PREZENTAČNÍ VIDEO HK ČR

 

 

 

   

OBCHODUJTE S ÍRÁNEM
 - BRÁNA DO PERSIE
    

  

 

 

 

«duben, 2017»
poútstčtsone
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

FILTR AKCÍ

10. 2. 2017

22. 9. 2017

Soutěžní přehlídka stavebních řemesel SUSO

Nekomerční projekt, který již jednadvacátým rokem nabízí žákům stavebních oborů možnost zúčastnit se soutěží a porovnat si tak své znalosti a praktické dovednosti s žáky dalších českých, ale i zahraničních škol.

Vzdělávání, soutěžPVA EXPO PRAHA, Ostrava, Hradec Králové, České Budějovice, Nitra

24. 4. 2017

26. 4. 2017

Reklama Polygraf

Odborný veletrh Reklama Polygraf je největším setkáním lidí z oblasti marketingu, médií, reklamních a tiskových služeb v České a Slovenské republice

Průzkumy, výstavy, soutěže, konferencePVA EXPO PRAHA, Beranových 667, Praha 9 - Letňany

24. 4. 2017

26. 4. 2017

OBALY

Odborný veletrh zaměřený na trendy v oboru obalových inovací a technologií.

Průzkumy, výstavy, soutěže, konference PVA EXPO PRAHA, Beranových 667, Praha 9 - Letňany

25. 4. 2017

26. 4. 2017

Budoucnost digitálního podnikání

Kontaktní jednání Software Days – The Future of Digital Business a workshopy EUREKA

Obchodní kontaktyVídeň, Rakousko

26. 4. 2017

Novinky v ochraně osobních údajů pro obchod a cestovní ruch

Celodenní konference pořádaná Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR s názvem "Novinky v ochraně osobních údajů pro obchod a cestovní ruch" Více v pozvánce.
obchod a cestovní ruchNa Pankráci 125, Praha 4

26. 4. 2017

Označení CE a jeho praktické uplatňování

Jste malý či střední podnik a potřebujete znát odpovědi na otázky týkající se označení CE, jeho významu a účelu? Odpovědi na tyto dotazy, rozšířené o řadu praktických příkladů, se dozvíte na našem semináři. Seminář bude zaměřen i na stavební výrobky s označením CE.

Pro podnikatele, vnitřní trh EU, volný pohyb zbožíPraha 3

27. 4. 2017

Maďarsko, Polsko a Rakousko - aktuální exportní příležitosti

Proexportní seminář s individuálními konzultacemi, realizovaný Okresní hospodářskou komorou Vyškov a agenturou CzechTrade

Obchod, cestování, zahraničí Hotel Allvet - salonek 1. patro

27. 4. 2017

KONCEPCE RYCHLÉ ŽELEZNICE V ČR

Konference je orientována jednak na představení připravovaného materiálu Ministerstva dopravy "Program rozvoje Rychlých železničních spojení v ČR" širší odborné veřejnosti, jednak na postup řešení technických a organizačních otázek přípravy a výstavby Rychlých spojení/VRT z pohledu veřejné správy i zainteresovaných podnikatelů. Zvláštní pozornost bude věnována dosud neřešeným otázkám obchodního modelu a možnosti financování.

Vedle vystoupení vedoucích pracovníků Ministerstva dopravy ČR, Správy železniční dopravní cesty, zástupců z regionu a specialistů z podnikatelské sféry bude věnován prostor i odborné diskusi.

Odborná veřejnostAdministrativní budova (výšková budova BVV), sál 102, Výstaviště 405/1, Brno

27. 4. 2017

KYBERNETICKÁ BEZPEČNOST A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Málokterý manažer, vedoucí pracovník či správce počítačové sítě si může být jistý, že udělal vše pro to, aby jeho firma byla dostatečně chráněná před kybernetickým útokem a únikem citlivých dat.
Do toho přichází nové, zásadní legislativní povinnosti (ZoKB, GDPR), jejichž ignorace může společnosti ve svém důsledku připravit o nemalé částky, v některých případech o desítky či stovky milionů korun.

PodnikateléFlorentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

27. 4. 2017

28. 4. 2017

Investice do vzdělávání jako strategická nutnost pro další přežití

Mezinárodní konference Business Navigation® Days je každoroční pracovní setkání generálních, finančních a ekonomických ředitelů, manažerů a pracovníků controllingu i specialistů konzultačních firem. Její již 12. ročník je věnován potřebám každého podniku v době, která je stále rychlejší a ovlivněná neustálými změnami doma i ve světě. Schopnost každé firmy se dále rozvíjet, učit se a vstřebávat nové myšlenky se v této souvislosti ukazuje jako nezbytná nejen jako součást cesty k prosperitě, ale dokonce i v souvislosti se samotnou existencí v budoucnosti.

Firmy a podnikateléHotel Zámek Valeč

2. 5. 2017

Jak na zaměstnávání cizinců z třetích zemí

Seminář bude rozdělen do dvou tematických částí. První část je zaměřena obecně na zaměstnávání cizinců z třetích zemí. V této části umožníme zúčastněným nahlédnout do problematiky zaměstnávání cizinců z třetích zemí v kontextu trhu práce a zákona o pobytu cizinců, zákona o zaměstnanosti. Druhá část semináře bude věnována již konkrétní možnosti zaměstnávání pracovníků z Ukrajiny prostřednictvím projektu Režim Ukrajina.
PodnikateléHK ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

3. 5. 2017

10. 5. 2017

Doprovodná podnikatelská mise náměstka ministra zahraničních věcí ČR do Indonésie (5.5.-10.5.2017), fakultativně i na Srí Lanku

Hospodářská komora České republiky organizuje za podpory z projektu na podporu ekonomické diplomacie MZV ČR (PROPED) doprovodnou podnikatelskou misi náměstka ministra zahraničních věcí ČR, pana Miloslava Staška, v termínu 5.5.-10.5.2017 do Indonésie. Náměstek M. Stašek navštíví v průběhu mise rovněž Srí Lanku (3.5.-6.5.2017), pro zájemce je tedy možné náměstka M. Staška na Srí Lanku rovněž doprovázet.

Mise je určena převážně pro firmy z energetiky a důlního průmyslu. V průběhu mise bude zorganizováno Česko-indonéské podnikatelské fórum v Jakartě (ve spolupráci s KADIN - Obchodní a průmyslovou komorou Indonésie a Velvyslanectvím ČR v Jakartě), dále se plánuje jednání na Ministerstvu energetiky (TBC), společenský podnik a další program se v současné době upřesňuje. Pro zájemce o účast rovněž na Srí Lance bude zorganizováno Česko-srílanské podnikatelské fórum a další jednání za účasti náměstka ministra M. Staška v Colombu.

Výše účastnického poplatku za misi do Indonésie činí 1.520,- EUR nebo 41.202,- Kč (výše účastnického poplatku pro členy HK ČR) či 1.600,- EUR nebo 43.370,- Kč (výše účastnického poplatku pro nečleny HK ČR). V případě Vašeho zájmu o účast v celé misi (rovněž část na Srí Lance) bude účastnický poplatek adekvátně navýšen. Účastnický poplatek zahrnuje: transfery (letecká doprava komerční linkou), ubytování po dobu mise se snídaní, poplatek za organizaci firemních jednání, službu pracovníků HK ČR po dobu mise a organizační náklady HK ČR spojené s přípravou mise.

V případě Vašeho zájmu o účast v misi nám zašlete vyplněnou závaznou přihlášku (sken s podpisem + MS Word), formulář firemního profilu v Čj a Aj (MS Word) a slide pro prezentaci emailem na leinerova@komora.cz do 28.3.2017.

Indonésie patří k trojici zemí s nejvyšším hospodářským růstem na světě (po Číně a Indii). Dle vyjádření prezidenta Indonéské republiky pana Joko Widodo ekonomika rostla ve 2. čtvrtletí loňského roku tempem 5,18% a ve třetím čtvrtletí tempem 5,02%. Indonésie láká české firmy také velikostí svého trhu – jedná se o čtvrtmiliardový trh. Obrovský potenciál pro české exportéry skýtá energetický sektor, obzvláště hydro a geotermální energetika a dále větrná a solární energetika. V příštích letech je v plánu zvýšit celkový instalovaný výkon geotermálních elektráren až na trojnásobek (do roku 2025 by měl činit 5 gigawattů – pro ilustraci pětinásobek výkonu jednoho bloku Temelína). Geotermální potenciál Indonésie je stejný jako současný instalovaný výkon všech elektráren v zemi. Pro Indonésii je dále velmi významný těžební průmysl, neboť se v zemi nachází rozsáhlé zásoby nerostných surovin, především ropy a zemního plynu. Kromě toho jsou v Indonésii ještě významná ložiska komodit, jejichž světové ceny neustále rostou - mědi, cínu, niklu a zlata. V posledním období rovněž roste cena uhlí.

Pro podnikatele apod.Jakarta, Colombo (fakultativně)

4. 5. 2017

5. 5. 2017

Soutěž O Pohár SYSTHERM a O Křišťálovou kouli SYSTHERM

Soutěž odborných dovedností žáků učebního oboru
39-41-L/02 Mechanik instalatérských a elektrotechnických zařízení a žáků vybraných oborů tř.26 a tř.36. Souběžně probíhají dvě soutěže se stejnými podmínkami – jak v teoretické, tak i v odborné části.
Soutěž je pro studenty náročná, neboť probíhá ve dvou dnech.
Soutěž O Pohár SYSTHERM – účastní se vybraná dvojice z každé školy.
Soutěž O Křišťálovou kouli SYSTHERM – soutěžní dvojice se losují (školy vysílají instalatéry a elektrikáře) a absolvují soutěž, která má cíl co nejvíce přiblížit reálné praxi.

Průzkumy, výstavy, soutěže, konferenceSušice, Náměstí Svobody

9. 5. 2017

12. 5. 2017

PRŮMYSLOVÉ VELETRHY PRAHA 2017

PRŮMYSLOVÉ VELETRHY PRAHA zahrnují veletrhy FOR INDUSTRY, FOR SURFACE, FOR ENERGO Smart, FOR LOGISTIC, FOR WELD a FOR INFOSYS. Propojí se obory, jakými jsou strojírenství, technologie pro svařování, pájení a lepení, logistika, skladování a manipulace, výroba, rozvod a efektivní využití energie, povrchové úpravy a informační systémy.

Firmy a podnikateléPVA EXPO PRAHA, Beranových 667, 199 00 Praha 9 - Letňany

10. 5. 2017

Revoluce v ochraně osobních údajů - GDPR

Hospodářská komora České republiky a Advokátní kancelář Pečený - Fučík - Langer si Vás dovolují pozvat na odborný seminář věnovaný problematice zákona o ochraně osobních údajů (GDPR) „Revoluce v ochraně osobních údajů! Jak se připravit na Nařízení GDPR?“, který se uskuteční ve středu 10. května 2017 od 10.00 do 13.00 hodin v sídle Hospodářské komory ČR (Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1). Registrace 9:40 - 10:00.
Blíží se zákon tvrdší než EET. Tak někteří odborníci označují přísnější pravidla ochrany osobních údajů zaměstnanců a zákazníků, která přináší nové evropské nařízení. To bude sice účinné až v květnu 2018, ale pokud firmy nezačnou s přípravou už teď, vysokým pokutám se nevyhnou. Nařízení navíc zavádí novou funkci pověřence ochrany dat. Firmy ale nemohou za pověřence jmenovat ani své personalisty, ani šéfy IT oddělení.

PŘIJĎTE NA SEMINÁŘ, KTERÝ VÁS NA NOVÉ POVINNOSTI PŘIPRAVÍ.
Přednášející: Mgr. Irena Bartoňová Pálková, viceprezidentka HK ČR
JUDr. Markéta Schormová, HK ČR, vedoucí oddělení legislativy, informací a poradenství
MUDr. Mgr. Ivan Langer, partner AK
Mgr. Eva Škorničková, právní expertka na pro ochranu osobních údajů a GDPR
Program včetně pozvánky naleznete v příloze. Cena semináře je 1 090,- Kč bez DPH pro členy HK ČR a 1 390,- Kč bez DPH pro nečleny.

PodnikateléFlorentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

11. 5. 2017

Problematika zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zahraničí

Pracovní a cizinecké právo.
Zaměstnávání cizinců.
Vysílání zaměstnanců do zahraničí (právní rámec).

Právo, podnikatelé, apod.Břeclav

15. 5. 2017

31. 5. 2017

Kurz anglického jazyka

6 lekcí vždy Po,St

Firmy a podnikatelé Břeclav, nám. T.G. Masaryka 10

15. 5. 2017

21. 5. 2017

ICW 2017 – International Coaching Week 2017 (Mezinárodní týden koučování)

V návaznosti na iniciativu profesní světové organizace ICF – International Coach Federation její česká pobočka ICF ČR organizuje akce, kdy profesionální koučové organizovaní v ICF ČR nabízí své služby zdarma.

Vzdělávání, lidské zdroje, osobní a firemní rozvojCelá ČR

17. 5. 2017

Obchodování s energií v ČR 2017

6. ročník konference, která se zabývá aktuálními trendy na energetických trzích u nás i v Evropě, legislativou, vývojem trhu a zkušenostmi jednotlivých účastníků trhu.

Obchod, soutěže, konference, Firmy a podnikateléHotel DAP, Vítězné nám. 4, Praha 6

18. 5. 2017

Teritoriální setkání Bělorusko

Setkání s velvyslancem České republiky v Bělorusku, panem Milanem Ekertem a dalšími hosty

Firmy a podnikateléPalác Myslbek, Na Příkopě 19, Praha 1

18. 5. 2017

19. 5. 2017

Celostátní seminář „Celoživotní učení – Kroměříž 2017“

Ve dnech 18. - 19. května 2017 proběhne v Domě Kultury v Kroměříži celostátní seminář „Celoživotní učení - Kroměříž 2017“. Letošní, již 24. ročník semináře nese téma "Výzvy 4. průmyslové revoluce". Pořadatelé semináře jsou Okresní hospodářská komora Kroměříž, město Kroměříž, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a Národní ústav pro vzdělávání.

Věda, vzdělávání, lidské zdrojeDům Kultury Kroměříž, Tovačovského 2828, 767 01 Kroměříž

22. 5. 2017

Nejčastější škody při dopravě zboží v mezinárodním obchodu; odpovědnost dopravce za svěřený náklad vs. pojištění

Spolu se vzrůstajícími nároky na rychlost a cenu dopravy zboží v mezinárodním obchodě bohužel roste i počet drobných a středních škod na zboží, a to jak interakcí vnějšího prostředí a (často nedokonalého) obalu, tak i vstupem lidského faktoru.

Bankovnictví a finance, Právo a arbitráž, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

22. 5. 2017

28. 5. 2017

Podnikatelská mise HK ČR do Malajsie

Zveme Vás na podnikatelskou misi HK ČR do Malajsie ve dnech 22.-28.5.2017 spojenou s návštěvou největšího strojírenského veletrhu v Malajsii - Metaltech 2017. Podnikatelská mise bude organizovaná ve spolupráci se ZÚ Kuala Lumpur.
Hlavním cílem akce je účast českých firem na největším strojírenském veletrhu Metaltech 2017, který se koná v Kuala Lumpur.

Pro české firmy bude zařízena reklama a upozornění o české delegaci na veletrhu ještě před samotnou výstavou.
Dále české firmy dostanou příležitost se prezentovat na vlastním stánku pro českou podnikatelskou reprezentaci. Předjednána je také možnost prezentace českých firem na matchmakingovém semináři v rámci veletrhu za účelem navázání relevantních přímých obchodních kontaktů. Pro informaci uvádíme, že se očekává účast až 27 000 návštěvníků a 1 400 firem z celého regionu. Možnosti budou tedy rozsáhlé.

V jednání je rovněž separátní seminář ve spolupráci s naší partnerskou organizací (hospodářskou komorou). Jsme připraveni Vám zajistit ve spolupráci s naším ZÚ případná setkání s Vašimi místními partnery. Předpokládá se i jednání se zástupci našeho ZÚ, kde lze konzultovat obchodní příležitosti v teritoriu přímo s obchodním radou.

Malajsie patří k nejrozvinutějším zemím v regionu Jihovýchodní Asie s vizí zařadit se do roku 2020 mezi rozvinuté země světa. Vedle solidně diverzifikované ekonomiky nabízí tato země strategickou polohu s dobrým přístupem na trhy členských států organizace ASEAN. Na letošní rok je predikováno tempo růstu HDP na 4,6 %. V loňském roce to bylo 4,3 %.

Záloha na účastnický poplatek činí 1.722,- EUR pro členy HK ČR, případně 1.812,- EUR pro nečleny. Cena zahrnuje 4 x ubytování se snídaní, letenku komerční linkou (Praha-Kuala Lumpur-Praha), podíl na místních transferech, pronájmy jednacích prostor, podíl na cateringu, organizaci firemních jednání, službu pracovníků HK ČR po dobu mise a organizační náklady spojené s přípravou mise.
Pro firmy, které účastnický poplatek nemohou uhradit v EUR, je stanoven ekvivalent v Kč, a to ve výši 46.700 Kč pro členy a 49.100 Kč pro nečleny HK ČR (o této skutečnosti nás prosím informujte a vyznačte v závazné přihlášce).

V případě Vašeho zájmu o účast zašlete sken vyplněné a podepsané závazné přihlášky na veselka@komora.cz . Dále prosím přiložte vyplněný firemní profil v angličtině ve formátu MS WORD.

Uzávěrka přihlášek je již 24.3.2017.

Pro podnikatele, exportéry, importéry, obchodníky, investoryKuala Lumpur

23. 5. 2017

Jak zvýšit prodej?

Proč nejsem schopen přivést zákazníka k poznání, že náš produkt může být pro něj užitečný?
Co vede zákazníka k tomu, aby koupil?
Jak přesvědčit zákazníka, aby koupil u mě, a ne u konkurence?
Je cena opravdu to jediné, co rozhoduje o tom, jestli si zákazník produkt koupí?
Jak mám rozeznávat chyby, které se při prodeji mohou vyskytnout?

Poradenství a službyBřeclav, nám. T.G. Masaryka 10

24. 5. 2017

COFACE Country Risk Conference 2017

Koncept Country Risk konferencí organizuje každoročně COFACE v jednotlivých zemích a v České republice bude pořádat tuto prestižní akci již po sedmé. Účastníky konference jsou regionální představitelé skupiny Coface, top management a vlastníci významných společností a přední odborníci na prezentovaná témata.

Makroekonomika,Firmy a podnikateléHotel Jalta, Václavské náměstí 818/45, Praha 1.

25. 5. 2017

Daňové a účetní aktuality

Změny v daňových zákonech v rámci tzv. daňového balíčku.
Rozbor podstatných změn a výkladů let 2016 – 2017 napříč daňovými zákony. Elektronická evidence tržeb – aktuální stav, výklady.
Nová úprava DUZP. Bezúročné a úročené půjčky a jejich dopady.
Ručení za DPH § 109.Bezúplatné příjmy v DP.

Finance, dotace, daněBřeclav, nám. T.G. Masaryka 10

29. 5. 2017

Eliminace měnových rizik v mezinárodních kontraktech

Praktický seminář zaměřený na problematiku eliminace měnových rizik při přípravě významných exportních/importních kontraktů.

Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

30. 5. 2017

Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli?

Jak se dozvědět pravdu o uchazečích. Jak odhadnout jejich povahové rysy. Jak urychlit a zefektivnit celé výběrové řízení. Jak předcházet vysoké fluktuaci pracovníků. Jaké konkrétní otázky položit člověku, u kterého chcete zjistit, zda je nebo není produktivní.
Jak napsat inzerát bez zásadních chyb a získat tak kvalitní kandidáty.
Jak u pohovoru rozlišit produktivního uchazeče a toho který se umí jen dobře tvářit.

Věda, vzdělávání, lidské zdrojeBřeclav, nám. T.G. Masaryka 10

31. 5. 2017

Katalogová výstava českých produktů v Gaze

Čeští podnikatelé mají možnost bezplatné prezentace svých výrobků v pásmu Gazy.
V červenci proběhne v prostorách Obchodní a průmyslové komory v Gaze prezentační akce pro české exportéry. Cílem akce je představit palestinským podnikatelům obchodně-ekonomický potenciál ČR a konkrétní možnosti spolupráce. Více informací ke zmíněné akci se dozvíte z přílohy. Na zaslání prezentačních materiálů na Ministerstvo zahraničních věcí ČR je termín do 31. 5. 2017.

Pro podnikatele, výrobceObchodní a průmyslová komora v Gaze, Palestina

5. 6. 2017

6. 6. 2017

Leaders in Hospitality CEE & CIS

Mezinarodni Summit Leaders in Hospitality CEE&CIS se kona v Praze, ucastnit se bude vice nez 50 speakeru, kteri zastupuji mezinarodni asociace pro hotely a restaurace (HOTREC, IHRA a dalsi), 200 hotelieru reprezentujicich 30 zemi CEE & CIS regionu a pouze 40 vybranych spolecnosti, ktere prichazeji s resenim pro hoteliery.

Obchod, cestování, zahraničí Praha

5. 6. 2017

10. 6. 2017

Doprovodná podnikatelská mise předsedy Senátu Pralamentu ČR do Korejské republiky

Hospodářská komora ČR byla pověřena organizací doprovodné podnikatelské mise předsedy Senátu Parlamentu ČR, pana Milana Štěcha, v termínu 5.-10. června 2017 do Korejské republiky.
 
V průběhu mise plánujeme zorganizovat Česko-korejské podnikatelské fórum a následná B2B jednáníSoulu a Busanu, dále předpokládáme možnost účasti firem na některých jednáních předsedy Senátu, společenské podniky, apod. Na přípravě programu se v tuto chvíli intenzivně pracuje, bližší program bude znám v následujících týdnech.
 
Výše účastnického poplatku činí 2.107,- EUR nebo 55.860,- Kč (výše účastnického poplatku pro členy HK ČR) či 2.218,- EUR nebo 58.800,- Kč (výše účastnického poplatku pro nečleny HK ČR).  O platbě v Kč nás prosím předem informujte označením v závazné přihlášce. Účastnický poplatek zahrnuje: transfery, ubytování se snídaní, poplatek za organizaci firemních jednání, podíl na pronájmu jednacích prostor, podíl na poplatku za catering, podíl za poplatek zahraničním organizátorům mise, službu pracovníků HK ČR po dobu mise a organizační náklady HK ČR spojené s přípravou mise.
 
V případě zájmu o účast se prosím registrujte zasláním vyplněné závazné přihlášky (podepsaný sken + MS WORD), firemních profilů, snímku pro prezentaci a skenu pasu (stranu s fotografií) emailem na leinerova@komora.cz nejpozději do 28.4.2017.Upozorňujeme, že kapacita je omezena v závislosti na kapacitě míst pro podnikatelskou delegaci ve speciálním letadle.
 
Na podnikatelskou misi budeme připravovat katalog českých firem společně s agenturou PP Agency. Každá účastnická firma bude mít základní zápis v katalogu zdarma. Ten se bude distribuovat partnerům na podnikatelských setkáních v uvedených městech a mohou zde inzerovat i firmy, které se mise účastnit nebudou. V tomto případě, prosím, kontaktujte přímo agenturu, která Vám sdělí podrobnější podmínky Vaší propagace: pí. Jarmila Čejkovská, cejkovska@ppagency.cz  tel: 221 406 652.
 
 
Pro podnikatele apod.Soul, Busan

7. 6. 2017

Opatření proti praní špinavých peněz a financování terorismu (AML/CFT) ve vztahu na zahraniční platební styk a financování obchodu - aktuální informace z praxe, zkušenosti

Praktický workshop zaměřený na problematiku prevence finanční kriminality v oblasti trade finance.

Právo a arbitráž, Bankovnictví a finance, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

12. 6. 2017

INCOTERMS 2010

Seminář je věnován především novele dodacích podmínek Incoterms 2010. Tzn. nejen přehledu platných doložek, ale i rozdílu oproti doložkám starším, jejich použitelnosti v praxi, problémům a zvláštnostem, které s vybranými doložkami souvisejí. Posluchači získají i souvislosti s dopravní, platební a pojišťovací praxí.

Bankovnictví a finance, Doprava a logistika, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

14. 6. 2017

15. 6. 2017

Odpady a obce 2017

Odpady a obce je odborná dvoudenní konference, která je součástí cyklu konferencí Odpadové dny. Cílem konference je obsáhnout co nejvíce informací potřebných pro plánování, řízení a provoz odpadového hospodářství obcí, měst, regionů a původců.

Odpadové hospodářstvíKongresové centrum Aldis, Eliščino nábřeží 375, Hradec Králové

19. 6. 2017

Digitalization of Trade Finance Current developments and trends in trade finance from IT solutions provider point of view

IT solutions for trade finance products such as L/Cs, Bank Guarantees, Export and Import Finance; Digital documents; BPO; Supply Chain Finance.

Bankovnictví a finance, Obchod a exportICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

12. 9. 2017

14. 9. 2017

Czech Republic Business Expo 2017

Czech Republic Business Expo 2017 je mezinárodní multioborový veletrh, jehož 1. ročník bude zaměřen na elektroniku, elektrotechniku, kybernetiku a informační technologie, energetiku, stavebnictví, zdravotnictví, strojírenství, potravinářství a zemědělství, dopravu a cestovní ruch.

Obchod, cestování, zahraničíVýstaviště Flora Olomouc, Wolkerova 37/17, 771 11 Olomouc

9. 10. 2017

10. 10. 2017

Kontakt-Kontrakt 2017

Na základě předem domluvených jednání na portále akce Kontakt-Kontrakt budou probíhat osobní jednání přímo v pavilonu A2. Vystavovatelé budou mít opět možnost vést obchodní jednání na svém stánku.
Samotná jednání proběhnout dle časového rozvrhu u jednacích stolečků po 30 min. Možno realizovat až 27 jednání během dvou dnů.

Obchodní kontaktyAreál brněnského výstaviště, pavilon A2

31. 10. 2017

3. 11. 2017

Mezinárodní veletrh pro dřevozpracující a nábytkářský průmysl WOOD-TEC 2017

WOOD-TEC je nejprestižnější veletrh v oblasti zpracování dřeva v novém prostoru Evropské unie. Veletrh přitahuje mnoho významných vystavovatelů i návštěvníků daného oboru a má tudíž velký význam pro rozšíření obchodní spolupráce v oblasti zpracování dřeva nejen v Evropě.

Průzkumy, výstavy, soutěže, konference Výstaviště 450/1, 603 00 Brno