PREZENTAČNÍ VIDEO HK ČR

 

 

 

 

   

OBCHODUJTE S ÍRÁNEM
 - BRÁNA DO PERSIE
    

  

 

 

 

«leden, 2017»
poútstčtsone
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

FILTR AKCÍ

10. 2. 2017

22. 9. 2017

Soutěžní přehlídka stavebních řemesel SUSO

Nekomerční projekt, který již jednadvacátým rokem nabízí žákům stavebních oborů možnost zúčastnit se soutěží a porovnat si tak své znalosti a praktické dovednosti s žáky dalších českých, ale i zahraničních škol.

Vzdělávání, soutěžPVA EXPO PRAHA, Ostrava, Hradec Králové, České Budějovice, Nitra

21. 8. 2017

Česko-saské textilní fórum

Kooperační akce se koná při příležitosti 50. ročníku mezinárodního veletrhu módy Styl na výstavišti v Brně dne 21. srpna od 10 do 12 hod. v hale P v prostorách výstavy krajek saské firmy Alterfil.

Určeno návštěvníkům veletrhu Styl, výrobcům a obchodníkům z oboru textilní a oděvní výroby, odborným školám a vzdělávacím institucím.

Obchodní kontaktyVýstaviště 1, 648 00 Brno

31. 8. 2017

Podnikatelské setkání a dětský den OHK Vyškov

Krátký popis (1 - 3 věty) Setkání podnikatelů, zástupců státní správy a samosprávy v neformální diskusi s kulturním a sportovním programem. Podpora podnikání žen – vyhlášení soutěže o nejlepší podnikatelku okresu. Zakončení prázdnin na dětském dni pro všechny děti.

Firmy a podnikateléHotel Allvet – celý areál, Drnovice 115

10. 9. 2017

15. 9. 2017

Podnikatelská mise do Mongolska

I v letošním roce organizuje Hospodářská komora České republiky ve spolupráci se ZÚ Ulánbátar, Ministerstvem zemědělství a Ministerstvem zahraničních věcí podnikatelskou misi do Mongolska, která se uskuteční ve dnech 10. – 15. 9. 2017. Mise se uskutečňuje za podpory projektu ekonomické diplomacie (Proped).
Na přípravě mise rovněž spolupracujeme s Mongolskou hospodářskou komorou a Česko-mongolskou smíšenou obchodní komorou.

Kromě tradičních oborů jako je energetika, důlní technologie, stavebnictví, dopravní infrastruktura, strojírenství je letošní mise více zaměřena na
zemědělství a zemědělské technologie, včetně živočišné výroby, přípravků pro vakcinaci a dále na potravinářství a potravinářské technologie a další obory.

V plánu je kromě podnikatelského setkání v Ulánbátaru rovněž návštěva Erdenetu a jednání s místními podnikateli, včetně přijetí u Guvernéra Bulganského kraje. Plánujeme rovněž setkání s oběma municipalitami.

Výše účastnického poplatku je Euro 1850,-, který zahrnuje dopravu leteckou linkou, zajištění mongolského víza, ubytování se snídaní v centru Ulánbátaru a Erdenetu. Dále poplatek zahrnuje podíly na místních transferech, pronájmy jednacích prostor, organizace firemních jednání, organizační náklady spojené s přípravou mise a služby pracovníka HK ČR po celou dobu mise. Pokud Vaše firma nemůže uhradit účastnický poplatek v EUR, je stanoven ekvivalent ve výši 49.400,- Kč. Tuto skutečnost však vyznačte v závazné přihlášce.

Vedoucím podnikatelské delegace bude Viceprezident Hospodářské komory Bořivoj Minář. Předpokládáme rovněž účast náměstka MZV a představitele Ministerstva zemědělství.

V případě Vašeho zájmu o účast zašlete prosím sken vyplněné a podepsané přihlášky na email talafus@komora.cz v termínu do 21. 7. 2017.

Dále prosím o vyplnění firemního profilu v angličtině ve formátu MS word a vyplněné powerpointového slajdu z přílohy se stručnými informacemi o Vaší společnosti (dle popisků na slide).

Pokud nemáte dlouhodobé mongolské vízum je třeba zajistit vstupní vízum, pro které bude třeba vyplnit vstupní vízový formulář, 2x foto a dodat fyzicky Váš pas s minimální platností 6 měsíců.



firmy, podnikateléMongolsko

11. 9. 2017

12. 9. 2017

Mise německých firem v oblasti smart textilií do ČR

Spolupracujte s německými firmami v oblasti inteligentních textilií.

. Obchod, cestování, zahraničíPlzeň, Dobřany, Česká republika

12. 9. 2017

14. 9. 2017

Czech Republic Business Expo 2017

Czech Republic Business Expo 2017 je mezinárodní multioborový veletrh, jehož 1. ročník bude zaměřen na elektroniku, elektrotechniku, kybernetiku a informační technologie, energetiku, stavebnictví, zdravotnictví, strojírenství, potravinářství a zemědělství, dopravu a cestovní ruch.

Obchod, cestování, zahraničíVýstaviště Flora Olomouc, Wolkerova 37/17, 771 11 Olomouc

14. 9. 2017

Energetické fórum Ústeckého kraje 2017

Akce je zaměřena na přínosy energetiky, další očekávaný vývoj a rozvoj Ústeckého kraje

Firmy a podnikatelé, obceClarion Congress Hotel, Špitálské nám. 3517, Ústí nad Labem

18. 9. 2017

Bankovní záruky a Standby akreditivy v zahraničním obchodě, URDG 758 - aktuální informace z praxe, zkušenosti

Praktický workshop zaměřený na podmínky bankovních záruk a využití záruk v praxi. Seminář se zaměřuje na záruky podle URDG 758, především pak na složitější a problematické situace z pohledu mezinárodní praxe.

Bankovnictví a finance, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

19. 9. 2017

23. 9. 2017

FOR ARCH 2017

28. ročník mezinárodního stavebního veletrhu, na kterém přední výrobci a prodejci z oboru stavebnictví prezentují své novinky.
Je určen široké odborné i laické veřejnosti.

Firmy a podnikateléPVA EXPO PRAHA, Praha 9 - Letňany

19. 9. 2017

21. 9. 2017

Doprovodná podnikatelská mise ministra průmyslu a obchodu do Bulharska a Moldavska

Hospodářská komora ČR ve spolupráci s Komorou pro hospodářské styky se SNS, s.o.k. organizují doprovodnou podnikatelskou misi ministra průmyslu a obchodu ČR Jiřího Havlíčka do Bulharska a Moldavska ve dnech 19.9.-21.9.2017.

Během mise se uskuteční Česko-bulharské podnikatelské fórum a B2B jednání firem v Sofii, Česko-moldavské podnikatelské fórum a B2B jednání firem v Kišiněvě, další program (možnost účasti firem na zasedání Česko-moldavské Smíšené komise, společenské akce, apod.) se v tuto chvíli připravuje.

Výše účastnického poplatku činí 1.428,- EUR či 37.300,- Kč (výše účastnického poplatku pro členy HK ČR či Komory pro hospodářské styky se SNS) a 1.499,- EUR či 39.165,- Kč (výše účastnického poplatku pro nečeleny HK ČR či Komory pro hospodářské styky se SNS) a zahrnuje: transfery, 2x ubytování se snídaní, podíl na poplatku za pronájmy prostor, podíl na poplatku za tlumočení, podíl na poplatku zahraničním organizátorům mise, podíl na poplatku za catering, poplatek za organizaci firemních jednání, službu pracovníků HK ČR a Komory pro hospodářské styky se SNS po dobu mise a organizační náklady HK ČR a Komory pro hospodářské styky se SNS spojené s přípravou mise.

V případě zájmu o účast v misi nám zašlete vyplněnou závaznou přihlášku (MS WORD + sken), profil v Aj a Rj (MS Word), snímek pro prezentaci, sken pasu (strana s fotografií) emailem na leinerova@komora.cz nejpozději do 1.9.2017.

Na podnikatelskou misi budeme připravovat katalog českých firem společně s agenturou PP Agency. Každá účastnická firma bude mít základní zápis v katalogu zdarma. Ten se bude distribuovat partnerům na podnikatelských setkáních v uvedených městech a mohou zde inzerovat i firmy, které se mise účastnit nebudou. V tomto případě, prosím, kontaktujte přímo agenturu, která Vám sdělí podrobnější podmínky Vaší propagace: pí. Renata Rudlofová, rudlofova@ppagency.cz, tel: 221 406 652.

Těšíme se na případnou spolupráci.

Sofie, Kišiněv

20. 9. 2017

Technologické fórum

Letos poprvé se v rámci mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH uskuteční Technologické fórum, jednodenní diskuzní setkání o aktuálních tématech ze stavebního oboru.

Podnikatelé, odborná veřejnostKongresový sál, PVA EXPO Praha Letňany

21. 9. 2017

Teritoriální setkání Nigérie

Setkání svelvyslancem České republiky v Nigérii, panem Pavlem Mikešem a dalšími hosty

Firmy a podnikateléPalác Myslbek, Na Příkopě 19, Praha 1

22. 9. 2017

Obchodní jednání MBM FOR ARCH 2017

Pátý ročník B2B obchodních jednání pro firmy ve stavebních a přidružených oborech při veletrhu FOR ARCH 2017. Předem připravené schůzky s českými a zahraničními podnikateli dle Vašich požadavků. Účast zdarma.

Pro podnikatele, obchodní kontakty, stavebnictvíVýstaviště PVA Expo, Praha - Letňany

24. 9. 2017

28. 9. 2017

Podnikatelská mise do Libanonu

Hospodářská komora ČR byla pověřena organizací podnikatelské mise do Libanonu, v termínu 24.–28. 9. 2017. V programu, který nyní ve spolupráci s naším zastupitelským úřadem připravujeme, počítáme např. s uspořádáním podnikatelského fóra v Bejrútu s následnými B2B jednáními s libanonskými firmami. V jednání je i účast zástupců syrských firem na daném podnikatelském fóru (toto bude ještě upřesněno/potvrzeno). Dále je v jednání návštěva Zvláštní ekonomické zóny v Tripoli a mj. plánujeme také uspořádat pracovní setkání české delegace se zástupci ZÚ.
Libanon je rozvojovou zemí se svobodným trhem a silnou tradicí laissez-faire. Vláda podporuje soukromé investice, veřejné vlastnictví se omezuje prakticky pouze na infrastrukturu a poskytování veřejných služeb. Malá rozloha a tradiční skladba ekonomiky (5 % zemědělství, 15 % průmysl, 80 % služby) předurčují Libanon k silné závislosti na bezpečnostní situaci v celém regionu. Právě tato skutečnost se v současné době promítá do nenaplnění jeho značného ekonomického potenciálu.
Příležitosti pro české firmy se naskýtají zejména v energetice, vodohospodářství, zdravotnictví a farmacii, dopravní infrastruktuře, či zemědělství a potravinářství.
V příloze naleznete závaznou přihlášku a formuláře (firemní profil a company slide). Zájemce o účast prosím, aby vyplněnou a podepsanou závaznou přihlášku spolu s firemním profilem (vyplněný ve WORDU) a company slide zaslali co nejdříve, nejpozději však do středy 30. srpna 2017 na veselka@komora.cz.
Záloha na účastnický poplatek činí 1.527,- EUR pro nečleny HK ČR. Členové HK ČR mají částku sníženou o 5 % na 1.451,- EUR. Pro firmy, které účastnický poplatek nemohou uhradit v EUR, je stanoven ekvivalent v Kč, a to ve výši 39.700,- Kč (nečlen HK ČR) resp. 37.715,- Kč, člen HK ČR. O této skutečnosti (placení v Kč) nás prosím informujte a vyznačte v závazné přihlášce.
Cena zahrnuje zpáteční let Praha – Bejrút - Praha komerční linkou, 4x ubytování se snídaní v luxusním hotelu, podíl na cateringu, organizaci firemních jednání, službu pracovníků HK ČR po dobu mise a organizační náklady HK ČR spojené s přípravou mise. Podnikatelská mise je organizována s podporou „Projektu na podporu ekonomické diplomacie“ (PROPED).

firmy, podnikateléBejrút, Tripoli

25. 9. 2017

INCOTERMS 2010

Seminář je věnován především novele dodacích podmínek Incoterms 2010. Tzn. nejen přehledu platných doložek, ale i rozdílu oproti doložkám starším, jejich použitelnosti v praxi, problémům a zvláštnostem, které s vybranými doložkami souvisejí. Posluchači získají i souvislosti s dopravní, platební a pojišťovací praxí.

Bankovnictví a finance, Doprava a logistika, Obchod a exportFlorentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

25. 9. 2017

GDPR – REVOLUCE V OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Víte, že v případě porušení, nezavedení nebo nepřipravenosti hrozí pokuta až 20 mil. EUR nebo 4% z celkového ročního obratu společnosti??!!!
Kurz je vhodný pro řídící pracovníky, personalisty, podnikové právníky, auditory, IT manažery, bezpečnostní manažery a dále garanty služeb nakládajících s osobními údaji klientů/občanů.

Ochrana osobních údajůzasedací místnost České spořitelny, a.s., 2. patro, Nám. Arnošta z Pardubic 166, Příbram III

27. 9. 2017

Digitální transformace ve výrobě

Bezplatná B2B jednání jsou součástí mezinárodního fóra Mechatronika, které proběhne 27. září 2017 v rakouském Linci.

Obchodní kontaktyLinec, Rakousko

30. 9. 2017

4. 10. 2017

Doprovodná podnikatelská mise náměstka ministra zahraničních věcí ČR Miloslava Staška do Alžírska

Hospodářská komora ČR organizuje doprovodnou podnikatelskou misi náměstka ministra zahraničních věcí ČR Miloslava Staška do Alžírské republiky. Mise je organizována za podpory z Projektu ekonomické diplomacie (PROPED) ve dnech 30.9.-4.10.2017.

Během mise se uskuteční Česko-alžírské podnikatelské fórum a B2B jednání firem v Alžíru a Oranu (TBC), další program (jednání na vybraných ministerstvech, návštěvy firem, společenské akce, apod.) se v tuto chvíli připravuje.

Výše účastnického poplatku činí 1.277,- EUR či 34.485,- Kč (výše účastnického poplatku pro členy HK ČR) a 1.345,- EUR či 36.300,- Kč (výše účastnického poplatku pro nečeleny HK ČR) a zahrnuje: přepravu komerční linkou (zpáteční letenka Praha-Alžír, přelet do Oranu), ubytování po dobu mise, vízový poplatek, poplatek za organizaci firemních jednání, podíl na poplatku za catering, službu pracovníků HK ČR po dobu mise a organizační náklady HK ČR spojené s přípravou mise.

V případě zájmu o účast v misi nám zašlete vyplněnou závaznou přihlášku (MS WORD + sken), profil v ČJ a Aj (MS Word), snímek pro prezentaci, sken pasu (strana s fotografií) emailem na leinerova@komora.cz nejpozději do 30.9.2017, následně do 6.9. poté žádáme o dodání pasu (platný ještě minimálně 6 měsíců, se třemi volnými stránkami), žádost o vízum ve dvou vyhotoveních (vyplněná a podepsaná, ke stažení zde, políčko „address during the stay“ prosím zatím nevyplňujte ), dvě fotografie pasového formátu.

Mise je určena zejména pro firmy z těchto oborů: energetika, zdravotnictví, ČOV a obrana.

Alžír, Oran

5. 10. 2017

Mezinárodní konference a mezinárodní dvoustranná jednání „Smarter Region“

Krajská hospodářská komora Moravskoslezského kraje ve spolupráci s partnery sítě Enterprise Europe Network si Vás dovoluje pozvat na mezinárodní konferenci a mezinárodní dvoustranná jednání firem s názvem Smarter Region – International Brokerage Event 2017, která se uskuteční v Ostravě (Nová aula VŠB – TUO) dne 5.10.2017.

Akce je určena společnostem, univerzitám a výzkumným organizacím z celé Evropy, které chtějí získat nové informace, podělit se o své projektové nápady nebo hledají obchodní spolupráci. Nová aula VŠB-TU Ostrava, 17. listopadu, 708 00 Ostrava-Poruba

5. 10. 2017

8. 10. 2017

FOR GASTRO & HOTEL

7. mezinárodní veletrh hotelového a restauračního zařízení, potravinářství a gastronomie

Průzkumy, výstavy, soutěže, konferencePVA EXPO PRAHA, Beranových 667, Praha 9 - Letňany

5. 10. 2017

8. 10. 2017

FOR INTERIOR

8. veletrh nábytku, interiérů a bytových doplňků

Průzkumy, výstavy, soutěže, konferencePVA EXPO PRAHA, Beranových 667, Praha 9 - Letňany

5. 10. 2017

14. 12. 2017

Manažer mezinárodního obchodu

Kurz povedou zkušení odborníci a známí podnikatelé.
Účastníci mají možnost bezplatných konzultací s jednotlivými kouči i s lektory z Masarykovy univerzity. Pod jejich vedením mají účastníci také možnost (není povinnou součástí projektu) vypracovat a konzultovat firemní projekt.
Osvědčení o absolvování kurzu získají účastníci, kteří se zúčastní min. 70% kurzu.

Určeno majitele a ředitele malých a středních firem, střední management velkých firem a všechny, kdo se chtějí stát exportním manažerem s potenciálem rozvíjet exportní kapacitu svých firem.Pavilon RHK Brno, areál BVV - Výstaviště 1, Brno

9. 10. 2017

Vysílání pracovníků do zahraničí

Praktický seminář založený na řadě otázek, na něž budou společně hledány odpovědi, bude zakončen několika případovým studiemi.

Zaměstnávání cizincůzasedací místnost České spořitelny, a.s., 2. patro, Nám. Arnošta z Pardubic 166, Příbram III

9. 10. 2017

10. 10. 2017

Kontakt-Kontrakt 2017

Na základě předem domluvených jednání na portále akce Kontakt-Kontrakt budou probíhat osobní jednání přímo v pavilonu A2. Vystavovatelé budou mít opět možnost vést obchodní jednání na svém stánku.
Samotná jednání proběhnout dle časového rozvrhu u jednacích stolečků po 30 min. Možno realizovat až 27 jednání během dvou dnů.

Obchodní kontaktyAreál brněnského výstaviště, pavilon A2

10. 10. 2017

Konference Otidea Veřejné zakázky 2017: Ve složitosti je krása?

Konference k veřejným zakázkám pro zadavatele i dodavatele shrne roční působení zákona o zadávání veřejných zakázek. V rámci diskuse vystoupí řečníci z řad zákonodárců a dalších odborníků na problematiku.

Konferencehotel Ambassador Praha, Václavské náměstí 5-7

12. 10. 2017

Posuzování shody a požadavky na strojní zařízení

seminář je zaměřen na nový zákon o posuzování shody a požadavky na strojní zařízení a také na nařízení vlády pro strojní zařízení

management a technické pracovníky firem vyrábějící strojní zařízení, dále také pro dovozce, distributory a nákupce strojních zařízeníBrno, pavilon RHK Brno, Výstaviště 1

16. 10. 2017

Doprava zboží v rámci Evropy a Blízkého / Středního východu, novinky a omezení (omezení práce řidičů, Milog / Lex Macron, mýtné, dopravní předpisy, omezení)

Podstatná část čs. exportu se realizuje v prostředí širšího Evropského kontinentu, a tudíž i nejsilnější dopravní toky z republiky směřují do oblastí západní a jižní Evropy, na Balkán, do Ruska a Turecka. Jaké jsou poslední změny v uspořádání těchto dopravních linek, jaká na přepravované zboží číhají omezení či dokonce zákazy.

Doprava a logistika, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

17. 10. 2017

18. 10. 2017

Pozvánka na podnikatelskou misi do Belgie

Čeští podnikatelé jsou zváni na misi do BELGIE ve dnech 17. – 18. října, která bude zaměřená na témata smart cities, systémy inteligentní dopravy, ICT a energie. Podnikatelé navštíví Evropský parlament a dozví se o finanční podpoře ze zdrojů EU v oblasti Smart Cities. Dále navštíví přístav v Antverpách a Vlámskou obchodní komoru a setkají se s belgickými protějšky. Podrobnosti naleznete v příloze.

Mise se koná v rámci projektu na podporu ekonomické diplomacie Velvyslanectví České republiky v Bruselu.
Výše účastnického poplatku za účast v misi činí 7.675,- Kč. Organizátor zajišťuje zpáteční letenku Praha-Brusel, ubytování ve vybraném hotelu v Antverpách, místní transfery, pronájem prostor, catering (2x oběd, 1x večeře) a veškerou organizaci jednání.

V případě Vašeho zájmu o účast v misi zašlete vyplněnou závaznou přihlášku (MS Word + podepsaný scan), formulář firemního profilu v Aj (MS Word) emailem ředitelce CEBRE, paní Aleně MASTANTUONO na alena.mastantuono@cebre.cz do 19.6.2017.

Firmy, podnikateléAntverpy, Brusel

25. 10. 2017

26. 10. 2017

Ekonomické fórum EUROCHAMBRES 2017

Hledáte partnerskou komoru do některého z evropských projektů?
Chcete znát trendy v digitalizaci komorových služeb?

Přijeďte do Barcelony na letošní Ekonomické fórum EUROCHAMBRES, a to ve dnech 25-26. října 2017!

EUROCHAMBRES ve spolupráci s komorou města Barcelony první den fóra pořádá kulaté stoly věnované plánování a účasti v komorových projektech zaměřených převážně na
přístup na třetí trhy, energetiku, vzdělávání a financování firem. Druhý den fórum účastníkům nabídne informace o trendech v digitalizaci komorových služeb a využívání digitálních technologiích pro řízení a vnější komunikaci komor. Na fórum navazuje dne 27. října plenární zasedání Evropské asociace obchodních a průmyslových komor EUROCHAMBRES, jejíž je HK ČR členem. Účast na plenárním zasedání je sice určena nejvyšším představitelům obchodních komor, součástí ale bude i otevřené zasedání, na kterém budou prezidenti evropských komor přijímat prohlášení.

Účast na Ekonomickém fóru je zpoplatněna. Cena/osobu činí 300 EUR (s termínem pro registraci od 1. září do 1. října). Pro včasnou registraci je do 31. srpna uplatňována snížená cena ve výši 220 EUR.

C2C (Chamber 2 Chamber), Networking, Komorové službyCasa Llotja de Mar, Bacelona, Španělsko

28. 10. 2017

2. 11. 2017

Doprovodná podnikatelská mise předsedy Senátu Parlamentu ČR do Korejské republiky

Ve dnech 28.10-.2.11. 2017 se uskuteční doprovodná podnikatelská mise předsedy Senátu Parlamentu ČR Milana Štěcha do Korejské republiky.

V průběhu mise se uskuteční Česko-korejské podnikatelské fórum v Soulu a v Busanu, na přípravě dalšího programu se momentálně pracuje (návštěvy firem, večerní společenská setkání, apod.).

V případě Vašeho zájmu o účast v misi nám zašlete vyplněnou závaznou přihlášku (ve formátu MS Word + sken), firemní profil v Aj a Čj (Ms Word), sken pasu (strana s fotografií) a slide pro prezentaci do 9.8.2017 emailem na leinerova@komora.cz.

Upozorňujeme, že kapacita je omezena v závislosti na kapacitě míst pro podnikatelskou delegaci ve speciálním letadle.  Pro bližší informace kontaktujte projektovou manažerku zahraničního odboru HK ČR Kristýnu Leinerovou na leinerova@komora.cz.

Na podnikatelskou misi budeme připravovat katalog českých firem společně s agenturou PP Agency. Každá účastnická firma bude mít základní zápis v katalogu zdarma. Ten se bude distribuovat partnerům na podnikatelských setkáních v uvedených městech a mohou zde inzerovat i firmy, které se mise účastnit nebudou. V tomto případě, prosím, kontaktujte přímo agenturu, která Vám sdělí podrobnější podmínky Vaší propagace: pí. Rudlofová, rudlofova@ppagency.cz tel: 221 406 652.

 


30. 10. 2017

INVESTICE ROKU 2017 VE VÝROBĚ NÁBYTKU

Hlavním cílem udílení ceny je ukázat odborné i laické veřejnosti, že výroba nábytku je technologicky náročná. Uplatňují se zde nejmodernější technologie. Využívají sofistikované softwary. Stroje a zařízení pořizované do výrobních firem stojí na technologické špičce.
Odborná a laická veřejnostFlorentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

31. 10. 2017

3. 11. 2017

Mezinárodní veletrh pro dřevozpracující a nábytkářský průmysl WOOD-TEC 2017

WOOD-TEC je nejprestižnější veletrh v oblasti zpracování dřeva v novém prostoru Evropské unie. Veletrh přitahuje mnoho významných vystavovatelů i návštěvníků daného oboru a má tudíž velký význam pro rozšíření obchodní spolupráce v oblasti zpracování dřeva nejen v Evropě.

Průzkumy, výstavy, soutěže, konference Výstaviště 450/1, 603 00 Brno

6. 11. 2017

FIDIC

Seminář seznámí posluchače se vzory obchodních podmínek výstavbových projektů FIDIC (Mezinárodní federace konzultačních inženýrů) a s jejich uplatněním v Česku.

Právo, arbitráž a mediace, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

8. 11. 2017

Ochrana osobních údajů (GDPR) a kybernetická bezpečnost

Nové evropské nařízení GDPR (“General Data Protection Regulation”) bude mít dopady na všechny právnické a fyzické osoby, které zpracovávají jakékoliv osobní údaje (např. zaměstnanců, členů, partnerů atd.). Od 25. května 2018 bude GDRP právně závazné a vynutitelné ve všech členských státech EU.

Podnikatelé, odborná veřejnostBrno, pavilon RHK Brno, Výstaviště 1

9. 11. 2017

Řízení životního cyklu

Obrovské investice do jaderné energetiky lze zhodnotit pouze následným efektivním dlouhodobým provozem. Proces řízení životnosti jaderné elektrárny (Plant Life Management - PLiM) proto představuje velmi propracovaný systém péče o složité technologie různých typů. Tyto činnosti jsou dobře uplatnitelné pro řízení životního cyklu zařízení nebo výrobních celků i v jiných oblastech průmyslu.

ÚJV Řež se problematikou dlouhodobě zabývá na národní i mezinárodní úrovni, zajišťuje řízení stárnutí konkrétních zařízení a je autorem řady certifikovaných programů a metodik. Seminář na praktických příkladech představuje aplikaci postupů v průmyslu a návrhy úsporných kombinací prediktivní, preventivní a korektivní údržby zařízení.

Provozovatelé nebo dodavatelé energetických nebo jiných výrobních celků a technologií s požadovaným spolehlivým dlouhodobým provozemFlorentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

12. 11. 2017

14. 11. 2017

AVIATION 2017 | b2b.convention@Linz

Hospodářská komora Horního Rakouska Vás ve spolupráci s RHK Brno zve do Lince na workshop, b2b akci a exkurze do významných leteckých firem tohoto regionu.

Obchodní kontaktyLinec, Rakousko

13. 11. 2017

Přeprava nebezpečných věcí se zaměřením na vodní dopravu

Námořní doprava dnes představuje páteřní službu mezinárodního obchodu, a její význam stále roste s rostoucí diverzifikací trhů. Od 60. let, kdy tento proces započal přesunutím výroby spotřebního zboží na Dálný Východ, se však tento vývoj posunul dále k dopravě polotovarů a dílů určených k dalšímu zpracování či výrobě. Na moři se vedle elektroniky, hraček a oblečení objevily výrobky chemického průmyslu, autodíly, často s povahou citlivého či nebezpečného zboží.

Doprava a logistika, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

20. 11. 2017

Přepravní smlouva v železniční nákladní přepravě

Seminář je určen především pro aktéry z oblasti železniční nákladní přepravy. Rozhodně by si jej neměli nechat ujít dopravci a jejich zákazníci z řad odesilatelů, subjekty zabývající se zasilatelstvím a pracovníci pojišťoven. Přínosem bude nepochybně pro právnickou veřejnost, stejně jako pro zástupce akademické obce, ať už právnické, ekonomické, nebo dopravní.

Právo, arbitráž a mediace, Doprava a logistika, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

28. 11. 2017

Hledávání skrytých trhů

Nabízíme možnost účasti na konferenci a kooperačních setkáních pořádaných v rámci Mezinárodního strojního a strojírenského fóra 2017

Obchodní kontaktyVídeň, Rakousko

29. 11. 2017

Praktické dopady směrnice č. 2016/943/EU o ochraně nezveřejněného know-how a obchodních informací (obchodního tajemství)“

Určeno pro: podnikové právníky, advokáty, patentové zástupce, pracovníky veřejných výzkumných institucí nebo transferových center Brno, pavilon RHK Brno, Výstaviště 1

30. 11. 2017

Tvorba a rozvoj koučovací kultury

Druhé setkání příznivců profesionálního koučování se zahraničími řečníky pořádané českou pobočkou největší světové profesní organizace koučů. Součástí fóra jsou přednášky, panelové diskuze a vyhodnocení soutěže o Cenu ICF ČR za nejlepší projekt roku 2017 zaměřený na rozvoj koučovací kultury. Vítěz bude nominován do světové soutěže vyhlašované ICF Global „Prism Award“.

vzdělávání, lidské zdrojeProfesní dům Univerzity Karlovy – Malostranské nám. 2/25, Praha 1

4. 12. 2017

INCOTERMS 2010

Seminář je věnován především novele dodacích podmínek Incoterms 2010. Tzn. nejen přehledu platných doložek, ale i rozdílu oproti doložkám starším, jejich použitelnosti v praxi, problémům a zvláštnostem, které s vybranými doložkami souvisejí. Posluchači získají i souvislosti s dopravní, platební a pojišťovací praxí.

Bankovnictví a finance, Doprava a logistika, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

11. 12. 2017

Odpovědnost za porušení smlouvy ve smlouvách se zahraničními partnery

Uzavíráte smlouvy se zahraničními partnery a zajímá Vás, co můžete požadovat v případě jejího porušení? Věděli jste, že např. sjednání smluvní pokuty je dle některých právních řádů neplatné?

Právo, arbitráž a mediace, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

13. 12. 2017

Dokumentární akreditivy v praxi, UCP 600 a ISBP 745 - aktuální informace z praxe, zkušenosti

Seminář se zaměří na problematiku dokumentárních akreditivů, a to především na oblast přezkoumání dokumentů podle UCP 600 a ISBP 745 (mezinárodní standardní praxe pro přezkoumání dokumentů podle UCP 600).

Bankovnictví a finance, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1