Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Jak na řízení podniku v krizi? Hybridní konference. Zdarma

15.9.2022 - 10:00 - 13:45

plus 

On & off-line konference se zástupci podnikatelů, výzkumu a státní správy.

Získejte zkušenosti podniků z období pandemie. Odhalte faktory, které ovlivnily jejich úspěšnost vypořádat se s krizovou situací.


A: Program on-line konference:

 

10:00 – 10:35

  • Marian Piecha (Náměstek ministra průmyslu a obchodu)
    – Zkušenosti MPO z období pandemie při podpoře malých a střeních podniků. Jak na podporu podnikání při další krizových situacích.

10:40 – 11:20

  • Matěj Mareš (hlavní řešitel projektu Restart MSP, Výzkumný ústav pro podnikání a inovace)
  • Jan Váchal & Jarmila Straková & Radka Vaníčková (řešitelé projektu Restart MSP, VŠTE v Českých Budějovicích)
    – Jak se podniky vypořádaly s krizovou situací?
    – Hlavní opatření, která podnikům pomohla se s krizovou situací vypořádat.
    – Představení rozvojových scénářů pro řízení krizové situace.

11:20 – 11:30

  • Přestávka 

11:30-12:10

  • Ondřej Krátký (CEO a spoluzakladatel Litftago)
    8 tipů a inspirací pro přípravu na krizi
    – Jak Liftago rostlo vedle miliardové konkurence?
    – Jak tým Liftaga pivotoval covidem?
    – Jakých 8 tipů může být inspirací pro houževnatost firem?
  • Vít Musílek (CEO Skychatters)
    – Co se nám během Covidu povedlo a co méně.

12:15-12:40

  • Radek Jakubský (viceprezident HK ČR a jednatel firmy Proma Reha)
    – Krize & stát & Komora & podnikatelé.
    – Jak jsme se poprali s covidovým obdobím ve firmě a co jsme si z toho odnesli do budoucna.

12:40-13:45

  • Oběd formou bufetu & networking

Konferenci bude moderovat Martin Frélich, ředitel Výzkumného ústavu pro podnikání a inovace při Hospodářské komoře.

 

Konference je pořádána v rámci projektu: Restart MSP: Specifikace dopadů pandemie covid-19 na MSP a identifikace faktorů úspěšné reakce na krizovou situaci a vymezení rozvojových scénářů dle typologie dopadů a kategorie MSP. Projekt je realizován s finanční podporou TAČR a v rámci programu ÉTA (projekt TL04000191).

 



Každý účastník
obdrží, po ukončení vysílání, odkaz ke stažení nesestříhaného video záznamu celého webináře a všech prezentací všech spíkrů.

 


 

Přihlaste se na webinář ještě dnes. K dispozici je  jen ?? volných míst!

B1: Cena konference on-line: 

bez DPH s DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

 

Přihlaste se na webinář ještě dnes. K dispozici je  jen ?? volných míst!

B2: Cena konference off-line (v Praze): 

bez DPH s DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

 

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT na on-line

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT na off-line

 


C: Jaký formát konference si vybrat?

  • On-line:
    Akce je zdarma po předchozí registraci. Po ní obdržíte potvrzující e-mail.
    Zúčastníte se jí prostřednictvím vašeho internetového prohlížeče bez nutnosti cokoliv instalovat do počítače.
    Žádné speciální nároky na počítač, internet.
  • Off-line: 
    Sledujete-li raději akce naživo, máte možnost dorazit na konferenci přímo k nám na Hospodářskou komoru (Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1).
    V tomto případě je akce je zdarma po předchozí registraci a stejně jako v prvním případě obdržíte potvrzují e-mail.

Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč se přihlásit na on-line konferenci od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe
    2. Interaktivita
    3. Bez zbytečných řečí
    4. Intenzita výuky
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem
    6. On-line formát je zdarma!
    7. Nesestříhaný video záznam ke stažení pro každého účastníka

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT na on-line

     

         CHCI SE PŘIHLÁSIT na off-line

 


  1. Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ

     

/jak_na_firemni_a_osobni_linkedIn_webinar_komora/

Details

Date:
15.9.2022
Time:
10:00 - 13:45
Event Categories:
, ,
Event Tags:
, , , , , , , ,
Website:
edukis.cz

Místo konání

Hospodářská komora České republiky
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika