Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

🔴 Zaměstnávání cizinců ze třetích zemí po otevření vnějších hranic EU. On-line webinář

24.6.2020 - 9:00 - 13:00

– Jak se změní situace v zaměstnávání cizinců z 3. zemí po datu 15.06. (Lockdown – otevření schengenského prostoru)?
– Jaké doklady musíte jako firma aktualizovat?
– Budete muset znovu podávat všechny své žádosti?

Přihlaste se na webinář a získejte odpovědi na tyto, ale i na své otázky od expertů ze 4 ministerstev a Hospodářské komory.


A: Program webináře:

Hospodářská komora ČR:
Mgr. Irena Bartoňová Pálková, viceprezidentka Hospodářské komory

  • Shrnutí současné situace a předpokládaný vývoj

Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR:
Mgr. Lukáš Prokeš, odbor evropského a mezinárodního práva, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

  • Aktuální informace k Programu kvalifikovaný zaměstnanec v souvislosti s ukončením nouzového stavu,
  • Jak je to se znovu spuštění vládních programů ekonomické migrace? – jaký bude další postup?

Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR:
Mgr. Anna Dumont, vedoucí oddělení zahraniční zaměstnanosti, Ministerstvo práce a sociálních věcí

  • Změna zaměstnavatele nebo zaměstnání na další pracovní pozici z pohledu cizince v době nouzového stavu a v následujícím období
  • Informace o zaměstnanosti po nouzovém stavu a po 15.6.2020
  • Změny po nouzovém stavu:
    – délka testu trhu práce,
    – výše mzdového rozpětí,
    – změny ve stávající hlášence,
    – v jakých příkladech je nutné založit novou hlášenku?

Ministerstvo zahraničních věcí ČR:
Mgr. Jitka Karešová, vízový odbor, Ministerstvo zahraničních věcí ČR

  • Stav přijatých žádostí po nouzovém stavu a další postup zastupitelských úřadů po ukončení nouzového stavu.
  • Jak pracují zastupitelské úřady dnes a jakým způsobem způsobem po 15.6.2020?

Ministerstvo vnitra ČR:
Mgr. Ondřej Brychta, odbor azylové a migrační politiky, Ministerstvo vnitra ČR
Ing. Jakub Valkus, odbor azylové a migrační politiky, Ministerstvo vnitra ČR

  • Jsou nějaké změny po nouzovém stavu a po 15.6.2020 v oblastech:
    – Zaměstnanecké karty,
    – schengenská víza,
    – sezónní zaměstnávání?
  • Jak oznámit změnu zaměstnavatele,
  • Jak na prodloužení pobytového oprávnění po 15.06.

POZOR!
Všichni účastníci webináře, obdrží už 2-3 dny před akcí prezentace k jednotlivým blokům.
Navíc již dnes můžete předem zasílat své dotazy k tématu na speciálně zřízený kontaktní email dotazycizinci@komora.cz. Psát své otázky můžete až do 21.06. do 24:00 hodin.

PS: Na začátek dotazu prosím připište, kterého ministerstva se dotaz týká. Děkujeme.

 

Navýšili jsme kapacitu, ale i tak zbývá jen ?? volných míst!

 

B: Cena webináře:

bez DPHs DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


C: Jak webinář funguje?

Je to velmi jednoduché:

  • V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
  • Na ten kliknete, otevře se vám YouTube a je to!
  • Nemusíte nikde nic stahovat ani instalovat.
  • Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
  • Na ní uvidíte živě lektory včetně jejich prezentací.
  • Komunikovat s nimi i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.

Časové parametry webináře:

  • Jde o plnohodnotný půldenní webinář, který trvá od 9:00 – 13:00)
  • jednotlivé bloky trvají cca 25 minut, pak je 20 minut na dotazy a následuje vždy 5 minutová přestávka.

D: Proč se mám na webinář přihlásit?

  • 3,5 hodiny nabité spoustou praktických informací.
  • On-line chat s vystupujícími.
  • Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím chatu po celou dobu webináře
  • Prezentace všech řečníků budete mít k dispozici už předem.
  • Možnost klást dotazy jednotlivým řečníkům ještě před zahájením webináře.
  • Video záznam z webináře ke stažení pro každého účastníka.
  • Zpětné odpovědi na otázky, které se nestihnou probrat během živého vysílání.
  • Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
  • Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
  • Žádné speciální nároky na počítač, internet.
  • Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.

Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč jít na webinář od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 

Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

SEZNAM KURZŮ