office@komora.cz +420 266 721 300 Florentinum, Na Florenci 2116/15 110 00 Praha 1

- This event has passed.
Jak na úspěšnou strategii pro sociální sítě. Workshop. Praha
29.11.2022 - 10:00 - 16:00

Fungovat dnes na sociálních sítích bez strategie je jako vydat se na cestu do neznámého místa bez mapy.
Buďte jiní!
Vytvořte si úspěšnou strategii a nechejte vaše sítě vydělávat vám peníze!
Na sociálních sítích je dnes už přes 7 000 000 Čechů. A značky, firmy a organizace chtějí být tam, kde jsou lidi, jejich cílové skupiny, potenciální klienti a zákazníci.
Buďte na sítích taky!
Na tomto workshopu získáte praktický návod jak na to.
A: Co se na workshopu dozvím?
- Jaké existují sociální sítě a která je pro vás ta pravá.
– Proč vůbec být na sociálních sítích a jaké cíle sledovat?
– Jaké jsou ty NEJ sociální platformy v Česku, které jsou vhodné pro vaše podnikání.
– Demografie uživatelů v Česku aneb na jaké uživatele na které platformě cílit.
– Jak sociální sítě pomohou vašemu podnikání.
- Jak přistoupit k obsahové strategii.
– Na co myslet pře tím, než se na sítě vydáte.
– Jakou volit strategii v kontextu specifické cílové skupiny a značky.
– Na jaké metriky otmimalizovat komunikaci.
– Jaké hodnoty a čísla dává skutečný smysl sledovat.
– Nadefinování vaší cílové skupiny, kde ji najít a jak ji oslovit.
– Propojení komunikace na sítích s dalšími mediatypy (web, e-mailing…) a výhody této provázanosti.
– Jaký obsah dnes funguje a zaujmete jím.
– Kdy a jak často zveřejňovat příspěvky.
– Produkce a další možnosti získávání obsahu.
- Jak prakticky na úspěšnou strategii krok za krokem.
– V pěti praktických krocích si spolu na ukázkovém případě ukážeme, jak si konkrétně připravíte strategii pro vaši značku.
- Tipy a triky, jak na komunikaci na sociálních sítích.
– Jakým způsobem tvořit příspěvky na sociálních sítích.
– Plánování příspěvků, kalendář, schvalování, publikování.
– Vyhledávání a monitorování na sociálních sítích.
– Cesta k pochopení hashtagů a jejich zvládnutí.
– Co se děje s příspěvky po zvěřejnění (alchymie fungování algoritmu a jak mu “pomoci” a využít ho ve svůj prospěch).
– Jak přistupovat k různým druhům zpětné vazby aneb krizová komunikace.
- Placená reklama na sociálních sítích jako součást strategie.
– Proč se dnes bez reklamy na sociálních sítích neobejdete.
– Jak k reklamě zároveň chytře přistupovat.
– Jaké jsou možnosti cílení reklam na sociálních sítích.
– Co ovlivňuje cenu reklamy a kolik to tak asi stojí.
- Aktuální trendy na sociálních sítích.
– Představení trendů na sociálních sítích z hlediska komunikace značek a institucí pro rok 2022.
Přihlaste se na workshop ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??
B: Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
Partnerem této akce je Rozhodčí soud při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky
C: Je workshop vhodný pro mě?
Wokshop je vhodný primárně pro začátečníky, kteří chtějí získat praktický rozhled v oblasti sociálních sítí a komunikace na nich z hlediska značek.
Úplnou trefou do černého je, pokud jste:
- Správce sociáních sítí
… který hledá inspiraci a chce si rozšířit obzory. - Majitel/ředitel firmy, organizace nebo instituce
… který se chce dozvědět o možnostech propagace svého subjektu na sociálních sítích. - Marketingový specialista
… který se chce naučit, jak sociální sítě fungují a jak na ně.
D: Proč se mám na workshop přihlásit?
- Získané dovednosti využijete denně, nejen při práci se sociálními sítěmi.
- Úžasná možnost konzultace s expertem na sociání sítě v ČR a v zahraničí.
- Skvělé občerstvení během akce a teplý oběd.
E: Kdo bude lektorem?
Vítězslav Klement
Je od roku 2013 spojen s nějvětší světovou i českou značkou mediální agenturou GroupM, jejíž součástí je například online agentura H1.cz. V GroupM postupem času pracoval s malými i velkými firmami. Později vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů.
Vypracoval komunikační strategii pro značky jako Škoda Auto, Red Bull, L’Oréal nebo Unilever. Absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu. V součastnosti zastává v agentuře pozici Social Skillhead, kdy dohlíží na rozvoj disciplíny obsahového marketingu pro všechny mediální agentury, které jsou součástí GroupM v České republice a jejich klienty. Pravidelně vede veřejná školení a také přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč se přihlásit na workshop od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Skvělé občerstvení během kurzu
- Rychlá wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: