Načítám Akce

« Všechny Akce

14 kroků, jak na úspěšnou firemní reklamu na Facebooku

15. listopadu 2017 - 9:00 - 15:00

Směřuje vaše facebooková reklama na zákazníky ve věku 18 – 65 let, muži a ženy z celé ČR?OK, proč ne, dělají to tak přece téměř všichni. A co když, lze zacílit mnohem, mnohem přesněji?

Můžete mířit na kontakty z vaší firemní databáze, návštěvníky, kteří již někdy byli na vašem webu, fanoušky stránky nebo si definovat vlastní cílové publikum podle obecných zájmů.
Oslovte třeba za cenu 150 Kč přes 15.480 lidí z Jihlavy a okolí, kteří mají zájem přímo o váš produkt, zboží, službu.

Přes 4.800.000 Čechů je na Facebooku. Většina několikrát denně. Udělejte z nich své zákazníky. Oslovte je cílenou reklamou a výsledek změřte. Vaše konkurence už to dělá.

Přijďte na náš workshop. Společně si řekneme a hlavně prakticky ukážeme, jak na to.

Cílem workshopu je, abyste si byli sami schopni spustit kampaň, nastavit cílové publikum, remarketing a vyhodnotit výsledky.


A: Co se na workshopu dozvím?

Proč inzerovat na Facebooku

  • shrnutí základních informací, bez kterých to fakt nejde

Business Manager

  • rozdíl mezi ním a klasickou stránkou na Facebooku
  • co umí
  • proč ho používat

Aktivace Business Manageru

  • nastavení a propojení stránek a reklamního účtu s Business Managerem

Na co se zaměřit před startem kampaně aby to celé fungovalo jak má

  • produkt
  • webové stránky …

Zákazník a cílové skupiny

  • k čemu jsou vlastní okruhy uživatelů
  • jak je definovat a nastavit

Pixel jako základ pro veškeré měření

  • co to je a k čemu slouží
  • jak ho vytvořit a implementovat

Cíle kampaní

  • čeho má inzerce dosáhnout
  • jak je nastavit

Správa kampaní

  • jak se o kampaně starat
  • co hlídat
  • nastavení optimální ceny kampaně

Měření výkonu kampaní

  • kdy a co měřit
  • jakým metrikám věnovat největší pozornost

Struktura kampaně

  • formáty
  • návštěvnost
  • konverze

Reklamní sestavy

  • k čemu jsou dobré a jak fungují

Zobrazování inzerce

  • mobil
  • desktop
  • instagram …

Reklama a kreativa

  • jak zvolit správnou kreativu, aby odpovídala cílové skupině

Optimalizace

  • jak se o kampaně starat
  • A/B testování
  • přesouvání rozpočtů

Cena kurzu

 bez DPHs DPH
Cena člen komory3.150 Kč3.812 Kč
Cena ostatní3.700 Kč4.477 Kč

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT NA KURZ

 


B: Je workshop vhodný pro mě?

Každý účastník by již měl mít aktivní svůj osobní profil. Plusem je zkušenost se správou firemních stránek, není to ale nezbytná podmínka. Znalost Business Manageru není nutná. A nezapomeňte notebooky s sebou.


C: Kdo bude náš lektor?

Bára Talášková:

Sociální síť Facebook je mojí vášní víc jak 7 let. Postupně se stala i mým zdrojem obživy. Před dvěma lety jsem se zaměřila výhradně na výkonnostní reklamu. Denně řeším kampaně v České republice, Německu, Rakousku, Velké Británii nebo Slovensku.

Spolupracuji s klienty, jejichž značky najdete na trhu už několik let nebo i s nováčky. Moji práci můžete znát prostřednictvím kampaní pro Office Option, slevový portál Slevotéka nebo třeba výrobce cider nápojů Somersby.


Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 15 % pro každého člena HK ČR
  7. Občerstvení během kurzu
  8. Rychlá a free wi-fi
  9. Moderní prostory Florentina
  10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT NA KURZ

 

ZPĚT NA SEZNAM KURZŮ

Podrobnosti

Datum:
15. listopadu 2017
Čas:
9:00 - 15:00
Rubriky Akce:
, ,

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
mullerova@komora.cz

Místo konání

Hospodářská komora ČR
Na Florenci 2116/15
Praha 1,110 00Česká republika
+ Google Mapa
Webová stránka:
www.komora.cz