Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Jak inovovat výrobky a služby, aby uspěly u zákazníků – Blue Ocean Strategy

5.5.2016

·         Proč některé společnosti uspějí s uváděním nových produktů na trh a jiné selžou?
·         Lze vytvořit svůj vlastní tržní prostor, kde alespoň po nějakou dobu nebude konkurence?
·         Kladete si otázku, zda existuje ověřený postup, který by firmám pomohl tento cíl dosáhnout?

Odpověď na tyto otázky dává Strategie modrého oceánu. Ta se soustředí na to, jak dosáhnout mimořádného úspěchu u zákazníka, realizovat plánovaný zisk a zároveň minimalizovat rizika spojená se vznikem nového byznysu nebo produktu. Na základě analýzy více než sto padesáti mimořádně úspěšných podnikatelských projektů vznikl metodický postup použitelný ve všech odvětvích.

Náplň workshopu:

·         Inspirativní případové studie, které vedly k mimořádným podnikatelským úspěchům
·         Identifikace produktů a podnikatelských nápadů, s největším ziskovým a růstovým potenciálem
·         Analýza současné strategie vzhledem k Vaší konkurenci
·         Hledání bariér, které brání zákazníkům v nákupu současného produktu
·         Prozkoumání způsobů, jak inovovat výrobek nebo službu, aby oslovil co nejvíce zákazníků
Průběh:
·          Představení účastníků a jejich očekávání
·          Inspirativní video a jeho rozbor
·          Praktická cvičení v týmech a vzájemná prezentace výsledků
·          Oběd
·          Praktická cvičení v týmech a vzájemná prezentace výsledků

Závěrečná diskuze

Typ

Organizátor:

Regionální hospodářská komora Brno, Výstaviště 1, Brno

Místo konání:

Regionální hospodářská komora Brno, Výstaviště 1, areál BVV

Kontakt:

Dagmar Sedláčková, skoleni@rhkbrno.cz, 532 194 928

 

Podrobnosti

Datum:
5.5.2016
Rubrika Akce:
Štítky Akce:
Webová stránka:
https://www.rhkbrno.cz