
- akce již proběhla.
Instagram pro pokročilé. Praktický workshop
5.3.2020 - 10:00 - 16:00
Navigace pro Akce

Novinka!
Ovládněte Instagram na maximum! Přihlaste se na praktický workshop Instagram pro pokročilé a dejte své značce ten správný šmrnc.
A: Co se na workshopu naučíte?
- Jaká je pozice Instagramu mezi sociálními sítěmi
– jak se síť vyvíjela a kam míří nyní
– jak využít specifika sítě a pro jaký obsah je síť vhodná,
– jak pracovat s cílovou skupinou a návod na její rozšíření,
… - Jak prohloubit brand awareness značky na Instagramu?
– nejčastější chyby u firemních profilů,
– proč analyzovat správu profilu a jak na to?
– jak určit business cíl profilu?
– konkurence – jak a proč se jí zabývat?,
– reklamní využití a vyhodnocení profilu,
– kdy se se už vyplatí spojit se s agenturou?
… - Tipy a triky
– jak efektivně využít hashtagy?
– jak chytře pracovat s organickým a placeným obsahem?
– můžete využít algoritmus ve svůj prospěch?
– kdy se vám vyplatí spojit se s influencerem a na co si při tom dát pozor?
– jak na soutěže – co funguje a na co si dát pozor?
… - Získáte inspiraci
– jaké trendy vládnou Instagramu ve světě
– příklady úspěšných profilů firem i jednotlivců
…
Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývá už jen 5 volných míst!
Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.300 Kč | 3.993 Kč |
Cena ostatní | 4.150 Kč | 5.021,50 Kč |
B: Je workshop vhodný pro mě?
- Seminář je vhodný pro pokročilejší uživatele alespoň se základní zkušeností užívání sítě pro značky. Nejvíce si z něj odnesete, pokud jste brand nebo product manager a marketingový specialista pro sociální sítě.
C: Proč se mám na workshop přihlásit?
- Naučíte se smysluplně a efektivně pracovat s Instagramem.
- Získané dovednosti můžete využít i při správě jiných sítí.
- Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky, které zvýší vaši úspěšnost na Instagramu.
- Skvělé občerstvení během celého kurzu.
D: Kdo bude lektorem?
Kateřina Judová
Motto: „Nejraději bourám mýty o sociálních sítích a pomáhám je firmám smysluplně využívat.“
Se sociálními sítěmi Katka začínala, když v Česku znamenaly primárně Facebook a značky se k nim teprve učily hledat cestu. Postupně se vypracovala až na strategické on-line vedení značek, kampaní i eventů, ale především se soustředí na dlouhodobé funkční a přínosné spolupráce s klienty.
Nyní zastřešuje ve FUSE (Omnicom Media Group) celý tým specialistů, se kterým řeší komplexní strategie přítomnosti jednotlivých značek na sítích. Má za sebou úspěšné kampaně pro firmy: Komerční banka, Dr. Oetker, LG, Panzani, Bellinda, Nescafé, Vinolok...
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Skvělé občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: