
- akce již proběhla.
Jak na Google Analytics a výkonnostní marketing. Seminář. Vyprodáno!
13.11.2019 - 10:00 - 17:00

Zvyšte efektivitu svých on-line aktivit, webových stránek, e-shopů! Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí. Začněte využívat Google Analytics naplno!
A: Co se na semináři dozvíte?
- Co je webová analytika a co vám může přinést
- V čem tkví výhody a přínosy nástroje Google Analytics
- Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech a tabulkách
- K čemu je dobrá konverze a jak ji vypočítat
- Jak správně změřit hodnotu konverze objednávek z e-shopu
- Co je to výkonnostní marketing
- Způsob vyhodnocení výkonnosti reklamních kampaní na internetu
- Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
- K čemu je dobré segmentování návštěvníků vašich webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
- Co to jsou Vícekanálové cesty a jak je využít
- PPC kampaně – co to je a jaký přínos mohou mít pro vás
- Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
- Které události lze na webu měřit, a proč byste na ně neměli zapomínat
- Zjistíte, v jakých krocích vám z nákupního košíku e-shopu odcházejí návštěvníci, a jak na to můžeme reagovat
- Dozvíte se, jak můžete zvyšovat výkonnost marketingu a návratnost svých investic (ROI)
- Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik:
– návštěvnost webových stránek,
– míra okamžitého opuštění,
– čas strávený na stránce…
Cena semináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.120 Kč | 3.775 Kč |
Cena ostatní | 3.900 Kč | 4.719 Kč |
SEMINÁŘ JE VYPRODANÝ
B: Pro koho je seminář vhodný?
Kurz je vhodný pro úplné začátečníky. 🙂 Ocení ho pak zejména:
- obchodní zástupci
- majitelé firem
- marketingoví specialisté
- správci e-shopů
- a všichni ti, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy
C: Co si vzít na seminář s sebou?
Pro praktickou práci na tomto školení si prosím vezměte:
- notebook s připojením na wi-fi
- přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku
D: Kdo bude lektorem?
Bc. Zbyněk Hyrák
Zbyněk je specialista na výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik).
Zároveň je certifikovaný partner společnosti Google pro Českou republiku a Slovensko, a současně držitel prestižních mezinárodních certifikátů Google Analytics Individual Qualification a Google AdWords Qualified Individual.
V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 11 let. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.
Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.
Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
SEMINÁŘ JE VYPRODANÝ