
- akce již proběhla.
Aby vaše náborová inzerce fungovala. Kreativní inspirace a tipy. Vyprodáno!
29.8.2019 - 9:00 - 15:00
Navigace pro Akce

Na trhu práce je stále více nabídek pro uchazeče o zaměstnání, často jsou ovšem nudné a bez nápadu. Kreativním HR marketingem ušetříte na náboru zaměstnanců. Vaše kreativita zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled!
Skutečně kreativní náborové kampaně lze také úspěšně sdílet na sociálních sítích. Naučte se, jak systematicky budovat v personálním oddělení inspirativní značku zaměstnavatele – employer brand.
A: Co se na workshopu dozvíte?
- Naučíte se chápat principy tvorby kreativní náborové inzerce
- Poznáte, proč nedělat nudnou náborovou inzerci
- Získáte návod, jak komunikovat hodnoty firmy a firemní kulturu směrem k zákazníkům
Akce je vyprodaná! Podívejte se na nabídku dalších kurzů:
Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 3.200 Kč | 3.872 Kč |
Cena ostatní | 3.929,75 Kč | 4.755 Kč |
Detailní obsah školení formou workshopu:
- Příslib značky zaměstnavatele a komunikační strategie dané značky
- Jak správně sepsat detailní zadání – kreativní brief
- Skutečný benefit pro zaměstnance – jak psát nabídku na benefity
- Cílová skupina uchazečů – jak pochopit jazyk jejich kmene
- Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
- Principy kreativní tvorby – týmová práce
- Základy psaní reklamních textů
- Vizuály a jak je vytvářet
- Kde náborový inzerát uveřejnit – komunikační kanály
B: Pro koho je workshop vhodný?
Workshop ocení zejména:
- Personalisté a oddělení HR
- Zadavatelé a tvůrci náborové inzerce pro HR marketing
- Specialisté marketingu
- Majitelé firem
C: Jaké metody v rámci kurzu použijeme?
- Krátká analýza stávající náborové komunikace
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
D: Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Občerstvení během kurzu
- Rychlá a free wi-fi
- Moderní prostory Florentina
- Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)
AKCE JE VYPRODANÁ