
- akce již proběhla.
Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace. Vyprodáno!
3.10.2019 - 10:00 - 13:30
Navigace pro Akce

Odhalte triky, které na vás zkouší zákazníci během reklamace.
Máte pocit, že si k vám může spotřebitel cokoli dovolit? Jaká jsou vaše práva? Naučte se jak správně a rychle řešit spotřebitelské spory, jak na férovou reklamaci, nebo jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám.
Přihlaste se zdarma na seminář Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace. Nenechte si od spotřebitelů diktovat a mějte spotřební právo v malíku.
A: Co se na semináři dozvím?
- Do kdy může od smlouvy odstoupit obchodník a do kdy zákazník
- Reklamace vždy a za každou cenu? Ne!
- Způsoby jak uplatnit záruku
- Jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám
- Řešte spotřebitelské spory jednoduše!
Seminář je již obsazený!
SEMINÁŘ JE JIŽ OBSAZENÝ
B: Seminář je ideální pro:
- majitele firem
- obchodníky
- e-shopisty
- každého kdo prodává nebo kupuje!
C: Kdo nás bude školit?
Řečníky budou experti z Hospodářské komory
Consumer Law Ready je projekt řízený Evropskou organizací spotřebitelů (BEUC) ve spolupráci s EUROCHAMBRES a Evropskou asociací řemesel, malých a středních podniků (UEAPME). Cílem vzdělávacího projektu je pomoci malým a středním podnikům při dodržování spotřebitelského práva.
Více informací naleznete na oficiálních stránkách.
Projekt je financovaný Evropskou unií za podpory Evropského parlamentu a Evropské komise. Projekt v České republice realizuje Hospodářská komora České republiky a dTest.
PARTNEŘI
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
-
-
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Vybrané semináře zdarma, nebo za zvýhodněnou cenu pro členy HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
-
SEMINÁŘ JE JIŽ OBSAZENÝ