Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

🔴 Zaměstnávání cizinců z 3. zemí – aktuální a právní informace 2020/21. On-line webinář

18.11.2020 - 9:00 - 13:00

– Jak se mění situace v zaměstnávání cizinců z 3. zemí do konce roku 2020 a jaký je výhled do roku 2021?
– Jaké podmínky a doklady platí  v současné době při vyzvednutí víza na zastupitelských úřadech a jak postupovat  při příjezdu do ČR?
– Kdy a jak se objednat na odevzdání biometrických údajů?
– Které pracovněprávní povinnosti pro zaměstnavatele s sebou přináší pandemie?

Přihlaste se na webinář a získejte odpovědi na tyto, ale i na své otázky od odborníků ze společnosti White & Case, expertů ze 4 ministerstev a Hospodářské komory.


A: Program webináře:

Hospodářská komora ČR:
Mgr. Tomáš Zelený, ředitel odboru usnadňování obchodu a služeb

  • Shrnutí roku 2020 z pohledu HK ČR a zařazování žádostí do Programu kvalifikovaný zaměstnanec.

Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR:
Mgr. Lukáš Prokeš, odbor evropského a mezinárodního práva, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

  • Aktuální informace k Programu kvalifikovaný zaměstnanec.
  • Jaký byl vývoj vládních programů ekonomické migrace v roce 2020 a jaký je nejaktuálnější stav?
  • Kdy budou spuštěny další kvóty pro ostatní státy v Programu kvalifikovaný zaměstnanec?

Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR:
Ing. Barbora Maťová, vedoucí oddělení zahraniční zaměstnanosti, Ministerstvo práce a sociálních věcí

  • Změna zaměstnavatele nebo zaměstnání na další pracovní pozici, přihlášení zaměstnance na úřadech.
  • Informace o zaměstnanosti v současné době a celkově za rok 2020.
  • Podání hlášenky VPM:
    délka testu trhu práce,
    – výše mzdového rozpětí,
    změny ve stávající hlášence,
    – v jakých příkladech je nutné založit novou hlášenku?

Ministerstvo zahraničních věcí ČR:
Jiří Kvasnička, vízový odbor, Ministerstvo zahraničních věcí ČR

  • Provoz zastupitelských úřadů.
  • Současný stav na zastupitelských úřadech pro Program kvalifikovaný zaměstnanec.
  • Novinky v oblasti schengenských víz.

Ministerstvo vnitra ČR:
Mgr. Ondřej Brychta, odbor azylové a migrační politiky, Ministerstvo vnitra ČR

  • Aktuální stav při kontrole žádostí o zaměstnaneckou kartu.
  • Kde se nejčastěji chybuje při podání žádosti o zaměstnaneckou kartu a jak těmto chybám předcházet?
  • Jak postupovat při změně zaměstnavatele?
  • Kdy a kam vzít „Potvrzení subjektu přijímajícího na území České republiky cizince z třetích zemí za účelem ekonomické činnosti nebo vzdělávacích aktivit
  • Kdy a jak vyplnit elektronický formulář před příjezdem do ČR?

White & Case – Pracovněprávní povinnosti zaměstnavatele a zaměstnanců:
Tomáš Ščerba & Mikoláš Růžek White & Case

  • Karanténa a její právní souvislosti pro firmy.
  • Notifikační povinnosti zaměstnavatele vůči státním úřadům.
  • Jak na lékařské prohlídky a povinnosti vůči hygienickým stanicím?
  • Co zahrnují povinnosti zaměstnanců na pracovišti během pandemie?
  • Různé skupiny zaměstnanců a jejich právní režim v souvislosti s pandemií.

 

Všichni účastníci webináře, obdrží už 2-3 dny před akcí prezentace k jednotlivým blokům.
Navíc již dnes můžete předem zasílat své dotazy k tématu na speciálně zřízený kontaktní email dotazycizinci@komora.cz. Psát své otázky můžete až do 12.10. do 24:00 hodin.

PS: Na začátek dotazu prosím připište, které organizace se dotaz týká. Děkujeme.

 

Přihlaste se ještě dnes. Rozšířili jsme kapacitu, ale i tak je už  jen ?? volných míst!

 

B: Cena webináře:

bez DPHs DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 


C: Jak webinář funguje?

Je to velmi jednoduché:

  • V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
  • Na ten kliknete, otevře se vám YouTube a je to!
  • Nemusíte nikde nic stahovat ani instalovat.
  • Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
  • Na ní uvidíte živě lektory včetně jejich prezentací.
  • Komunikovat s nimi i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.

Časové parametry webináře:

  • Jde o plnohodnotný půldenní webinář, který trvá od 9:00 – 13:00)
  • jednotlivé bloky trvají cca 25 minut, pak je 20 minut na dotazy a následuje vždy 5 minutová přestávka.

D: Proč se mám na webinář přihlásit?

  • 3,5 hodiny nabité spoustou praktických informací.
  • On-line chat s vystupujícími.
  • Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím chatu po celou dobu webináře
  • Prezentace všech řečníků budete mít k dispozici už předem.
  • Možnost klást dotazy jednotlivým řečníkům ještě před zahájením webináře.
  • Video záznam z webináře ke stažení pro každého účastníka.
  • Zpětné odpovědi na otázky, které se nestihnou probrat během živého vysílání.
  • Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
  • Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
  • Žádné speciální nároky na počítač, internet.
  • Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.

Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč jít na webinář od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 

Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

SEZNAM KURZŮ