
- akce již proběhla.
🔴 Jak na založení firemní stránky na LinkedIn? On-line webinář
10.12.2020 - 9:30 - 13:00
Navigace pro Akce

Vytvořte si firemní stránku na LinkedInu jako od profíka!
Získejte návod krok za krokem, jak si založíte a vytuníte profi stránku na této sociální síti pro prezentaci vaší firmy nebo značky.
A: Co se na webináři dozvíte?
- Proč by vaše firma měla být na LinkedInu?
- Jak založíte firemní stránku a co k tomu potřebujete?
- Kteří uživatele jsou dnes v Česku na LinkedInu a jak je oslovíte?
- Jak, z čeho a proč vytvářet obsah/příspěvky na této síti?
- Proč a jak tento obsah správně vyhodnocovat?
- K čemu jsou dobré #hashragy a jak je používat?
- Jaké jsou funkce LinkedInu, které se hodí právě pro váš business?
Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývající volná místa: Už jen ??
Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
B: Pro koho je webinář vhodný?
- Kurz je vhodný pro ty, kteří mají alespoň základní povědomí o LinkedInu z uživatelského pohledu a chtějí na této platformě mít prezentaci také pro svou firmu.
- Webinář je určený pro ty, kteří ještě nemají firemní stránku na LinkedInu vytvořenou.
C: Proč se mám na webinář přihlásit?
- Naučíte se vytvořit si firemní stránku na LinkedInu.
- Pochopíte, jak funguje algoritmus LinkedInu a jak toho můžete využít ve svůj prospěch.
- Naučíte se pracovat s #hashtagy.
- Osvojíte si pravidla a zásady komunikace na této platformě.
- Budete si umět sami najít statistiky stránky a vyhodnotit si je.
- Pochopíte, kdo „je“ v Česku na LinkedInu a jak k těmto lidem mluvit.
D: Kdo bude lektorem?
Vítězslav Klement
Je od roku 2013 spojen s největší světovou i českou mediální agenturou GroupM, jejíž součástí je například online agentura H1.cz. V ní postupem času pracoval s malými i velkými firmami. Později celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů.
Vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever. Absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu. V současnosti zastává v agentuře pozici Social Skillhead, kdy dohlíží na social media content & performance pro všechny mediální agentury, které jsou součástí GroupM v České republice. Také pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč jít na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: