Podnikatelé poznávali specifika japonského trhu a jednání s obchodními partnery

Hospodářská komora hostila seminář zaměřený na interkulturní specifika japonského trhu. Celá akce, konaná na půdě HK ČR v pražském Florentinu, předcházela podnikatelské cestě do asijského císařství.

Jednotlivá témata přednášely lektorky s bohatými zkušenostmi z daného teritoria, například výkonná ředitelka společnosti I.C.P. Communications Karla Sirota nebo Alice Tomášková, jednatelka společnosti Japan Business Solutions. Podnikatele seznámily s odlišnostmi a specifiky japonského trhu a představily zásady pro jednání s japonskými byznysmeny a obchodními partnery.

Celou akci moderoval Ilja Mazánek, předseda zahraniční sekce HK ČR s osobními zkušenostmi z působení na zastupitelských úřadech České republiky a obchodními zkušenostmi ze soukromého sektoru. Hospodářská komora tímto seminářem navázala na akci zaměřenou na interkulturní specifika v Íránu, kterou v minulosti rovněž uspořádala.