Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

🔴 9 klíčových kroků, jak psát texty, které skutečně prodávají. On-line webinář

17.6.2021 - 10:00 - 16:00

Zaujměte na první pohled textem, který vzbudí silnou touhu zákazníka číst dál. Naučte se psát atraktivní prodejní texty, díky kterým začne toužit zákazník vašem produktu nebo službě.


A: Co se na webináři dozvíte?

Obsah je král. A dobrý text umí vzbudit pozornost a jasně předat zákazníkovi hlavní sdělení každé reklamy. Má však svá pravidla. Odhalte je!
Pište poutavé, svěží a zábavné texty, které komunikují benefity vaší firmy a značky! Pronikněte do tajů prodejních textů. Získejte užitečné tipy, triky a konkrétní návody pro svou vlastní praxi v reklamě a marketingu.


B: Detailní obsah školení:

  1. Klientské zadání a jak sepsat kreativní „brief“ – pohled komunikační agentury.
  2. Bez průzkumu to nejde:
    – důvody spokojenosti i nespokojenosti zákazníka,
    – nákupní proces zákazníka,
    – jaké fáze procesu využijete pro svou komunikaci?
  3. Komunikační strategie a jak komunikovat hodnoty své značky?
  4. Jednotný vizuální styl není jenom logo:
    – v čem spočívá umění psát geniální slogany?
    – jednotná komunikační linka,
    – jak navážete na příběh v konzistentní komunikaci?
  5. Vymyslete kreativní koncept:
    – text je jako koření, naučte se ho správně dávkovat,
    – vizuál a titulek, jak rozehrát příběh
    – nácvik psaní titulků
  6. Moderní content marketing a obsahová strategie:
    – hodnota a forma,
    – digitální komunikace a tvorba webu.
  7. Webové stránky, psaní podle zásad SEO & účinný e-mailing:
    – našeptávač na vyhledávači,
    – co jsou to nadpisy H1 a H2 a proč jsou důležité,
    – k čemu slouží popisy fotek a co je alt text,
    – tvorba hodnotného obsahu,
    – jak psát efektivní e-mailing
    – cíl,
    – struktura textu,
    nácvik psaní e-mailů.
  8. Náměty pro video marketing:
    – jak je sepsat.
  9. Co jsou to #hashtagy a jak s nimi pracovat:
    – specifika textů pro sociální sítě
    – jak napsat příspěvek na Facebook, LinkedIn, Instagram a Twitter.

 

Přihlaste se na webinář ještě dnes! Zbývající volná místa: Už jen ??

 

C: Cena webináře:

bez DPH s DPH
Cena člen komory
Cena ostatní

 

 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

 

 


D: Je webinář vhodný pro mě?

  • Webinář je určený pro všechny, kteří potřebují vytvářet texty, které mají vyvolat požadovanou reakci na straně čtenáře, zákazníka.

 


H: Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konzultant.

Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech:
– kreativní reklamní tvorba,
–  strategický marketing, tvorba značky
– brand management,
– komunikační dovednosti a techniky prodeje,
– digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy. Školí vždy s důrazem na aplikaci do praxe.


Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:

    1. Ověřené znalosti z praxe
    2. Interaktivita
    3. Bez zbytečných řečí
    4. Intenzita výuky
    5. Možnost osobních konzultací s lektorem
    6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
    7. Nesestříhaný video záznam z akce pro každého účastníka

     

    CHCI SE PŘIHLÁSIT

     

     

    Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný:

    SEZNAM KURZŮ

Pořadatel

Hospodářská komora ČR
Webová stránka:
www.komora.cz

Ostatní

E-mail pořadatele
krepelka@komora.cz
Telefon
602262145

Místo konání

On-line webinář
Česká republika + Google Mapa