
- akce již proběhla.
Jak na Instagram? Začátečníci. Praktický workshop.
5.2.2020 - 10:00 - 16:00
Navigace pro Akce

Novinka!
Praktický workshop, na kterém se naučíte vše, co potřebujete k tomu, aby vaše komunikace na Instagramu měla smysl. Od založení profilu až po vyhodnocování úspěšnosti vašich příspěvků.
Ovládněte Instagram na maximum! Přihlaste se na praktický workshop „Jak na Instagram?“ a dejte vaší značce ten správný šmrnc.
A: Co se na workshopu naučíte?
- Jaká je pozice Instagramu mezi sociálními sítěmi
– pro jaké aktivity je síť vhodná,
– jak si zvolit cílovou skupinu a co s ní dál,
… - Jak začít na Instagramu komunikovat
– založení profilu,
– nastartování komunikace,
– jak získat sledující,
– základní strategie značky,
– vyhodnocení správy profilu,
– správa profilu vlastními silami nebo agentura?
… - Tipy a triky
– k čemu slouží hashtagy a jak je využít ke zviditelnění svých příspěvků?
– jak funguje algoritmus zobrazování příspěvků ostatním uživatelů a co s tím můžete dělat vy?
– vyplatí se na Instagramu spolupracovat?
… - Získáte inspiraci
– trendy na Istagramu ve světě
– odlišnosti sítě v ČR
…
Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývají už jen 2 volná místa!
Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.300 Kč | 3.993 Kč |
Cena ostatní | 4.150 Kč | 5.021,50 Kč |
B: Je workshop vhodný pro mě?
- Seminář je vhodný pro začátečníky i lehce pokročilé. Jak pro marketingové speciality, tak i pro vedoucí, kteří rozhodují o vhodnosti využití kanálu pro firemní komunikací.
C: Proč se mám na workshop přihlásit?
- Naučíte se smysluplně a efektivně pracovat s Instagramem.
- Získané dovednosti můžete využít i při správě jiných sítí.
- Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky, které zvýší vaši úspěšnost na Instagramu.
- Skvělé občerstvení během celého kurzu.
D: Kdo bude lektorem?
Kateřina Judová
Motto: „Nejraději bourám mýty o sociálních sítích a pomáhám je firmám smysluplně využívat.“
Se sociálními sítěmi Katka začínala, když v Česku znamenaly primárně Facebook a značky se k nim teprve učily hledat cestu. Postupně se vypracovala až na strategické on-line vedení značek, kampaní i eventů, ale především se soustředí na dlouhodobé funkční a přínosné spolupráce s klienty.
Nyní zastřešuje ve FUSE (Omnicom Media Group) celý tým specialistů, se kterým řeší komplexní strategie přítomnosti jednotlivých značek na sítích. Má za sebou úspěšné kampaně pro firmy: Komerční banka, Dr. Oetker, LG, Panzani, Bellinda, Nescafé, Vinolok...
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Skvělé občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: