Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Jak na úspěšnou strategii pro sociální sítě. Workshop. Praha

29.11.2022 - 10:00 - 16:00

Fungovat dnes na sociálních sítích bez strategie je jako vydat se na cestu do neznámého místa bez mapy.

Buďte jiní!

Vytvořte si úspěšnou strategii a nechejte vaše sítě vydělávat vám peníze!

Na sociálních sítích je dnes už přes 7 000 000 Čechů. A značky, firmy a organizace chtějí být tam, kde jsou lidi, jejich cílové skupiny, potenciální klienti a zákazníci.

Buďte na sítích taky!

Na tomto workshopu získáte praktický návod jak na to.


A: Co se na workshopu dozvím?

  • Jaké existují sociální sítě a která je pro vás ta pravá.
    – Proč vůbec být na sociálních sítích a jaké cíle sledovat?
    – Jaké jsou ty NEJ sociální platformy v Česku, které jsou vhodné pro vaše podnikání.
    – Demografie uživatelů v Česku aneb na jaké uživatele na které platformě cílit.
    – Jak sociální sítě pomohou vašemu podnikání.
  • Jak přistoupit k obsahové strategii.
    – Na co myslet pře tím, než se na sítě vydáte.
    – Jakou volit strategii v kontextu specifické cílové skupiny a značky.
    – Na jaké metriky otmimalizovat komunikaci.
    – Jaké hodnoty a čísla dává skutečný smysl sledovat.
    – Nadefinování vaší cílové skupiny, kde ji najít a jak ji oslovit.
    – Propojení komunikace na sítích s dalšími mediatypy (web, e-mailing…) a výhody této provázanosti.
    – Jaký obsah dnes funguje a zaujmete jím.
    – Kdy a jak často zveřejňovat příspěvky.
    – Produkce a další možnosti získávání obsahu.
  • Jak prakticky na úspěšnou strategii krok za krokem.
    – V pěti praktických krocích si spolu na ukázkovém případě ukážeme, jak si konkrétně připravíte strategii pro vaši značku.
  • Tipy a triky, jak na komunikaci na sociálních sítích.
    – Jakým způsobem tvořit příspěvky na sociálních sítích.
    – Plánování příspěvků, kalendář, schvalování, publikování.
    – Vyhledávání a monitorování na sociálních sítích.
    – Cesta k pochopení hashtagů a jejich zvládnutí.
    – Co se děje s příspěvky po zvěřejnění (alchymie fungování algoritmu a jak mu “pomoci” a využít ho ve svůj prospěch).
    – Jak přistupovat k různým druhům zpětné vazby aneb krizová komunikace.
  • Placená reklama na sociálních sítích jako součást strategie.
    – Proč se dnes bez reklamy na sociálních sítích neobejdete.
    – Jak k reklamě zároveň chytře přistupovat.
    – Jaké jsou možnosti cílení reklam na sociálních sítích.
    – Co ovlivňuje cenu reklamy a kolik to tak asi stojí.
  • Aktuální trendy na sociálních sítích.
    – Představení trendů na sociálních sítích z hlediska komunikace značek a institucí pro rok 2022
    .

Přihlaste se na workshop ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??

 

B: Cena workshopu:

bez DPH s DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


Partnerem této akce je Rozhodčí soud při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky


C: Je workshop vhodný pro mě?

Wokshop je vhodný primárně pro začátečníky, kteří chtějí získat praktický rozhled v oblasti sociálních sítí a komunikace na nich z hlediska značek.
Úplnou trefou do černého je, pokud jste:

  • Správce sociáních sítí
    … který hledá inspiraci a chce si rozšířit obzory.
  • Majitel/ředitel firmy, organizace nebo instituce
    … který se chce dozvědět o možnostech propagace svého subjektu na sociálních sítích.
  • Marketingový specialista
    … který se chce naučit, jak sociální sítě fungují a jak na ně.

D: Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Získané dovednosti využijete denně, nejen při práci se sociálními sítěmi.
  • Úžasná možnost konzultace s expertem na sociání sítě v ČR a v zahraničí.
  • Skvělé občerstvení  během akce a teplý oběd.

 


E: Kdo bude lektorem?

Vítězslav Klement

Je od roku 2013 spojen s nějvětší světovou i českou značkou mediální agenturou GroupM, jejíž součástí je například online agentura H1.cz. V GroupM postupem času pracoval s malými i velkými firmami. Později vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů.
Vypracoval komunikační strategii pro značky jako Škoda Auto, Red Bull, L’Oréal nebo Unilever. Absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu.  V součastnosti zastává v agentuře pozici Social Skillhead, kdy dohlíží na rozvoj disciplíny obsahového marketingu pro všechny mediální agentury, které jsou součástí GroupM v České republice a jejich klienty. Pravidelně vede veřejná školení a také přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.


 

Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč se přihlásit na workshop od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
  7. Skvělé občerstvení během kurzu
  8. Rychlá wi-fi
  9. Moderní prostory Florentina
  10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 

Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

SEZNAM KURZŮ

 

Venue

Hospodářská komora České republiky
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Map
/naucte-se-delat-business-na-linkedin/