DPH s DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

Přihlaste se na webinář ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


C: Webinář je ideální pro:

  • majitele firem
  • obchodníky
  • e-shopisty
  • každého kdo prodává nebo kupuje zboží/služby
  • webinář není vhodný pro ty, co se ho zúčastnili v roce 2020

D: Kdo nás bude školit?

Řečníky budou experti z  Hospodářské komory

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


 

 

 

Consumer Law Ready je projekt řízený Evropskou organizací spotřebitelů (BEUC) ve spolupráci s EUROCHAMBRES a Evropskou asociací řemesel, malých a středních podniků (UEAPME). Cílem vzdělávacího projektu je pomoci malým a středním podnikům při dodržování spotřebitelského práva.

Více informací naleznete na oficiálních stránkách.

Projekt je financovaný Evropskou unií za podpory Evropského parlamentu a Evropské komise. Projekt v České republice realizuje Hospodářská komora České republiky a dTest.

PARTNEŘI

 

 


Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

          1. Ověřené znalosti z praxe
          2. Interaktivita
          3. Bez zbytečných řečí
          4. Intenzita výuky
          5. Možnost osobních konzultací s lektorem
          6. Vybrané semináře zdarma, nebo za zvýhodněnou cenu pro členy HK ČR
          7. Po ukončení kurzu prezentace všech řečníků ke stažení

Místo konání

On-line webinář
Česká republika

Ostatní

E-mail pořadatele
zufanova@komora.cz
Telefon
725 150 165