Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

🔴 COVID & státní podpora podnikatelům. Jakou podporu můžete ještě získat od státu a na co si dát pozor? On-line webinář

22.7.2020 - 9:00 - 12:00

Doba covidová přinesla nejen spoustu zákazů, omezení a následně množství vládních programů na podporu podnikatelů.
Které ještě platí?
– 
Jak fungují?
– Pro koho jsou určené?
– Na co máte jako podnikatelé ještě nárok?
– Jak na insolvenci firem ale i zaměstnanců?

Je snadné se v tom ztratit. To ale nemusí být váš případ. Jděte na to chytře!

Přihlaste se na webinář a získejte odpovědi na tyto, ale i na své otázky. 3 hodiny nabité praktickými informacemi od 9 expertů.


A: Program webináře:

9:00-9:15 Příspěvek zaměstnavatelům na mzdy

  • Program Antivirus A a B v době uvolňování opatření a restartu ekonomiky:
    rozdíly mezi programy,
    – pro které firmy jsou vhodné,
    – ve kterých situacích můžete využít jeden nebo druhý?

JUDr. Kateřina Kozáková (Hospodářská komora ČR)
Právník Odboru legislativy práva a analýz Úřadu Hospodářské komory ČR, tajemnice Sekce zaměstnanosti a práce HK ČR, specialistka na pracovně právní problematiku.

9:15-9:40 Možnosti a změny v sociální a mzdové oblasti

  • Státní příspěvek podnikatelům na podporu zaměstnanosti (Antivirus C) / kompenzační bonus:
    do kdy je možné čerpat,
    pro koho je vhodný,
    – jak ho administrovat,
    rizika neoprávněného čerpání
  • Veřejnoprávní odvody do pojistných systémů:
    odpuštění plateb záloh na sociální a zdravotní pojištění
  • Překážky v práci vs COVID 19

JUDr. Jakub Morávek, Ph.D. (Felix a spol. advokátní kancelář, s.r.o.)
Partner advokátní kanceláře Felix a spol., tajemník a odborný asistent na katedře pracovního práva a práva sociálního zabezpečení Právnické fakulty Univerzity Karlovy a místopředseda České společnosti pro pracovní právo a právo sociálního zabezpečení. Jakub Morávek je autorem či spoluautorem řady odborných publikací, včetně komentáře k zákoníku práce a učebnic z pracovního práva a práva sociálního zabezpečení.

9:40-9:50 Neplaťte penále, když nemusíte! Prokazování zásahu vyšší moci k vyvinění se ve smluvním vztahu

Dostali jste se do potíží s plněním smluvních závazků vůči obchodním partnerům z důvodu COVID nebo třeba záplav? Hrozí vám sankce? Použijte institut „zásahu vyšší moci!“

  • K čemu dokument slouží a jak vám, podnikatelům, může pomoci?
  • Jak se prokazuje?
  • Kde ho získáte a co k tomu potřebujete?

Tomáš Zelený (Hospodářská komora ČR)
Ředitel odboru a specialista na projekty řízené ekonomické migrace pro zaměstnávání cizinců z třetích zemí v ČR. Koordinátor aktivit Asistenčních kanceláří HK ČR v zahraničí.

9:50-10:00 Přestávka

10:00-10:20 Státní příspěvek na nájmy podnikatelům z programu „COVID – Nájemné“

  • Kteří podnikatelé mají na příspěvek nárok?
  • Jak to celé funguje?
  • Jak podat žádost o podporu?
  • Do kdy bude program fungovat?
  • Kde můžete získat další informace?

JUDr. Stanislav Sádovský, PhD., LLM, MSc (Hospodářská komora ČR)
Právní analytik HK ČR,  12 let přednášel právo na Pedagogické fakultě a Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, konzultant v oblasti podnikatelského poradenství, autor řady specializovaných publikací a příspěvků do odborných sborníků.

10:20-10:50 Jak získat úvěry/záruky z programů Českomoravské záruční a rozvojové banky? 

  • Jak jednotlivé programy fungují?
  • Co vše k jejich čerpání potřebujete?
  • Do kdy budou jednotlivé programy trvat?
  • Kolik je v nich ještě k dispozici peněz?
  • Jak zjistíte, jestli je do programů zapojená i vaše banka?

Michal Pluta, (Českomoravská záruční a rozvojová banka)
Ředitel odboru komunikace, marketingu a strategie, specialista pro financovaní evropských projektů formou finančních nástrojů

10:50-11:00 Přestávka

11:00-11:25 Hrozící úpadek v souvislosti s COVID 19 & jak administrovat exekuce zaměstnanců

  • Aplikace moratoria jako ochrany před věřiteli v souvislosti s COVID19:
    odklad splatnosti závazků,
    odložení splatnosti dluhů z důvodů mimořádných okolností.
  • Hrozící úpadek / insolvenční návrh:
    ozdravný proces firmy,
    – konsensuální – „předbalená“ reorganizace.
  • Ochrana před šikanozním insolvenčním návrhem.
  • Exekuce a insolvence u vašich zaměstnanců
    – jak je zvládnout,
    – ověřené postupy,
    – povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance. 

JUDr. Ing. Helena Horová, LL.M., (H.H. Legal)
Daňový poradce, advokát, společník H.H. Legal a DV Insolvence. V oblasti insolvenčního práva působí od jeho zavedení do právního řádu v roku 2008. Navrhuje pro dlužníky i věřitele reorganizace, má zkušenosti s vedením insolvenčních řízení velkých společností (Porcela Plus, a.s., Armabeton, Palcor, Sklo Bohemia…).

Zastupuje dlužníky i věřitele, podává insolvenční návrhy na všechny formy řešení úpadku.

Mgr. Bc. Michal Hora (MDH Legal)
Společník MDH Legal, s.r.o. a ohlášený společník DV Insolvence, v.o.s. Ve své praxi zaměřuje na zejména na trestní, insolvenční a korporátní právo. Insolvenční proces řeší ze všech úhlů jako jeho správce nebo právní zástupce dlužníků či věřitelů. Ozdravném procesu s využitím přebalené reorganizace se věnuje i ve své publikační činnosti.

11:25-11:50 Bezpečnost ve firmách v Době covidové

  • Co musím jako zaměstnavatel zajistit na pracovišti?
    – povinnost zajištění bezpečného pracovního prostředí.
  • Co může/musí vyžadovat zaměstnavatel po zaměstnancích?
  • Povinnosti zaměstnavatele vůči zaměstnancům?
    ošetřovné – co dělat, když chce zaměstnanec pečovat o člena rodiny?
    – otázka různých režimů karantény:
    úřední karanténa,
    rozhodnutí zaměstnavatele o karanténě,
  • Co zajistit ve firemních prostorách, přístupných veřejnosti?
    – doporučená opatření na prodejnách a v obchodech.
  • Povinnosti firem v souvislosti se zaměstnáváním pendlerů a agenturních pracovníků.

JUDr. Tomáš Šcerba, Local Partner (White & Case)

Člen skupiny právníků White & Case se specializací na právo informačních a komunikačních technologií. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti compliance, risk managementu, procesního řízení, kybernetické bezpečnosti, elektronické kontraktace, průkaznosti elektronických dokumentů, spolehlivých úložišť, archivace, spotřebitelského smluvního práva a související ochrany osobních údajů (včetně GDPR). Klientům poskytuje služby v oblasti korporátního práva, fúzí a akvizic, restrukturalizací a korporátního financování.

Mgr. Mikoláš Růžek, Associate (White & Case)
Působí v pražské kanceláři White & Case od roku 2017, kdy nastoupil ještě během studií jako právní stážista, a od roku 2018 je advokátním koncipientem a členem pracovní skupiny zaměřující se na řešení sporů, insolvenční právo, regulatorní záležitosti a soutěžní právo. Mikoláš poskytuje právní služby především v oblastech soudních i mimosoudních sporů a veřejnoprávní regulace týkající se činností či sektorů, jako je automobilový průmysl, telekomunikace, reklama či bankovnictví. Rozsáhlé zkušenosti má také v oblasti soutěžního práva.

 

Všichni účastníci webináře, obdrží 1-2 dny před akcí prezentace řečníků k jednotlivým blokům.

 

Přihlaste se ještě dnes. Zbývá jen ?? volných míst!

 

B: Cena webináře:

bez DPHs DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


C: Jak webinář funguje?

Je to velmi jednoduché:

  • V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
  • Na ten kliknete, otevře se vám YouTube a je to!
  • Nemusíte nikde nic stahovat ani instalovat.
  • Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
  • Na ní uvidíte živě lektory včetně jejich prezentací.
  • Komunikovat s nimi i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.

Časové parametry webináře:

  • Jde o plnohodnotný půldenní webinář, který trvá od 9:00 – 13:00)
  • jednotlivé bloky trvají cca 25 minut, pak je 20 minut na dotazy a následuje vždy 5 minutová přestávka.

D: Proč se mám na webinář přihlásit?

  • 3,5 hodiny nabité spoustou praktických informací.
  • On-line chat s vystupujícími.
  • Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím chatu po celou dobu webináře
  • Prezentace všech řečníků budete mít k dispozici už předem.
  • Možnost klást dotazy jednotlivým řečníkům ještě před zahájením webináře.
  • Video záznam z webináře ke stažení pro každého účastníka.
  • Zpětné odpovědi na otázky, které se nestihnou probrat během živého vysílání.
  • Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
  • Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
  • Žádné speciální nároky na počítač, internet.
  • Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.

Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč jít na webinář od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 

Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

SEZNAM KURZŮ

 

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
kurzy@komora.cz
Telefon
602262145