
- akce již proběhla.
Jak na nábor pracovníků na internetu? — Pro nemoc zrušeno! Nový termín 28.11.
14.11.2017 - 9:00 - 15:00
Navigace pro Akce
Moc nás to mrzí, ale z důvodu nemoci lektora, musíme workshop rušit. Nový termín je 28. listopadu 20117. Podívejte se prosím na detaily nového termínu. Případně prosím kontaktujte slečnu Svobodovou na svobodovab@komora.cz.
Děkujeme
Nejsou lidi! Dnešní situace na trhu práce nahrává více zaměstnancům než zaměstnavatelům. Nábor nových pracovníků tak často připomíná hledání jehly v kupce sena.
Výsledkem je permanentní tlak na personalisty. Na jedné straně jsou požadavky vedení a na straně druhé minimální nabídka na trhu práce.
Vyhněte se tomuto tlaku alespoň na 1 den a přijďte za námi na školení, kde načerpáte inspiraci i nové poznatky.
Cílem workshopu je si ukázat, jak na nábor pracovníků v on-line světě, jako jsou pracovní portály a sociální sítě s primárním důrazem na Facebook.
A: Co se na workshopu dozvím?
1) Sociální sítě (primárně Facebook)
- Jak se dají využít sociální sítě k cílenému náboru pracovníků
- Probereme specifika a rozdíly mezi Facebookem, LinkedInem a Instagramem z pohledu HR
- Předvedeme si, jak pracovat s vaší fan page, společně si ukážeme její nastavení krok za krokem (praktické ukázky a komentáře)
- Řekneme si, jak vytěžit se skupin na Facebooku maximum a možné strategie pro práci s nimi
- Ponoříme se do nastavení fan page, podíváme se na její funkcionality a předvedeme si, jak na metriku
- Ukážeme si možnosti tvorby příspěvků, jak je psát a probereme, co vše je ovlivňuje
- Tipy na efektivní práci s obrázky, obsahem a další.
2) Pracovní portály
- Předvedeme si, jak efektivně využívat pracovní portály a na co je dobré si dát pozor
- Ukážeme si tipy a triky na tvorbu pracovních inzerátů, jak je psát/nepsat
3) Budou na workshopu i praktické příklady k procvičení?
- Budou! Bez nich by to nešlo. Vytvoříte si ve dvojicích ideální náborový inzerát. Během workshopu si také společně projdeme nastavení vašich firemních fan page.
Cena kurzu
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.150 Kč | 3.812 Kč |
Cena ostatní | 3.700 Kč | 4.477 Kč |
B: Je workshop vhodný pro mě?
Inspirace, nápady a tipy si může odnést každý, kdo má ve firmě na starosti nábor nových pracovníků. Workshop je určený těm, kterým došla inspirace a potřebují nový úhel pohledu na svůj obor a to ve vztahu k potenciálu sociálních sítí (vhodné pro začátečníky).
Workshop NENÍ vhodný pro ty, kteří
– nabírají uchazeče na manažerské pozice
– mají ve firmě zavedený HR marketing
C: Co si mám vzít s sebou?
Jelikož půjde o praktický workshop, tak si nezapomeňte vzít notebook. Je žádoucí, abyste měli přiřazenou roli správce/editora. Připojení na wi-fi zajistíme my.
Taky budete potřebovat přístup na vaší firemní facebookovou stránku.
C: Kdo bude náš lektor?
Jana Skalková:
Už skoro 6 let se snažím propojovat svět personalistiky a on-line marketingu. Tyto oblasti jsou silně propojeny, ale ne každý je využívá na maximum.
Přes 3 roky jsem pracovala v personální agentuře SODAT, kde jsem náborovala brigádníky. Nyní pracuji jako personální marketér pro pracovní portály Fajn-brigády a INwork, kde mám na starost využití sociálních sítí. Pro tyto portály pracuji už skoro 3 roky.
Úspěšně jsem absolvovala Digisemestr od Jidnry Fáborského a Social Media Akademii Elišky Vyhnánkové, předních odborníků na sociální sítě v České republice.
Mezi mé další projekty v oblasti sociálních sítí patří například konzultace a tvorby strategie pro personální agenturu SODAT, správa stránek: Milovaná žena, Jan Markel-vlastní cestou a Barcamp Brno.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 15 % pro každého člena HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)