
- akce již proběhla.
🔴 Management a motivování zaměstnanců v době krize. On-line webinář
29.4.2020 - 9:00 - 12:00
Navigace pro Akce

Motivujte, aktivizujte a pracujte se svými zaměstnanci efektivně i v době nejenom koronavirové krize.
Úspěch jakékoli firmy závisí na tom, jak dovede pracovat se svými lidmi, jak dokáže řídit, motivovat a stabilizovat zaměstnance. Úloha managementu v jejich zvládnutí je tím důležitější, čím ve složitějších situaci jsme. V krizi, ať už virové a nebo ekonomické je úspěšné přežití firmy kriticky závislé na výkonu jejího managementu.
Přihlaste se na webinář Management a motivování zaměstnanců v době krize.
A: Co se na webináři dozvím?
- Důležité kroky pro zachování role a práce manažera v krizi.
- Čemu jsou nyní naši podřízení vystaveni a jak to vnímají?
- Jak s podřízenými v této situaci pracovat?
– co dělat?
– co (raději) nedělat?
– a co vůbec nedělat? - Jak motivovat zaměstnance v této době a s minimem použitelných zdrojů;
– techniky komunikace,
– zvládání nežádoucích stavů zaměstnanců, stresu, zátěže a krizí, - Jak koncentrovat zaměstnance na výkon, když venku prší kamení:
– co udělat, aby se soustředili na práci, kterou mají vykonávat a nevěnovali se tak moc svým problémům? - Jak se z toho všeho nezbláznit?
Webinář bude praktický, bavíme se o lidech. Založený na poradenských zkušenostech a praxi z českých firem a českých poboček nadnárodních společností.
Přihlaste se na seminář ještě dnes. Každý účastník kurzu navíc získá zdarma bonus, 10 minutovou telefonickou konzultaci s lektorem.
B: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | 990 Kč | 1.197,90 Kč |
Cena ostatní | 1.249 Kč | 1.511,29 Kč |
C: Jak webinář funguje?
Je to velmi jednoduché:
- V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
- Na ten kliknete, otevře se vám naše YouTube studio a je to!
- Nemusíte nikde nic stahovat ani instalovat.
- Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
- Na ní uvidíte živě lektora včetně jeho prezentace.
- Komunikovat s ním i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.
Časové parametry webináře:
- Jde o plnohodnotný půldenní webinář, který trvá od 9:00 – 12:00)
- jednotlivé bloky trvají cca 25 minut a pak následuje vždy 5 minutová přestávka.
D: Je webinář vhodný pro mě?
Seminář je určený:
- Vedoucím pracovníkům ve firmách zodpovědným za práci s lidmi.
- HR manažerům, výkonným manažerům.
- A v menší míře liniovým vedoucím.
Hodí se pro vás pokud je vašim úkolem řídit a motivovat zaměstnance a nebo pokud zodpovídáte za strategické nastavení personální politiky ve firmě.
Nehodí se pro samostatně pracující zaměstnance a specialisty, protože jeho náplní je jak pracovat s podřízenými po stránce jak koncepční tak organizační.
E: Proč se mám na webinář přihlásit?
- 3 hodiny nabité spoustou praktických informací.
- Spousta tipů, které můžete použít nyní, ale i až korona virová krize pomine a (dost možná) se změní v jinou.
- Praktické a přehledné informace z českého prostředí.
- On-line chat s lektorem i ostatními účastníky po celou dobu webináře.
- Bonus zdarma – 10 minut telefonické konzultace s lektorem.
- Prezentace & video záznam z webináře ke stažení pro každého účastníka.
- Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
- Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
- Žádné speciální nároky na počítač, internet.
- Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.
F: Kdo bude lektorem?
PhDr. Vojtěch Bednář,
zakladatel portálu Firemni-sociolog.cz, profesionální konzultant a autor řady knih. Specializuje se na vedení lidí, strategický i operativní personální management, řešení problémů se zaměstnanci a rozvoj vůdčích dovedností a znalostí manažerů.
Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč se přihlásit na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Bonus zdarma – 10 minut telefonické konzultace s lektorem.
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: