
- akce již proběhla.
🔴 Brexit – Poslední výzva! On-line webinář
15.12.2020 - 9:00 - 13:00
Navigace pro Akce

Již doslova za pár dnů dojde k obrovské změně v mezinárodním obchodě. K odchodu Velké Británie z Evropské unie k 1. 1. 2021. Je nejvyšší čas jednat! Přihlaste se na webinář BREXIT – Poslední výzva! a získejte nejnovější informace.
A: Co se na webináři dozvíte?
Jaké bude mít BREXIT dopady na obchod se zbožím z hlediska celní problematiky, platnosti certifikátů výrobků a spotřebních daní?
- Prodáváte nebo nakupujete zboží z Velké Británie?
- Přepravujete zboží přes Spojené království a Severní Irsko?
- Využíváte výhod, plynoucích ze stávajícího volného pohybu zboží v rámci Evropské unie?
- Chybí vám zkušenosti s celním řízením a plněním celních formalit?
Týká se vaší firmy cokoliv z výše uvedeného? Pak se přihlaste na webinář a získejte přehled o:
- Budoucích vztazích Velké Británie a Evropské unie.
- Předpokládaných dopadech brexitu pro vzájemný obchod mezi ČR a Velkou Británií z hlediska:
- celních formalit
- původu zboží
- platnosti certifikátů výrobků
- spotřebních daní
Během webináře můžete klást dotazy lektorům nebo komunikovat vzájemně s jednotlivými účastníky prostřednictvím on-line chatu.
B: Program webináře:
9,00-9,45 Lubomír Doskočil – Generální ředitelství cel
- Ukončení celních procedur po konci přechodného období.
- Specifika při provádění Protokolu o Irsku/Severním Irsku.
- Budoucí vztahy Velké Británie a Evropské unie.
- Preferenční původ v případě sjednání dohody o volném obchodu, zákazy a omezení.
9,55-11,40 Jiří Štrupl – Generální ředitelství cel
- Konkrétní celní formality spojené s dovozem zboží z Velké Británie.
- Konkrétní celní formality spojené s vývozem zboží do Spojeného království.
- Velká Británie a Úmluva o společném tranzitním režimu.
- Platnost povolení a registrací, vydaných Velkou Británií před brexitem.
- Vzorové obchodní případy!
11,50-12,20 Andrea Lichtenbergová – Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
- Platnost certifikace výrobků.
12,20-12,50 Pavlína Mauerová – Generální ředitelství cel
- Brexit a spotřební daně.
Každý účastník obdrží, po ukončení vysílání, odkaz ke stažení nesestříhaného video záznamu celého webináře a všech prezentací.
Přihlaste se na webinář ještě dnes. Navýšili jsme kapacitu, ale i tak zbývá už jen ?? volných míst!
C: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
D: Přednášející:
Experti na danou problematiku s dlouholetými zkušenostmi:
plk. Mgr. Lubomír Doskočil – zástupce ředitelky odboru 21 – Celního a vedoucí oddělení 212 – Původu zboží, celní hodnoty a celní nomenklatury, Generální ředitelství cel
plk. Ing. Pavlína Mauerová – vedoucí oddělení ELO a EMCS, odbor Daní, Generální ředitelství cel
plk. Ing. Jiří Štrupl – vedoucí oddělení Metodiky celního řízení, odbor Celní, Generální ředitelství cel
Ing. Andrea Lichtenbergová – ředitelka Odboru státního zkušebnictví, Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
E: Proč se mám na webinář přihlásit?
- 4 hodiny nabité spoustou praktických informací.
- On-line chat s vystupujícími.
- Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím chatu po celou dobu webináře
- Video záznam a prezentace z webináře ke stažení pro každého účastníka.
- Zpětné odpovědi na otázky, které se nestihnou probrat během živého vysílání.
- Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
- Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
- Žádné speciální nároky na počítač, internet.
- Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.
F: Jak webinář funguje?
Je to velmi jednoduché:
- V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
- Na ten kliknete, otevře se vám naše studio, které běží přímo v YouTube a je to!
- Nemusíte nikde nic stahovat, ani instalovat.
- Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
- Na ní uvidíte živě lektory včetně jejich prezentací.
- Komunikovat s ním i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.
Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč se přihlásit na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: