Načítám Akce

« Všechny Akce

Jak na Instagram I. Praktický workshop

5.2.2020 - 10:00 - 16:00

Novinka!

Praktický workshop, na kterém naučíte vše, co potřebujete k tomu, aby vaše komunikace na Instagramu měla smysl. Od založení profilu až po vyhodnocování úspěšnosti vašich příspěvků.

Ovládněte Instagram na maximum! Přihlaste se na praktický workshop Jak na Instagram (I) a dejte své značce ten správný šmrnc. 


A: Co se na workshopu naučíte?

  • Jaká je pozice Instagramu mezi sociálními sítěmi
    – pro jaké aktivity je síť vhodná,
    – jak si zvolit cílovou skupinu a  co s ní dál,
  • Jak začít na Instagramu komunikovat
    založení profilu,
    nastartování komunikace,
    – jak získat sledující,
    – základní strategie značky,
    vyhodnocení správy profilu,
    – správa profilu vlastními silami nebo agentura?
  • Tipy a triky
    – k čemu slouží hashtagy a jak je využít ke zviditelnění svých příspěvků?
    – jak funguje algoritmus zobrazování příspěvků ostatním uživatelů a co s tím můžete dělat vy?
    – vyplatí se na Instagramu spolupracovat?
  • Získáte inspiraci
    trendy na Istagramu ve světě
    odlišnosti sítě v ČR

Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývá už jen 14 volných míst!

 

Cena workshopu:

 
bez DPH s DPH
Cena člen komory 3.300 Kč 3.993 Kč
Cena ostatní 4.150 Kč 5.021,50 Kč

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


B: Je workshop vhodný pro mě?

  • Seminář je vhodný pro začátečníky i lehce pokročilé. Jak pro marketingové speciality, tak i pro vedoucí, kteří rozhodují o vhodnosti využití kanálu pro firemní komunikací.

C: Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Naučíte se smysluplně a efektivně pracovat s Instagramem.
  • Získané dovednosti můžete využít i při správě jiných sítí.
  • Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky, které zvýší vaši úspěšnost na Instagramu.
  • Skvělé občerstvení během celého kurzu.


D: Kdo bude lektorem?

Kateřina Judová

Motto: „Nejraději bourám mýty o sociálních sítích a pomáhám je firmám smysluplně využívat.“ 

Se sociálními sítěmi Katka začínala, když v Česku znamenaly primárně Facebook a značky se k nim teprve učily hledat cestu. Postupně se vypracovala až na strategické on-line vedení značek, kampaní i eventů, ale především se soustředí na dlouhodobé funkční a přínosné spolupráce s klienty.
Nyní zastřešuje ve FUSE (Omnicom Media Group) celý tým specialistů, se kterým řeší komplexní strategie přítomnosti jednotlivých značek na sítích. Má za sebou úspěšné kampaně pro firmy: Komerční banka, Dr. Oetker, LG, Panzani, Bellinda, Nescafé, Vinolok...


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe
    2. Interaktivita
    3. Bez zbytečných řečí
    4. Intenzita výuky
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem
    6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
    7. Skvělé občerstvení během kurzu
    8. Rychlá a free wi-fi
    9. Moderní prostory Florentina
    10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT

     

     

    Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ

Podrobnosti

Datum:
5.2.2020
Čas:
10:00 - 16:00
Rubriky Akce:
, ,
Štítky Akce:
, , , , , , , , ,
Webová stránka:
edukis.cz

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1, 110 00 Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz