
🔴 6 kroků, jak na reklamu na Facebooku a Instagramu. Začátečníci. On-line webinář
25.3.2021 - 10:00 - 17:00

Naučte se efektivně pracovat s reklamou na Facebooku a Instagramu! Vytvořte si z obou sítí další prodejní kanál.
A: Co se na webináři dozvíte?
- Jaké jsou možnosti reklamy na Facebooku a Instagramu, princip, terminologie.
- Naučíte se nastavit Business Manager a reklamní účet pro vytváření kampaní na obou sítích.
- Jak si sami vytvoříte jednoduché reklamy v rámci Facebook stránky a Instagramového účtu.
- Uvidíte, jaké jsou možnosti reklamních formátů.
- Odhalíte kouzlo správného cílení reklam.
- Budete rozumět výsledkům a statistikám svých reklam.
Přihlaste se na workshop ještě dnes. Zbývající volná místa: Už jen ??
B: Cena webináře:
bez DPH | s DPH | |
---|---|---|
Cena člen komory | Kč | |
Cena ostatní | Kč |
C: Pro koho je webinář vhodný?
- Kurz je vhodný pro ty, kteří chtějí umět si sami nastavit reklamní kampaň Facebooku a Instagramu, propagovat příspěvky na obou sítích, pracovat s cílením reklamy a vyhodnocovat výsledky.
- Každý účastník by již měl mít aktivní svůj osobní profil na Facebooku a Instagramu. Plusem je zkušenost se správou firemních stránek, není to ale nezbytná podmínka. Znalost Business Manageru není nutná. A nezapomeňte, notebooky s sebou! (PS: Tablety a iPady nejsou notebooky).
Seminář není vhodný pro ty, kteří seminář absolvovali v roce 2019 nebo 2020.
D: Proč se mám na webinář přihlásit?
- Pochopíte principy reklamy na sociálních sítích.
- Budete umět si sami ovládat nastavení reklam.
- Naučíte se postup, jak získáte cenná data o svých zákaznících.
- Porozumíte nákupnímu chování svých zákazníků.
- Pokud se později rozhodnete správu reklam předat agentuře nebo specialistovi, budete se umět orientovat v dodaných výsledcích.
E: Kdo bude lektorem?
Bára Kheler (Talášková)
Je performance specialistka a konzultantka v oboru reklamy na sociálních sítích na volné noze. Svým klientům spravuje kampaně na Facebooku, Instagramu, LinkedInu a Twitteru a YouTube. Od února 2020 vede seminář o firemní komunikaci na sociálních sítích na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.
Školí firmy i jednotlivce. Svým klientům předává zkušenosti z praxe. Spolupracuje na kampaních pro Canon Czech republik & Slovakia, Philips Televisions, Bauer Czech Republik nebo Česká telekomunikační společnost. Před odchodem na volnou nohu v září 2016 pracovala jako stratég komunikace na sociálních sítích pro společnost Invicta.
Když nepracuje, tráví volný čas s manželem, přáteli nebo v gymu. Je nadšená crossfiťačka, milovnice dobrého jídla a dvou koček – Kukiho a Kešu.
Pořád váháte? Tady je 7 důvodů, proč jít na kurz od Hospodářské komory:
- Ověřené znalosti z praxe
- Interaktivita
- Bez zbytečných řečí
- Intenzita výuky
- Možnost osobních konzultací s lektorem
- Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
- Nesestříhaný video záznam z celého webináře plus prezentace lektorky pro každého účastníka v ceně!
Nevyhovuje vám kurz? Vyberte si jiný: