
- akce již proběhla.
🔴 Brexit – Buďte připraveni! On-line webinář
10.11.2020 - 9:00 - 13:00
Navigace pro Akce

Již zanedlouho dojde k obrovské změně v mezinárodním obchodě. Odchodu Velké Británie z Evropské unie. Neponechejte nic náhodě a buďte na tuto změnu připraveni!
A: Co se na webináři dozvíte?
Jaké bude mít BREXIT dopady na obchod se zbožím z hlediska celní problematiky a spotřebních daní?
- Prodáváte nebo nakupujete zboží z Velké Británie?
- Přepravujete zboží přes Spojené království a Severní Irsko?
- Využíváte výhod, plynoucích ze stávajícího volného pohybu zboží v rámci Evropské unie?
- Chybí vám zkušenosti s celním řízením a plněním celních formalit?
Týká se vaší firmy cokoliv z výše uvedeného? Pak se přihlaste na webinář a získejte přehled o:
- Základních celních formalitách.
- Předpokládaných dopadech BREXITu pro vzájemný obchod mezi ČR a Velkou Británií.
Během webináře můžete klást dotazy lektorům prostřednictvím on-line chatu.
B: Program webináře:
- Ukončení celních procedur po konci přechodného období.
- Specifika při provádění Protokolu o Irsku/Severním Irsku.
- Budoucí vztahy Velké Británie a Evropské unie.
- Preferenční původ v případě sjednání dohody o volném obchodu, zákazy a omezení.
- Konkrétní celní formality spojené s dovozem zboží z Velké Británie.
- Konkrétní celní formality spojené s vývozem zboží do Spojeného království.
- Velká Británie a Úmluva o společném tranzitním režimu.
- Platnost povolení a registrací, vydaných Velkou Británií před BREXITem.
- BREXIT a spotřební daně.
- Zodpovídání vašich dotazů, konzultace dotačních záměrů…
Každý účastní obdrží, po ukončení vysílání, odkaz ke stažení nesestříhaného video záznamu celého webináře.
Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývá už jen ?? volných míst!
Cena workshopu:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
D: Přednášející:
Experti Generálního ředitelství cel s dlouholetými zkušenostmi:
plk. Mgr. Lubomír Doskočil – zástupce ředitelky odboru 21 – Celního a vedoucí oddělení 212 – Původu zboží, celní hodnoty a celní nomenklatury, Generální ředitelství cel
plk. Ing. Pavlína Mauerová – vedoucí oddělení ELO a EMCS, odbor Daní, Generální ředitelství cel
Ing. Jiří Štrupl – vedoucí oddělení Metodiky celního řízení, odbor Celní, Generální ředitelství cel
D: Proč se mám na webinář přihlásit?
- 4 hodiny nabité spoustou praktických informací.
- On-line chat s vystupujícími.
- Možnost živé diskuze s ostatními účastníky prostřednictvím chatu po celou dobu webináře
- Prezentace všech řečníků budete mít k dispozici už předem.
- Možnost klást dotazy jednotlivým řečníkům ještě před zahájením webináře.
- Video záznam z webináře ke stažení pro každého účastníka.
- Zpětné odpovědi na otázky, které se nestihnou probrat během živého vysílání.
- Nemusíte nikam cestovat. Webinář budete sledovat tam, kde vám to vyhovuje.
- Ověřené a velmi jednoduché on-line řešení.
- Žádné speciální nároky na počítač, internet.
- Nemusíte do počítače/mobilu nic instalovat.
E: Jak webinář funguje?
Je to velmi jednoduché:
- V den webináře dostanete do své pošty od nás e-mail s odkazem.
- Na ten kliknete, otevře se vám naše studio, které běží přímo v YouTube a je to!
- Nemusíte nikde nic stahovat, ani instalovat.
- Pak už se jen pohodlně usadíte, dáte si dobré kafe a můžete vše sledovat živě na obrazovce svého počítače/mobilu.
- Na ní uvidíte živě lektory včetně jejich prezentací.
- Komunikovat s ním i s ostatními účastníky můžete pomocí chatu.
Pořád váháte? Tady je 6 důvodů, proč se přihlásit na webinář od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: