office@komora.cz +420 266 721 300 Florentinum, Na Florenci 2116/15 110 00 Praha 1

- This event has passed.
Jak na řízení podniku v krizi? Hybridní konference. Zdarma
15.9.2022 - 10:00 - 13:45

plus
On & off-line konference se zástupci podnikatelů, výzkumu a státní správy.
Získejte zkušenosti podniků z období pandemie. Odhalte faktory, které ovlivnily jejich úspěšnost vypořádat se s krizovou situací.
A: Program on-line konference:
10:00 – 10:35
- Marian Piecha (Náměstek ministra průmyslu a obchodu)
– Zkušenosti MPO z období pandemie při podpoře malých a střeních podniků. Jak na podporu podnikání při další krizových situacích.
10:40 – 11:20
- Matěj Mareš (hlavní řešitel projektu Restart MSP, Výzkumný ústav pro podnikání a inovace)
- Jan Váchal & Jarmila Straková & Radka Vaníčková (řešitelé projektu Restart MSP, VŠTE v Českých Budějovicích)
– Jak se podniky vypořádaly s krizovou situací?
– Hlavní opatření, která podnikům pomohla se s krizovou situací vypořádat.
– Představení rozvojových scénářů pro řízení krizové situace.
11:20 – 11:30
- Přestávka
11:30-12:10
- Ondřej Krátký (CEO a spoluzakladatel Litftago)
8 tipů a inspirací pro přípravu na krizi
– Jak Liftago rostlo vedle miliardové konkurence?
– Jak tým Liftaga pivotoval covidem?
– Jakých 8 tipů může být inspirací pro houževnatost firem? - Vít Musílek (CEO Skychatters)
– Co se nám během Covidu povedlo a co méně.
12:15-12:40
- Radek Jakubský (viceprezident HK ČR a jednatel firmy Proma Reha)
– Krize & stát & Komora & podnikatelé.
– Jak jsme se poprali s covidovým obdobím ve firmě a co jsme si z toho odnesli do budoucna.
12:40-13:45
- Oběd formou bufetu & networking
Konferenci bude moderovat Martin Frélich, ředitel Výzkumného ústavu pro podnikání a inovace při Hospodářské komoře.
Konference je pořádána v rámci projektu: Restart MSP: Specifikace dopadů pandemie covid-19 na MSP a identifikace faktorů úspěšné reakce na krizovou situaci a vymezení rozvojových scénářů dle typologie dopadů a kategorie MSP. Projekt je realizován s finanční podporou TAČR a v rámci programu ÉTA (projekt TL04000191).
Každý účastník obdrží, po ukončení vysílání, odkaz ke stažení nesestříhaného video záznamu celého webináře a všech prezentací všech spíkrů.
Přihlaste se na webinář ještě dnes. K dispozici je už jen ?? volných míst!
B1: Cena konference on-line:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
Přihlaste se na webinář ještě dnes. K dispozici je už jen ?? volných míst!
B2: Cena konference off-line (v Praze):
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
C: Jaký formát konference si vybrat?
- On-line:
Akce je zdarma po předchozí registraci. Po ní obdržíte potvrzující e-mail.
Zúčastníte se jí prostřednictvím vašeho internetového prohlížeče bez nutnosti cokoliv instalovat do počítače.
Žádné speciální nároky na počítač, internet. - Off-line:
Sledujete-li raději akce naživo, máte možnost dorazit na konferenci přímo k nám na Hospodářskou komoru (Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1).
V tomto případě je akce je zdarma po předchozí registraci a stejně jako v prvním případě obdržíte potvrzují e-mail.
Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč se přihlásit na on-line konferenci od Hospodářské komory:
-
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- On-line formát je zdarma!
- Nesestříhaný video záznam ke stažení pro každého účastníka
-
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: