Volná místa


 

RECEPČNÍ
Jste komunikativní, organizačně schopná, baví vás administrativa a práce s lidmi a hledáte možnost získání praxe? Pak vás velice rádi uvítáme v našem týmu.
 
Náplň práce
·         zajištění chodu recepce
·         uvádění návštěv, příprava občerstvení
·         vyřizování a přepojování telefonních hovorů
·         rezervace a správa zasedacích místností
·         zpracování a evidence pošty
·         výpomoc při organizaci akcí
·         administrativní činnost spojená s chodem recepce
 
Požadavky
·         ukončené SŠ vzdělání
·         krátkodobá praxe na obdobné pozici výhodou
·         dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet)
·         mírně pokročilá znalost AJ – schopnost komunikace po telefonu
·         reprezentativní vystupování
·         časová flexibilita
·         řidičský průkaz B výhodou
·         samostatnost, pečlivost a spolehlivost
·         nekonfliktní, kolegiální jednání a profesionální vystupování
 
Nabízíme
·         práce na základě DPP/DPČ
·         odměna 100 Kč/hod.
·         nástup možný ihned
·         práce vhodná při studiu
·         pracovní doba dle časových možností a dohody
·         možnost budoucí spolupráce i na jiných pozicích
·         moderní pracovní prostředí v centru Prahy
V případě zájmu zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem na email: zahalkova@komora.cz
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte, aby Hospodářská komora České republiky, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1, zpracovávala poskytnuté osobní údaje za účelem posouzení možného přijetí do zaměstnání
v souladu s ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
 
  ANALYTIK EU AGENDY
Hospodářská komora České republiky hledá vhodného kandidáta na pozici Analytik EU Agendy.
 
Požadavky:
·         VŠ ekonomického, popř. právního směru, zaměření na EU agendu velkou výhodou
·         vhodné i pro absolventy, praxe v mezinárodním prostředí výhodou
·         velmi dobrá znalost anglického jazyka (komunikace s kolegy v zahraničí), francouzština výhodou
·         schopnost práce s informačními systémy – znalost MS Office (především MS Word, MS Excel, MS Powerpoint), internet
·         analytické schopnosti a racionální myšlení
·         komunikační a prezentační dovednosti, schopnost základní interpretace legislativy
·         schopnost samostatné práce, odpovědnost
·         schopnost rychle se učit a vytvořit si vlastní názor
·         orientace v české a evropské legislativě i legislativním procesu a regulační agendě v podnikatelském prostředí výhodou
 
Náplň práce:
·         analýza a sestavování připomínek k nově vznikající legislativě ČR i EU
·         příprava a analýza odborných dokumentů souvisejících s podnikáním v ČR i EU
·         komunikace s podnikateli, orgány státní správy, institucemi a podnikatelskými reprezentacemi v ČR i EU
·         spolupráce na projektech Evropské komise na podporu malých a středních podniků
·         spolupráce na vyhodnocování vstupů pro evropské průzkumy podnikatelské nálady za ČR
·         spolupráce s tiskovým oddělením při zodpovídání dotazů médií
 
Nabízíme:
·         možnost osobního profesionálního rozvoje a získávání praktických zkušeností v rámci spolupráce s významnými odborníky
·         podporu při odborném růstu a dalším vzdělávání
·         nástup možný ihned
·         plný pracovní úvazek
·         smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
·         pružnou pracovní dobu
·         5 týdnů dovolené
·         moderní pracovní prostředí v centru Prahy
 
V případě zájmu zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem na email: lunakova@komora.cz.
Zasláním Vašeho životopisu souhlasíte, aby Hospodářská komora České republiky, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1, zpracovávala poskytnuté osobní údaje za účelem posouzení možného přijetí do zaměstnání v souladu s ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.