
🔴 Home office – máte data pod kontrolou? Webinář pro NEajťáky o kybernetické zranitelnosti vaší firmy
4.3.2021 - 9:30 - 12:00
Navigace pro Akce

ZMĚNA – nový termín akce 4.3.2021!
„Zaměstnance máme doma, na Home office. Internet doma mají vlastní, notebooky používají služební a mobily taky. Komunikace s firmou a klienty po e-mailu a telefonu nám stačí. Když k tomu ještě vydám nějakou tu směrnici o práci z domova, tak je vlastně všechno v cajku a nic moc se nemůže stát“. Opravdu?
Co když:
– má pracovník doma nezabezpečenou wi-fi? (únik firemních informací, nezabezpečená komunikace, riziko streamovacích služeb,…)
– dojde k zavirování firemních serverů při neopatrné komunikaci z domova?
– nastane při neúmyslné prozrazení přístupových údajů (phishing, děti…)?
– dojde k nechtěnému smazání firemních dat (vlastní neopatrnost, partner, děti)?
– pracovník ztratí/neúmyslně poškodí firemní notebooku plný firemních dat(vykradení bytu, děti)?
– …
Přihlaste se na unikátní webinář pro NEajťáky, za účasti špičkových spíkrů, zaměřený na kybernetické hrozby pro vaší firmu v souvislosti s nárůstem práce z domova během pandemie. Získejte návod, co pohledu manažera v takových situacích dělat a jak jim předcházet.
Během webináře můžete klást dotazy lektorům nebo komunikovat vzájemně s jednotlivými účastníky prostřednictvím on-line chatu.
A: Program webináře:
09:30-9:40 Vladimír Dlouhý (Prezident Hospodářské komory), Hospodářská komora ČR
Krátké zamyšlení, co podnikatelům přinesla pandemie.
09:40-10:00 Útočníci milují spojení COVID a home office
Michal Salát (Threat Intelligence Director), AVAST
V prezentaci se ohlédneme za rokem 2020 a rozebereme reakci útočníků na celosvětovou pandemii COVID-19. Zároveň představím současná rizika, která vycházejí z rychlého přesunu zaměstnanců z kanceláří domů a s tím spojené využívání pro mnohé nových technologií.
Michal vystudoval obor Systémové programování na ČVUT a prohluboval svoje znalosti také na Texas Tech University. Před nástupem do Avastu pracoval jako programátor a správce sítí. Do Avastu nastoupil v roce 2010 jako analytik malware. Dnes vede tým téměř dvaceti expertů na hloubkovou analýzu malware jejichž hlavním cílem je vyhledávání a identifikace nových hrozeb.
10:00-10:25 Fyzická bezpečnost v kybernetické a informační bezpečnosti organizace
Zdeněk Pařízek & Klára Pavelcová, F.S.C. Bezpečnostní poradenství
- Vymezení předpisové základny upravující parametry fyzické bezpečnosti při zajišťování kybernetické a informační bezpečnosti v organizaci (právní předpisy, tuzemské a zahraniční normy).
- Příklady good practice v zajišťování ochrany informací při činnostech organizace v režimu home office.
- Rizika plynoucí při práci z domova.
- Bezpečnostní doporučení kybernetické a informační bezpečnosti pro:
– koncové uživatele, zaměstnance a administrátory se zaměřením na fyzickou bezpečnost,
– organizace/firmy se zaměřením na fyzickou bezpečnost,
– fyzickou bezpečnost klíčové síťové infrastruktury organizace – serverovny, datová centra, záložní úložiště, významné síťové prvky…
Zdeněk je ředitelem konzultačních služeb ve společnosti F.S.C. Bezpečnostní poradenství, zastřešující konzultační služby v oblastech kybernetické a informační bezpečnosti, ochrany osobních údajů, ochrany utajovaných informací, fyzické ochrany a krizového řízení.
Klára pracuje jako manažerka konzultačních služeb ve společnosti F.S.C. Bezpečnostní poradenství, zastřešující konzultační služby v oblastech kybernetické a informační bezpečnosti, ochrany osobních údajů, ochrany utajovaných informací.
10:25-10:35 Přestávka
10:35-11:00 Bezpečná a efektivní práce nejen na dálku
Dalibor Kacmar (National Technology Officer), Microsoft Česká republika a Slovensko
Velké množství organizací řešilo nebo řeší zajištění bezpečné spolupráce uživatelů na dálku. Společně se podíváme, jak efektivně spolupracovat nejen na dálku, ale i v hybridním režimu.
Práce na dálku a bezpečnost – výzvy dneška
- Produktivita vs bezpečnost.
- Přístup uživatelů odkudkoliv – k datům i aplikacím.
- Firemní i vlastní zařízení.
Na co se zaměřit pokud využíváte práci odkudkoliv?
- Ochrana identity – mějte alespoň více faktorové ověření.
- Pozor na zabezpečení dat.
- Pohlídejte si zabezpečení samotných zařízení.
- Nepodceňte školení zaměstnanců.
Tipy a tiky pro uživatele
- Microsoft Teams – doporučení při plánování online schůzky.
- Chování při sdílení a přenosu dokumentů.
Dalibor vystudoval obor automatizační technika a řízení na Technické univerzitě v Ostravě. Zde a na Northwest Missouri State University pak získal ve stejném oboru doktorát. 12 let působil na řadě vysokých škol v České republice, USA a Finsku, kde se odborně věnoval informačním technologiím. Pro společnost Microsoft odborně pracuje od roku 1998 a později působil na různých technologických a manažerských pozicích. Věnoval se vývoji software, vedl cloudovou divizi v čase, kdy cloud začal dobývat byznys a dnes se oborně zabývá oblastní umělé inteligence. V současné době spolupracuje s průmyslovými lídry a regulátory na realizaci strategií digitální transformace v České republice a na Slovensku a vede tým pro umělou inteligenci.
11:00-11:25 Jak to vidí právníci?
Tomáš Šcerba (Local Partner), White & Case
Tématem vystoupení budou praktické právní rady pro vlastníky a manažery společností, jak zvládnout aktuální výzvy v oblasti kybernetické bezpečnosti. Konkrétně se Tomáš zaměří na to:
– jaké interní dokumenty máte za povinnost zpracovat, tak abyste se vyhnuli případným sankcím ze strany úřadů,
– jak si máte nastavit nejen smluvní pravidla odpovědnosti pracovníků tak, aby citlivá data vaší firmy i vašich klientů byla i po právní stránce uchráněna.
Tomáš je advokát pražské pobočky White & Case se specializací na energetické právo a právo informačních a komunikačních technologií. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti kybernetické bezpečnosti, průkaznosti elektronických dokumentů, spolehlivých úložišť, archivace a související ochrany osobních údajů (včetně GDPR). Pan Ščerba publikuje v národních i zahraničních odborných časopisech a také pravidelně přednáší na aktuální témata v oblasti práva informačních a komunikačních technologií, a to jak studentům domácích právnických fakult, tak i studentům zahraničních vysokých škol.
11:25-11:55 Co se nevešlo do webináře
- Dotazy, názory, on-line diskuze…
Každý účastník obdrží, po ukončení vysílání, odkaz ke stažení nesestříhaného video záznamu celého webináře a všech prezentací.
Přihlaste se na webinář ještě dnes. K dispozici je už jen ?? volných míst!
C: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
D: Partneři webináře:
E: Proč se mám na webinář přihlásit?
- 2,5 hodiny nabité spoustou praktických informací.
- On-line chat s vystupujícími.
- Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím chatu po celou dobu webináře.
- Video záznam a prezentace z webináře ke stažení pro každého účastníka.
- Zpětné odpovědi na otázky, které se nestihnou probrat během živého vysílání.
- Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
- Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
- Žádné speciální nároky na počítač, internet.
- Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.
F: Jak webinář funguje?
Je to velmi jednoduché:
- V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
- Na ten kliknete, otevře se vám naše studio, které běží přímo v YouTube a je to!
- Nemusíte nikde nic stahovat, ani instalovat.
- Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
- Na ní uvidíte živě lektory včetně jejich prezentací.
- Komunikovat s ním i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.
Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč se přihlásit na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: