Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Co dělat, když se ve firmě objeví problémy, když přichází krize.

13.4.2021 - 9:00 - 13:00

Česká Asociace Interim Managementu ve spolupráci s Krajskou hospodářskou komorou Královéhradeckého kraje Vás srdečně zvou na konzultační dopoledne, jehož cílem jsou individuální online konzultace pro majitele, jednatele a management firem se zkušenými odborníky na krizové řízení s dlouhodobou praxí.

Dozvíte se:

  • Jak se krize ve firmě projevuje, jaké jsou první symptomy krize
  • Jak poznat, v jakém stádiu se firma nachází
  • Jaké kroky a změny realizovat k eliminaci problémů
  • Čeho se vyvarovat

Program:
09: 00 – 09: 30      Přichází krize? – online společná prezentace CAIM
09: 30 – 13: 00       Individuální osobní konzultace v délce 30 minut

Oblasti ke konzultaci:
Řízení podniku – vedení společnosti, problémy strategie, systém řízení, systém řízení rizik a jejich eliminace, změny ve firmách i v myšlení pracovníků…
Obchod, marketing, služby – co dělat při poklesu prodeje, ztrátě zákazníků, obchodní smlouvy, jejich platnost a dodržování, speciální podmínky, pohledávky, na co se zaměřit a čeho se vyvarovat, komunikace se zákazníky, poskytované služby…
Finance, ekonomika, controlling – hospodářské výsledy, cash-flow, možné úspory, efektivita činností…
Výrobní procesy, logistika, nákup – zjednodušení procesů, zvyšování efektivity, orientace na kvalitu, doporučené úspory, jednání s dodavateli, podmínky dodávek …
Personalistika – komunikace s pracovníky v době krize; tipy, jak zvýšit iniciativu pracovníků v době krize, práce z domova a motivace, chybějící pracovníci vs. propouštění pracovníků …
Využití externí pomoci v krizi – jak vyhledat silného partnera, jak snížit náklady na pracovníky…

Odbornými konzultanty budou:
Ing. Ján Dolejš –  předseda CAIM, orientace – řízení firem, personalistika, zlepšení firemní kultury, tréninky leadeshipu a řešení obtížných situací, řízení složitých komplexních projektů
Ing. Iva Hovadová – člen výboru CAIM, certifikovaný IM, orientace – řízení firem, změnový a krizový management,  strategie, obchod, služby, procesy a optimalizace, řízení rizik
Ing. Tomáš Krýsl – člen výboru CAIM, orientace –  ekonomika, finance, řízení a redukce nákladů a s tím související zlepšování a robotická automatizace procesů
RNDr. Jaroslav Vojtěchovský – certifikovaný IM, orientace – řízení firem, nákup, logistika, technologické a výrobní procesy, kvalita, produktivita, redukce a optimalizace nákladů

Účast zdarma.

Registrujte se prosím ZDE nejpozději do 9. 4. 2021. Po odeslání registrace Vám na uvedenou emailovou adresu zašleme přesný čas konzultace.

Podrobnosti

Datum:
13.4.2021
Čas:
9:00 - 13:00
Rubrika Akce:
Webová stránka:
https://www.komora-khk.cz/cs_CZ/kalendar/online-konzultacni-dopoledne-pro-podnikatele/

Místo konání

Onlie

Ostatní

E-mail pořadatele
javurkova@komora-khk.cz